Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiøravgjørelser, i fellesskap?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-06, 21:33   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiøravgjørelser, i fellesskap?

Det tas i felleskap. Vi har begge sterke meninger om hvordan ting skal se ut, men lik smak så vi kan fint kjøpe duker og slikt uten å spørre den andre. Nå er vi ikke akkurat dukmennesker, så den vi har er en voksduk av praktiske årsaker. Men den er fin med fargerike rundinger på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 21:41   #22
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiøravgjørelser, i fellesskap?

En av fordelene ved å være alene er at jeg ikke trenger å bry meg om hva andre mener når jeg skal innrede leiligheta.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 22:06   #23
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiøravgjørelser, i fellesskap?

Vi bestemmer stort sett sammen, min mann har klare meninger om interiør og vi koser oss over slike avgjørelser. Smaken er forholdsvis lik så vi liker stort sett det samme. Smånips kjøper vi uten å konferere med den andre. Duker ol. kjøper jeg.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 22:16   #24
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiøravgjørelser, i fellesskap?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Dessverre i fellesskap. Jeg ville mye heller tatt avgjørelsene alene.

Skulle jeg også ønsket...

Vi har på enkelte ting litt forskjellig smak, så det blir en del diskusjoner.
Men jeg er litt mer sta enn min mann, så jeg får viljen min dersom det er verdt å kjempe for...
Ellers så velger vi ennen hver gang.
Jeg bestemte farge på soverommet, han fikk velge på kjøkkenet.
Det er egentlig med farger vi er mest uenig,
med de fleste møbelkjøp har vi vært ganske enig i allefall

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 22:28   #25
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiøravgjørelser, i fellesskap?

Her tas interiøravgjørelsene i fellesskap. Det er noe som har vokst frem over tid, men nå må "alt" godkjennes av den andre. Muligens fordi jeg henger meg opp i små detaljer, og ikke ser helheten, mens mannen i alt for stor grad ser helheten, og ikke nødvendigvis de små detaljene som spriter opp litt ekstra. Når det gjelder fargevalg på vegger, så "bestemmer" jeg. Men det er fordi vi er helt enige på den fronten, og jeg er den som henger meg mest opp i nyanser. (Men jeg fikk ikke lov til å male vaskerommet turkis, så nå blir det grått... ) Vi bruker så og si aldri duker, og har lite stæsj stående fremme, så det er egentlig møbler, lamper og gardiner vi bestemmer i fellesskap. Og det er jo egentlig veldig greit med en mann som er opptatt av hvordan vi har det hjemme, selv om jeg innimellom syter over vetoene.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 22:37   #26
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiøravgjørelser, i fellesskap?

Store ting i fellesskap. Men jeg bestemmer, bare legger ordene i han liksom... han blir mer medgjørlig da Men å pusse opp stuen nå for ei uke siden, det gjorde jeg på mitt iniativ, han mente det var viktigere å male ute. Jeg sa at male ute kan jeg gjøre nestegang, eller etter det eller no`

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 22:57   #27
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.974
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiøravgjørelser, i fellesskap?

Alt er best 'før' i følge min mann. Dvs ikke lyd/bilde duppeditter og gitarer, de er best nye og snart nye .

Og jeg er ikke særlig interiøropptatt selv, så man kan trygt si at det ikke er noen gjennomført stilig heim vi bor i ... Men selv sjøvaste far har nå innsett at vi har verdens styggeste sofagruppe, og at vi kan begynne å tenke på å skifte den ut.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 23:49   #28
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiøravgjørelser, i fellesskap?

Hmmm, de store tingene har vi kjøpt i fellesskap. De få store tingene vi har kjøpt i lag da, vi hadde rikelig av hvert vårt fra før. Gardiner og duker og sånt er det vel jeg som har handlet helt på egen hånd, og han sier det er fint Tror han mener det også, jeg så jo stilen hans da jeg traff han.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no