Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Firkantede tallerkener...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-06, 22:48   #21
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Jeg synes jeg så ett firkantet servise med Marimekko-mønster på Living sist jeg var der
Ikke skyt meg hvis det ikke er firkantet, men jeg mener det var det ...

Hvis du ser litt lengre opp i tråden ser du at jeg har nettopp det.

Men jeg tviler på at Living har originalen.. Eller?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 00:38   #22
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Hvis du ser litt lengre opp i tråden ser du at jeg har nettopp det.

Men jeg tviler på at Living har originalen.. Eller?

You lucky Litt misunnelig, ja
Jeg er ganske sikker på at det var ordentlige Marimekkoblomster altså. Living har jo alle mulige merkevarer, så det kan jo ha vært noe som er produsert på lisens. Jeg mener det var ganske likt dette.




Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 01:03   #23
Dragonfly
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Living solgte firkantete for 10 kr stykket i sommer
Ikea har også slikt.

  Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 01:23   #24
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Opprinnelig lagt inn av Katrin, her.

De har firkantede tallerkner på Ikea

365 serien

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 19:26   #25
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Så noen enkle,sorte og firkantede hos Kremmerhuset idag. På Stovner.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:21   #26
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

You lucky Litt misunnelig, ja
Jeg er ganske sikker på at det var ordentlige Marimekkoblomster altså. Living har jo alle mulige merkevarer, så det kan jo ha vært noe som er produsert på lisens. Jeg mener det var ganske likt dette.



Dette har jeg til minstejenta! Fint som barneservice. (og så har hun jo finskt blod... )

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:22   #27
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

You lucky Litt misunnelig, ja
Jeg er ganske sikker på at det var ordentlige Marimekkoblomster altså. Living har jo alle mulige merkevarer, så det kan jo ha vært noe som er produsert på lisens. Jeg mener det var ganske likt dette.



Det så temmelig originalt ut, ja.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:24   #28
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Jeg har det, fra Kari Trestakk.

De har sine i sort, grønn og lys.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no