Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noe pent å henge i vinduene

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-20, 22:24   #21
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noe pent å henge i vinduene

Jeg googler og fikk opp solcellepanel...

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 22:49   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe pent å henge i vinduene

Jeg fikk opp noe greier foreldrene mine hadde i vinduet på 70-tallet. Et hjerte og en fugl i glass, med "bobler", er det slike? De er forresten veldig fine, når jeg tenker meg om.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 12-01-20 kl 22:57.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 22:54   #23
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noe pent å henge i vinduene

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg fikk opp noe greier foreldrene mine hadde i vinduet på 70-tallet. Et hjerte og en fugl i glass, med "bobler", er det slike?

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 22:59   #24
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe pent å henge i vinduene

Denne ga meg en skikkelig deilig nostalgi-godfølelse, så jeg kjøpte den:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 23:01   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe pent å henge i vinduene

Ja, slike hadde vi også i min barndom, bare at de var blanke, ikke grønne.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 23:36   #26
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noe pent å henge i vinduene

Jeg har forelsket meg helt i glasskulene fra Hadeland, men de er så dyre, så de får bare bli en drøm.

Men fine er de, det skal de ha

https://www.hadeland-glassverk.no/no...-page-product1

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-20, 00:51   #27
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noe pent å henge i vinduene

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg fikk opp noe greier foreldrene mine hadde i vinduet på 70-tallet. Et hjerte og en fugl i glass, med "bobler", er det slike? De er forresten veldig fine, når jeg tenker meg om.

Hehe, vi har en sånn, mannen hadde den på rommet sitt i oppveksten...
Jeg googler etter vinduspynt hver januar når jula er rydda bort, og i år fant jeg disse, og så er det Kosta Boda? I had no idea. Vurderer å kjøpe flere.
I et annet vindu har jeg en tinnstjerne med et blått glasshjerte kjøpt fra Kreftforeningen, de solgte den som julepynt, men fargene er ikke julete for meg.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-20, 11:21   #28
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe pent å henge i vinduene

Jeg arvet en sånn glass-sol fra Hadeland, som henger i vinduet hos meg nå. Fant den i original eske innerst i et skap hos mamma. Syns den er fin.

De glasskulene/lampene bruker jeg å beundre og ønske meg hver gang jeg er på Hadeland glassverk. Når jeg blir rik....

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-20, 12:53   #29
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noe pent å henge i vinduene

Synes denne var litt fin, men er ikke så glad i messing.
https://assets.ellosgroup.com/i/ello...&mw=299&rw=449

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no