Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-16, 15:22   #61
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Min 40-årsdag?

Den begynte med to punkterte dekk etter en kveldsttur til IKEA, dagen før. Vi hadde akkurat flyttet til USA og vi fikk punktering i et veldig lite ok område når vi var på vei ut på motorveien. Så der stod vi, med bare et ekstradekk og to punkterte dekk.. Det var påske og noen festligheter i området og flere som kom og sa at de kunne si i fra til de andre som bodde i trucks ved siden av at vi var beskyttet av dem og at ingen skulle gjøre noe med oss. Om vi betalte litt til dem så skulle de være enda greiere mot oss ...

Ettersom vi hadde to dekk punktert så tok det mange timer før en berger som kunne ta oss opp på flaket kom. Vi var hjemme kl 04 på morgenen og med jet lag som tilsier at man våkner tidlig så ble det lite søvn. Så min 40-årsdag tilbrakte jeg mest i sengen, med å enten prøve å sove eller å sove veldig dypt eller å gå rundt i ørska.

Jeg ble behørig feiret senere på sommeren der flere FP-brukere var med på komplottet og jeg ble skikkelig lurt for jeg trodde at mannen min hadde oversett at jeg gjerne ville ha fest. Jeg tilbrakte flere timer hjemme hos Polyanna og skjønte ikke at mannen og flere venner forberedte fest for mannen min kjente jo ikke Polyanna (men han hadde møtt LaBanga som også var med og lurte meg).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-16, 15:30   #62
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.


Jeg ble behørig feiret senere på sommeren der flere FP-brukere var med på komplottet og jeg ble skikkelig lurt for jeg trodde at mannen min hadde oversett at jeg gjerne ville ha fest. Jeg tilbrakte flere timer hjemme hos Polyanna og skjønte ikke at mannen og flere venner forberedte fest for mannen min kjente jo ikke Polyanna (men han hadde møtt LaBanga som også var med og lurte meg).

Det var veldig moro å se hvor overrasket du ble! Du som jo er vant til å ha kontroll på den minste detalj.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-16, 19:32   #63
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Hihi. Kult!
Jeg var med og fikset overraskelsesbursdag for ei venninne da hun ble 30
Det var gøy!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-16, 23:35   #64
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Æ kan bake!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 11:24   #65
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Jeg hadde to fester. En på selve dagen hos foreldrene mine, hagefest med grilling, salater, masse drikke, familie og venner i alle aldre fra Vestlandssiden. Så hjemme en knapp måned senere mener jeg det var, med en gjeng gode venninner/kolleger/svigerinner, terrassefest med salater som flere av gjestene var med å forberede mens vi drakk bobler. Mannen var servitør og ryddehjelp. Supervellykket, jeg og en venninne filosoferte på terrassen til solen stod opp, iført soveposer, tepper og dunkåper, men herlig stemning og akkurat som jeg ville ha det.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 11:33   #66
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg dro på Londontur med Acsa.

Jeg kan anbefale det altså, men det er jo ikke sikkert hun har anledning til å gjøre det med alle brukerne her.

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Hvis man booker henne lang tid i forveien? Acsa, hva gjør du i november om fem år....?


Bare send over dato, jeg stiller.

Jeg blir visstnok førti neste år, og jeg kjenner at jeg har lyst til å feire skikkelig, det har vært noen traurige år nå og jeg har lyst til å kjenne på at jeg har masse fine folk i livet mitt.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 18:24   #67
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Jeg er klar for feiring, Acsa!

Og så blir jeg gjerne med Matilda og Acsa til London om fem år, altså!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 18:30   #68
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Bare send over dato, jeg stiller.

Pass deg nå, så jeg ikke tar deg på ordet!

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Og så blir jeg gjerne med Matilda og Acsa til London om fem år, altså!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 21:00   #69
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Bare send over dato, jeg stiller.

Jeg blir visstnok førti neste år, og jeg kjenner at jeg har lyst til å feire skikkelig, det har vært noen traurige år nå og jeg har lyst til å kjenne på at jeg har masse fine folk i livet mitt.

Ja. Det er akkurat det.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 21:01   #70
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Æ kan bake!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 10:18   #71
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

... og jeg kjenner at jeg har lyst til å feire skikkelig, det har vært noen traurige år nå og jeg har lyst til å kjenne på at jeg har masse fine folk i livet mitt.

Det var sånn jeg også følte det.

Nå havna den 40-årsdagen midt oppi en prosess hvor jeg fikk sparken. Det var alt annet enn optimalt, men jeg bestemte at det ikke fikk overskygge festen. Tvert imot, kanskje. Når livet er litt kjipt er det ekstra viktig å tavare på festdagene.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 14:28   #72
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Hm... Jeg blir 50 om tre år, kanskje jeg kan booke Acsa til en Skottlandstur?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 14:47   #73
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hm... Jeg blir 50 om tre år, kanskje jeg kan booke Acsa til en Skottlandstur?

Næh ... Acsa kan nesten ikke noe om Skottland, så det hadde nok blitt veldig kjedelig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 22:23   #74
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Du har nok rett der, Tjorven... Kjeeeedelig.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 22:25   #75
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Jeg "feiret" ved å være temmelig gravid med nr 2, og det var egentlig ganske traurig, sånn sett under ett. Ikke husker jeg hva jeg fikk til gaver, heller.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-16, 13:36   #76
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Hadde 20 stykker på middag, vin og kaker. Fire sammen med mannen som ble 30.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no