Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Lager du morsdagshilsen på Facebook?
Ja, kun tekst 3 2,46%
Ja, bilder og full pakke 3 2,46%
Nei 71 58,20%
Kunne ikke falt meg inn i halvsøvne 42 34,43%
Facebook? 1 0,82%
Morsdag?! 2 1,64%
Deltakere: 122. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-24, 12:56   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Ja, nå snakker vi om de virkelig viktige tingene her! Poll kommer om jeg får til!

Lager du morsdagshilsen på Facebook og event hvorfor/hvorfor ikke?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 13:21   #2
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Nei. Kun om jeg har et morsomt bilde av en mislykka kake eller rotete hus.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 13:24   #3
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Aldri.
Leste én nettopp nå, og jeg syns det er dritkleint. Altså - når man hilser fra dyra, døde katter i himmelen og lignende. My eyes!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 13:35   #4
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.734
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Nope.

Pleier å ringe.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 11-02-24 kl 14:23.
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 13:37   #5
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Jeg tror ikke jeg skjønner spørsmålet… Jeg skrev en kort hilsen til mamma på fb (i tillegg til å ringe) siden hun synes det er hyggelig at vi gjør det.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 13:40   #6
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Ja, nå snakker vi om de virkelig viktige tingene her! Poll kommer om jeg får til!

Lager du morsdagshilsen på Facebook og event hvorfor/hvorfor ikke?

Tenker på til egen mor eller morsdagshilsen til seg selv?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 13:40   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Aldri.
Leste én nettopp nå, og jeg syns det er dritkleint. Altså - når man hilser fra dyra, døde katter i himmelen og lignende. My eyes!

Hvorfor det? Hvis det er viktig for dem det gjelder burde det vel ikke plage deg? Scroll videre?
Jeg synes godt vi kan være litt rausere med hverandre.

Nei, jeg deler ikke hilsen. Får ikke heller. Moren min er dement og ungene mine har ringt.

__________________
It takes a forum to raise a child

Sist redigert av Blondie : 11-02-24 kl 13:45.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 13:44   #8
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har ønsket Mamma gratulerer med morsdagen, men jeg gjør det ikke offentlig på Facebook.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 13:56   #9
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.339
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Nei, det gjør jeg ikke. Selv om jeg tror mamma hadde satt pris på det. Gratulerer på andre måter.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 13:59   #10
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Jeg gjorde det i dag. Har er kult bilde av mamma og lille meg fra 1977 jeg pleier bruke. Hun bor 50 mil unna.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 14:03   #11
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Jeg har ikke gjort det enda i dag, og jeg har ikke gjort det på noen år, men har vurdert den fra mental helse. Det er noe lignende jeg har delt de nærmeste årene også. Jeg har delt bilde av mammaen min for en del år tilbake.
Jeg får ikke selv, that would be the day!
Jeg har kjøpt mine egne tulipaner og bak fastelavnsboller. Mamma skulle fått komme på boller om vi hadde bodd i samme by, men det gjør vi ikke. Jeg har en pose i frysen og vurderer å putte dem i kofferten på fredag om jeg får plass ...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 14:19   #12
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Nei. Mamma er ikke på FB.
Hun får gave, kort og..sannsynligvis snart en telefon.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 14:20   #13
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hvorfor det? Hvis det er viktig for dem det gjelder burde det vel ikke plage deg? Scroll videre?
Jeg synes godt vi kan være litt rausere med hverandre.


Godt sagt!

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 14:27   #14
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg tror ikke jeg skjønner spørsmålet… Jeg skrev en kort hilsen til mamma på fb (i tillegg til å ringe) siden hun synes det er hyggelig at vi gjør det.

Hva er det du ikke skjønner, for du svarte jo på akkurat det jeg spurte om?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 14:30   #15
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hvorfor det? Hvis det er viktig for dem det gjelder burde det vel ikke plage deg? Scroll videre?
Jeg synes godt vi kan være litt rausere med hverandre.

Enig, og jeg ser at feeden min er full av koselige bilder og hilsener.

Selv gjør jeg det ikke, og har aldri gjort det heller. I år er første morsdag uten mamma, hun døde i høst.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 14:30   #16
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Tenker på til egen mor eller morsdagshilsen til seg selv?

Tenkte på til din mor, ikke deg selv nei, men lov å svare at du får og! Det glemte jeg så klart!

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 14:37   #17
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Nei. Men jeg har vært innnom mamma med tulipaner da.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 14:48   #18
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Jeg syns det er kleint, men jeg forteller det jo ikke til dem. Mest kleint syns jeg det er fordi det er mannen og kona som legger ut (så ikke til sin egen mor) til hverandre, og jeg vet åssen det er bak fasaden.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 14:49   #19
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Ikke nå, moren min døde i 2020. Men jeg gjorde det nok i løpet av de årene hun rakk å være på Facebook, og kunne godt ha gjort det nå også. Synes ikke det er verken kleint eller teit. Selv skyr jeg sosiale medier litt mer på fars- og morsdag fordi det er sårt å ikke ha foreldre lenger. Men irritere meg over at andre legger ut ting er ikke helt min greie.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-24, 14:55   #20
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lager du morsdagshilsen på Facebook?

Nei, jeg gjør ikke det. Pleier å ringe mamma, og et par ganger har jeg vel sendt en blomst. Jeg får ikke noen hilsen selv, og det er helt greit, vi har aldri gjort noe ut av mors- og farsdag.

Jeg synes folk gjør mye på FB som jeg ikke selv ville gjøre og ville syntes var litt kleint for min egen del, men sånt som dette plager meg virkelig ikke. Hyggelige oppmerksomheter er virkelig noe av det minste problemet med FB.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no