Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå #3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-21, 21:14   #801
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Ny sesong av The Expanse er sluppet

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 11-12-21, 21:26   #802
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg har funnet Young Sheldon på HBO. Deilig tidtrøyte.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 12-12-21, 08:54   #803
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg er i gang med den nye sesongen av Sex and the City, på HBO. Det er sterkt gjensyn. Etter to episoder er jeg litt betuttet og litt fornøyd med måten de skildrer livet som 55 versus 35. Jeg liker den.


Sist redigert av Pepper Lemon : 12-12-21 kl 21:29.
Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 12-12-21, 19:24   #804
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har funnet Young Sheldon på HBO. Deilig tidtrøyte.

Etter dette tipset måtte jeg også se. Og jeg digger den serien. Den er så søt.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 12-12-21, 19:26   #805
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg holder på med julefilmer på Netflix.
Akkurat nå "Jag kommer hem til jul".

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 12-12-21, 19:33   #806
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg binger Virgin River. Perfekt innhold og tempo når man skal øve hjernen på å ta pause fra verden.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 07:40   #807
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg strømmer sesong 5 av "Korona". Jeg er enig med anmelderen i at sesong én var best.

Ellers går det i Wheel of Time () og sesong to av Beforeigners.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 09:47   #808
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ny sesong av The Expanse er sluppet

Lurer på om de planlegger en fortsettelse etterhvert. Twin Peaks fikk jo en ny sesong etter 27 år...

(For ikke-bok-lesere: Bøkene fortsetter etter den som denne sesongen er basert på... men med et hopp 30 år fram i tid. Mange av de samme hovedpersonene, osv.)

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 10:05   #809
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ny sesong av The Expanse er sluppet

Men bare 6 episoder i siste sesong
Fredagene blir hektisk fremover med nye episoder av Wheel of time og The Expanse. I tillegg starter s.02 av The Witcher den 17. Jaja, bra vi ikke har noe annet å gjøre.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 10:34   #810
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg er i gang med den nye sesongen av Sex and the City, på HBO. Det er sterkt gjensyn. Etter to episoder er jeg litt betuttet og litt fornøyd med måten de skildrer livet som 55 versus 35. Jeg liker den.

Denne ser jeg også. Og begynte straks å se første episode av første sesong i tillegg. :karantene:

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 11:05   #811
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Men bare 6 episoder i siste sesong
Fredagene blir hektisk fremover med nye episoder av Wheel of time og The Expanse. I tillegg starter s.02 av The Witcher den 17. Jaja, bra vi ikke har noe annet å gjøre.

Ja, det er virkelig stor stas om dagen!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 11:08   #812
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

Lurer på om de planlegger en fortsettelse etterhvert. Twin Peaks fikk jo en ny sesong etter 27 år...

(For ikke-bok-lesere: Bøkene fortsetter etter den som denne sesongen er basert på... men med et hopp 30 år fram i tid. Mange av de samme hovedpersonene, osv.)

Så kult! Jeg håper det, men det er vel ikke så sannsynlig ennå i hvert fall. Men jeg er overhodet ikke klar for å ta farvel med Rocinante og mannskapet erter disse 6 episodene

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 15-12-21, 09:12   #813
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

The Expanse er ett av få tilfeller hvor en TV eller film-adapsjon av bøker har blitt kanskje bedre enn originalen. Delvis fordi plottet er en smule strømlinjeformet, delvis på grunn av til tider fantastisk casting.

(Camina Drummer, spesielt. Hun er ikke en hovedperson i bøkene -- en politisk viktig person, ja, med en del avgjørende betydning her og der, men aldri i fokus på samme måte som folka på Rocinante. Skuespilleren viste seg å være awesome, så de ga henne mer å gjøre og mer fokus.)

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv  
Gammel 15-12-21, 09:26   #814
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg sparer opp noen serier til jul, men flirer godt av Nissene i bingen (Discovery+). Ser Nissene på låven og, så 12-åringen skjønner hvem karakterene er.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 15-12-21, 10:46   #815
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Har nok med Christianias magiske tivolitheater, Nissene i bingen og Julestjerna for tiden. Rekker ikke mer.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 15-12-21, 11:33   #816
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ny sesong av The Expanse er sluppet

Jeg vet!
Men meg og mannen skal spare til alle episodene er ute slik at vi kan binge!

Ellers har meg, mannen og eldstemann begynt på The lost symbol på TV2Play, basert på Dan Brown sin bok. Litt usikker på hva jeg syns om Ashley Zukerman som prof. Langdon. Han er egentlig litt for ung etter hvordan han portretteres i bøkene. Men ellers liker vi serien godt.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 15-12-21, 12:46   #817
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Har startet på Hawkeye, og ble dratt inn umiddelbart!

Og siste episode av Succession da dere?! Gleder meg til neste sesong.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 15-12-21, 12:47   #818
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

The Expanse er ett av få tilfeller hvor en TV eller film-adapsjon av bøker har blitt kanskje bedre enn originalen. Delvis fordi plottet er en smule strømlinjeformet, delvis på grunn av til tider fantastisk casting.

(Camina Drummer, spesielt. Hun er ikke en hovedperson i bøkene -- en politisk viktig person, ja, med en del avgjørende betydning her og der, men aldri i fokus på samme måte som folka på Rocinante. Skuespilleren viste seg å være awesome, så de ga henne mer å gjøre og mer fokus.)

Så kult! Jeg digger også henne.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 15-12-21, 12:51   #819
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Jeg vet!
Men meg og mannen skal spare til alle episodene er ute slik at vi kan binge!

Ellers har meg, mannen og eldstemann begynt på The lost symbol på TV2Play, basert på Dan Brown sin bok. Litt usikker på hva jeg syns om Ashley Zukerman som prof. Langdon. Han er egentlig litt for ung etter hvordan han portretteres i bøkene. Men ellers liker vi serien godt.

Det skjønner jeg. Vi har storkost oss med binging av denne serien tidligere

Jeg snublet også over The Lost Symbol i går, og kommer nok til å se den. Ante ikke engang at det ble laget en serie av denne boken.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 15-12-21, 13:15   #820
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.


Og siste episode av Succession da dere?! Gleder meg til neste sesong.

Nydelig. Men så lei meg for at det er ett år til neste gang.

Jeg så ikke det komme at Tom gjorde som han gjorde i det hele tatt, men ser jo i ettertid at det er lagt opp til det gjennom hele sesongen. Det blir spennende å se fortsettelsen.

Neket er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no