Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Modding av skrivefeil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 15:02   #101
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg er lei av dysleksiargumentet. Det må være lov å flagge at på dette forumet er man opptatt av godt språk og god rettskrivning, uten at det blir oppfattet som et korstog mot dyslektikerne. Dysleksi utelukker på ingen måte god språksans og innsats for å få språket best mulig. Det ville det være en fornærmelse mot dyslektikerne å påstå.

Enig! Hvorfor skal vi ha en hel haug med skrivefeil bare for å gjøre det koselig for dyslektikerne?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 15:10   #102
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg kommer ikke til å være noen konsekvent rødpenn- og maktmisbruker. Men jeg skammer meg ikke over å rette vaffler til vafler. Uten at jeg mener noe vondt med det. Eller vil såre noen. Eller være slem. Hvis noen (og jeg har fått med meg hvem, tror jeg) reagerer på det, må de si i fra.

Jeg er forøvrig rørende enig med Tinetoff når det gjelder det forslitte dyslektisk-argumentet. Jeg er drittlei av å tvinges til å akseptere sms-språk uten tegnsetting, de grusomme dialektinnleggene, innlegg uten store bokstaver ,samt alle de som rett og slett mister mening gjenom upresist språk.

Dette kan selvsagt innleggeren få tilbakemelding på gjennom en prikk, og det trengs ikke modereres i tråden.

Sms-språk, mangel på tegn og store forbokstaver og orddelingsfeil er jeg enig i at man bør kunne påpeke. Dette fordi det etter min mening er en type feil som skyldes en uvane (etter min definisjon, da ) mer enn at folk sliter med rettskriving. Når det gjelder vaffler mener jeg det kommer an på språket forøvrig og på personen. Dersom det gjelder en person som ellers skriver rimelig bra norsk, har h*n sikkert ikke vondt av å få det påpekt. Da vil det jo komme inn i "uvane"-kategorien. Ellers er jo ordet et ord som det er veldig vanlig å skrive feil. Denne type ord kunne sikkert med hell blitt vurdert som tema til "ukas øverord" sammen med gaffler, sykkler osv.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 15:12   #103
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg er lei av dysleksiargumentet. Det må være lov å flagge at på dette forumet er man opptatt av godt språk og god rettskrivning, uten at det blir oppfattet som et korstog mot dyslektikerne. Dysleksi utelukker på ingen måte god språksans og innsats for å få språket best mulig. Det ville det være en fornærmelse mot dyslektikerne å påstå.

Nå skal jeg heise dysleksiflagget mitt litt her kjenner jeg ...
Jeg synes det er for enkelt å skylde på dysleksi, enkelt og greit.
Jeg har det selv, og bruker det aldri som et argument - ihvertfall ikke for å unnskylde meg selv. Jeg vil jo aldri bli flinkere til å skrive rett om ikke noen hjelper meg litt på veien!
Det er jo nettopp fordi jeg VIL lære at jeg sier at det er helt greit for meg at man påpeker skrivefeilene mine.
(Og da mener jeg ikke slike feil som for eksempel: ikek, jge, sudje, ipse og andre hurtigfeil. )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 15:13   #104
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Enig! Hvorfor skal vi ha en hel haug med skrivefeil bare for å gjøre det koselig for dyslektikerne?

Nå merker jeg at jeg er i ferd med å få piggene ut her. Tror det er best jeg rømmer bort fra denne tråden før jeg blir kastet på hodet ut av hele forumet.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 15:15   #105
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Og en ting til:
Om man har dysleksi, så er det da for pokker mye verre å skrive SMS-språk og dialekt og jeg vet ikke hva? Jeg synes det er tåpelig å skylde på dysleksi når mye skyldes latskap.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 15:16   #106
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Og en ting til:
Om man har dysleksi, så er det da for pokker mye verre å skrive SMS-språk og dialekt og jeg vet ikke hva? Jeg synes det er tåpelig å skylde på dysleksi når mye skyldes latskap.


HØR!! HØR!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 15:21   #107
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Noe litt annet, fant ikke en passende tråd og orker ikke å lage en ny, men (uten at jeg har dysleksi) har jeg en tendens til å skrive innlegg og etterlate en s eller sd etter punktum.s

Heldigvis oppdager jeg det nesten alltid, og redigerer det lynraskt. Bare bra at noen fikser det for meg, hvis det skulle gå meg hus forbi.s

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 15:51   #108
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Nå merker jeg at jeg er i ferd med å få piggene ut her. Tror det er best jeg rømmer bort fra denne tråden før jeg blir kastet på hodet ut av hele forumet.

Hvorfor venter folk at de skal bli kastet ut hele tiden?

Ellers, siden jeg også engang har fått diagnosen dysleksi så vil jeg si meg enig med Tinetoff og Lille Ru.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 15:56   #109
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Nå merker jeg at jeg er i ferd med å få piggene ut her. Tror det er best jeg rømmer bort fra denne tråden før jeg blir kastet på hodet ut av hele forumet.

Enig...

Til dere som sier dere er dyslektikere.....

Greit at dere føler som dere gjør, men det er ikke bare EN form for dysleksi.

Dere er kanskje heldige og har en lettere form av det, men HUSK det finns mange varianter av den diagnosen. Også hvor omfattende det er...

Jeg skjønner ikke at dette overhodet er noe å sitte her å diskutere.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 15:57   #110
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hvorfor venter folk at de skal bli kastet ut hele tiden?

Hehe ... det er en ironisk ment kommentar som stammer fra tiden som slaver under "mafiaen"

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 15:59   #111
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Til dere som sier dere er dyslektikere.....

Greit at dere føler som dere gjør, men det er ikke bare EN form for dysleksi.

Dere er kanskje heldige og har en lettere form av det, men HUSK det finns mange varianter av den diagnosen. Også hvor omfattende det er...

Det er greit nok at det finnes mange former for dysleksi. Men hva er det egentlig du mener å argumentere for, eller mot? Jeg har ikke helt fått med meg det.

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg skjønner ikke at dette overhodet er noe å sitte her å diskutere.

Hva mener du her med "dette"? Dysleksi? Eller om det er greit å påpeke skrivefeil? Eller noe annet?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 16:02   #112
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tror ingen av moddene seriøst har ment at vi skal holde på og rette alle mulige skrivefeil vi ser. Åpenbare feil i overskrifter er én ting; å dille rundt med innholdet i alle postene er noe annet. Ingen trenger være redd for at deres skriftlige egenart er truet, tror jeg nok.

Skal det ikke være å her? :grubler:

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 16:03   #113
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Rett gjerne

Men hva med å sette en rød kommentar under innlegget?

De bør jobbe med ordet vafler :strengstemme:

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 16:19   #114
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda
Jeg tror ingen av moddene seriøst har ment at vi skal holde på og rette alle mulige skrivefeil vi ser. Åpenbare feil i overskrifter er én ting; å dille rundt med innholdet i alle postene er noe annet. Ingen trenger være redd for at deres skriftlige egenart er truet, tror jeg nok.


Skal det ikke være å her? :grubler:

Nope "Å" er kun infinitivsmerke. Her er OG brukt for å oppsummere to verb.
Test: bytt til fortid: Vi holdt på og rettet alle mulige feil...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 16:47   #115
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg vil egentlig ha meg frabedt å bli automatisk korrigert for mine skrivefeil. Det gir meg litt samme følelse som når Word retter opp (eller forsøker å rette opp) skrivefeilene mine for meg uten å spørre først. Det er jeg som bestemmer hva som skal stå i mine innlegg, og det er greit at jeg ofte skriver feil, men det er mine feil. Så det så.

(Og nei, jeg tror ikke at moddene har inne har like lite kritisk sans som retteprogrammet i Word, men det er noe med følelsen av å bli overstyrt som passer meg dårlig.)

Jeg liker dessuten ikke å bli rettet på i hytt og pine. Hvis jeg plutselig ser at et av mine engasjerte innlegg har blitt moddet på grunn av en skrivefeil, tror jeg at jeg ville føle det på omtrent samme måte som når noen avbryter meg midt i en samtale for å påpeke en uttalefeil. Jeg synes rett og slett det er litt utidig.

Jeg tar gjerne korreks på skrivefeil, men da vil jeg helst ha en tilbakemelding på den, i en setting der det passer, og ikke en automatisk korrigering.

Dette er jeg helhjertet enig i.

Jeg tok meg ikke nær av å bli minnet om at det heter vafler (jepp, det var meg ) - men hadde det vært i et annen type innlegg ville jeg synes det var upassende. Særlig om det ble sånn "Jeg gidder ikke svare på tråden din men rette den det skal jeg".

I tillegg utøver jeg kunstneriske friheter på språket når jeg syns det passer eller trengs - og hvor går grensen for hva som skal/kan redigeres?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 16:49   #116
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Men hva med å sette en rød kommentar under innlegget?

De bør jobbe med ordet vafler :strengstemme:



Vaffler vaffler vaffler vaffler

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 16:51   #117
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Skal det ikke være å her? :grubler:

Nei.

Det må gjerne rettes skrivefeil, men da forventer jeg at det blir gitt tilbakemelding til den som rettes. Om man skal lære av sine egne feil må man bli gjort oppmerksom på dem. Forøvrig kan jeg ikke forstå at moddene orker å bruke energi på å modde alle innlegg de kommer over som har skrivefeil. Det vil jeg se på som å ha sluppet opp for meningsfylt arbeid.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 17:10   #118
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Det vil jeg se på som å ha sluppet opp for meningsfylt arbeid.

Slik går det når man har et forum med takhøyde

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 17:11   #119
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ok, da har jeg lest alle innleggene og stiller meg litt mer kritisk til hele greia.
Jeg vil ikke moddes.

(Jeg er litt sånn som er enig med den som snakket sist innimellom, og etter den første siden hørtes det ut som en festlig plan at moddene kunne redigere innleggene mine, men jeg syns ikke det likevel.)
De skrivefeilene jeg til stadighet igjentar kan jeg godt gjøres oppmerksom på, men jeg kan fikse dem selv.

Overskrifter er noe annet. Der ønsker jeg overivrige modder som fikser og retter hele dagen.

Jeg kunne ikke vært mer enig!!!!

__________________
Prinsessa 2000 Prinsen 2005
juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 17:26   #120
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Slik går det når man har et forum med takhøyde

Slik kan det gå, men det trenger ikke å bli slik.

Nå skal det sies at jeg er opptatt av godt språk, men retter for mye på jobben til at jeg ser det som fritidssyssel.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no