Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Knust skjerm på Samsung S3, tips til deksel som beskytter?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-13, 17:00   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knust skjerm på Samsung S3, tips til deksel som beskytter?

Ja, da har jeg klart det kunststykket å knuse skjermen min, det skjedde på jobb. Sure penger, men gjort er gjort. Nå må jeg bare unngå at det skjer igjen så godt jeg kan, og må ha noe beskyttelse på mobilen. Hva anbefaler dere?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 17:11   #2
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Knust skjerm på Samsung S3, tips til deksel som beskytter?

copterfilm(el) og mappedigs med flapp over som holdes på plass med magnet. ( Og total forsikring siden ting alikevel kan skje)

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 17:14   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knust skjerm på Samsung S3, tips til deksel som beskytter?

Invisishield eller hva det heter. Den litt tykkere, og dyrere, beskyttelsesfilmen. Og deksel som kan lukkes over skjermen.
Og snarvei til dx.com
Koster småtterier for ny skjerm.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 17:20   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knust skjerm på Samsung S3, tips til deksel som beskytter?

Det billigste vi fant for ny skjerm, var 1000 kr. Da må vi sende telefonen til Bergen (fant info på Samsung.no). Men jeg skal høre med Telebutikken på lørdag, hva de sier der. Det fulgte med noe forsikringsgreier da jeg kjøpte den, men den dekker vel ikke selvforskyldte teite uhell, eller? Det som skjedde var at et krydderglass ramlet ut fra matskapet og rett ned på telefonen som lå på benken.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 17:22   #5
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knust skjerm på Samsung S3, tips til deksel som beskytter?

Sønnen min har akkurat fått Lifeproof til sin Samsung. Den er både støt-, vann-, støv- og snøsikker. Telefonen blir litt større og litt mer klumpete, men den går ikke i stykker med det første.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 17:30   #6
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Knust skjerm på Samsung S3, tips til deksel som beskytter?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Sønnen min har akkurat fått Lifeproof til sin Samsung. Den er både støt-, vann-, støv- og snøsikker. Telefonen blir litt større og litt mer klumpete, men den går ikke i stykker med det første.

Oooh interesant

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 17:35   #7
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knust skjerm på Samsung S3, tips til deksel som beskytter?

Mannen bestilte på ebay for en slikk og ingenting. Er visst veldig dyre her hjemme, etter hva sønnen kan fortelle.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 21:03   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.016
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Knust skjerm på Samsung S3, tips til deksel som beskytter?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Det fulgte med noe forsikringsgreier da jeg kjøpte den, men den dekker vel ikke selvforskyldte teite uhell, eller?

Jeg trodde det var nettopp det som var vitsen med forsikring, at man er dekket av sånne teite uhell som ikke dekkes av garantien?
Sjekk det opp, i allefall.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-13, 21:08   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knust skjerm på Samsung S3, tips til deksel som beskytter?

Åh, kanskje du har rett. Jeg satte det egentlig på idiot-kontoen. Men jeg skal på Telebutikken på lørdag, der jeg kjøpte telefonen i påsken. Skal høre med dem.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-13, 20:22   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knust skjerm på Samsung S3, tips til deksel som beskytter?

Jeg fikk det på forsikringen, betaler 500,-kr i egenandel. Nå er det snart 2 uker siden telefonen ble sendt på reparasjon, og jeg holder på å dø uten telefon. Låner 9-åringen sin, men den er med kontantkort. Føler jeg mangler en arm når jeg ikke kan bruke Spotify, fri internett og ringe og sms-e uten å tenke på kostnader osv.
Hvor lang tid skal dette egentlig ta?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-13, 20:27   #11
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Knust skjerm på Samsung S3, tips til deksel som beskytter?

For å sette det i et bedre perspektiv for deg mistet jeg min forrige uke på vei hjem fra ferie. Eller den ble stjålet. Og har ikke forsikring som dekker det. Hulk

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 10:56   #12
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Knust skjerm på Samsung S3, tips til deksel som beskytter?

Ouch.
Ettåringen knuste skjermen min i dag, og jeg hadde håpet på en solskinnshistorie på tidsperspektivet her. Sukk.
Fått den tilbake nå?

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 12:18   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knust skjerm på Samsung S3, tips til deksel som beskytter?

www.dx.com selger nye skjermer og verktøy til å bytte, i hvert fall til iPhone/iPad osv.
Jeg har en mann som har blitt en racer på å bytte.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-13, 12:39   #14
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Knust skjerm på Samsung S3, tips til deksel som beskytter?

Jeg innser mine begrensninger, mulig jeg vurderer å bytte når tlf uansett er litt sliten, nå er den bare en drøy mnd gammel, og jeg hadde tenkt til å ikke drepe den helt. Bill.mrk Kokk- søl er mer min gate.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no