Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-09, 12:37   #61
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Eh - ok!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 13:30   #62
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Da har jeg bestilt! Er det dumt å gi det til bursdagen i mai når det er så lenge til?

Han får endel penger fra familie, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe for alt. Kan ikke bare kjøpe leker eller spare heller..

Gleder meg!

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 18:52   #63
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Vi har også bestilt billetter. Det var ikke mange igjen, men siste forestilling søndag fikk vi plasser. Det blir seint for gutta, så det må nok bli litt soving i bilen på vei hjem. Gleder meg masse!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 19:52   #64
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Hvis noen skal selge tre billetter med ok seter på lørdagen kl 15 eller 19 så hyl ut!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 12:17   #65
Sensør
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1
Sensør har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Jeg har 4 billetter til forestillingen fredag 30.10.09 kl.15.30 som ønskes BYTTET i 4 billetter til tirdag 27.10.09 kl 18.30. SELGER IKKE
Mine billetter er i felt 210. Ønsker tilsvarende men er ikke et krav. Er det noen som vil bytte??

Sensør er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 16:10   #66
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Oj, dette skal jeg og eldste på ja. Må kanskje begynne å se på flybilletter da sånn at det ikke blir for dyrt. :lete etter billettene:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:49   #67
Basseline
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3
Basseline har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Nå har de lagt ut ekstra billetter til alle forestillingene.

Basseline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 17:03   #68
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Jeg skal dit sammen med poden, blir ei dyr helg, men håper det er verdt det. Flybilletter til 3000 + billetter til oss + til et vennepar.

Arktis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 17:08   #69
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

3000,-? Yikes det var endel ja. Så mye blir det nok ikke her, men vi må vel få bestilt snart.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 18:26   #70
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Kunne fått biletter til en lørdag det hadde passet ypperlig - men tror dere Storebror her i heimen har lyst? "Nei takk, mamma - du vet at jeg ikke liker roboter."

Og så mye penger for noe som antakelig hadde skremt livskiten ut av ungen så vi måtte ha gått igjen, nei det gidder jeg ikke.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 18:34   #71
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Roboter? :skingrestemme:

De er da fullstendig ekte.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 18:36   #72
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.


De er da fullstendig ekte.

Spesielt den enorme saken som lå og gliste stygt mot oss, med alle tenna sine i et slemt flir, oppå lasteplanet til en diger lastebil som suste forbi oss på motoveien tirsdag.

"Mamma! En dinosaurus! Er den ekte?"

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 19:04   #73
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Flybilletter ja. Og plass å bo.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 23:20   #74
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Idag er det premiere på dette showet. Vi har 4 billetter til imorgen, (som er bra siden det er så utsolgt)


men det kan være at vi ikke får dratt. Førstetassen ligger med 39-40 i feber - og om ikke det skjer et mirakel til imorgen, så vet jeg hvertfall om en gutt som blir skikkelig LEI SEG. Jeg får helt vondt av det.

*er det da man er dårlige foreldre som bare stikker i ungen en paracet*

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 23:22   #75
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Det var en spøk, ja? Ta med en unge som kanskje har svineinfluensa til et sted der han kan smitte hundrevis av andre?

Guttungen og pappaen skal på torsdag, de gleder seg veldig. Håper de holder seg friske fram til den tid...

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 23:26   #76
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Kunne fått biletter til en lørdag det hadde passet ypperlig - men tror dere Storebror her i heimen har lyst? "Nei takk, mamma - du vet at jeg ikke liker roboter."

Og så mye penger for noe som antakelig hadde skremt livskiten ut av ungen så vi måtte ha gått igjen, nei det gidder jeg ikke.

Han kan tricke og treate istedet.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 00:32   #77
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Idag er det premiere på dette showet. Vi har 4 billetter til imorgen, (som er bra siden det er så utsolgt)


men det kan være at vi ikke får dratt. Førstetassen ligger med 39-40 i feber - og om ikke det skjer et mirakel til imorgen, så vet jeg hvertfall om en gutt som blir skikkelig LEI SEG. Jeg får helt vondt av det.

*er det da man er dårlige foreldre som bare stikker i ungen en paracet*

NEI!
Fryktelig synd for barnet ditt, men så egoistisk er man bare ikke.
Vi skal på søndag, og JC skal vaksineres i morgen, men det tar vel mer enn et par dager før det har noen effekt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 08:32   #78
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Jeg er livredd vesla skal bli syk før lørdag (hun er ikke syk i det hele tatt nå altså), hun har gledet seg til dette siden i sommer og har skikkelig nedtelling nå. De reiser på fredag (hun og faren) og skal på showet på lørdag. Blir hun syk reiser de IKKE, det er da måte på. Selv om man stikker i ungen paracet så smitter det uansett like mye. Jeg regner faktisk med at vesla og mannen min kommer hjem igjen med smitte i seg, så mange folk de skal mingle med på lørdag. Men men, får krysse fingrene.

Synd jeg ikke får dratt selv, minsten er for liten.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 08:41   #79
Trampe
Har en bolle i ovnen
 
Trampe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 63
Trampe er litt kul
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Vi skal i dag, fjerde rad!! Vi GLEDER oss....

__________________
Storesøster -96 Lillebror -01
Trampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 08:56   #80
*TB*
Superaktiv
 
*TB* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 494
*TB* er litt kul*TB* er litt kul*TB* er litt kul
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Idag er det premiere på dette showet. Vi har 4 billetter til imorgen, (som er bra siden det er så utsolgt)


men det kan være at vi ikke får dratt. Førstetassen ligger med 39-40 i feber - og om ikke det skjer et mirakel til imorgen, så vet jeg hvertfall om en gutt som blir skikkelig LEI SEG. Jeg får helt vondt av det.

*er det da man er dårlige foreldre som bare stikker i ungen en paracet*

Det er nettopp dette jeg er redd for at mange gjør. Ungen har gledd seg i månedsvis, og dette KAN de bare ikke gå glipp av.
Jeg er rimelig sikker på at det kommer til å være folk med svineinfluensa på det showet, og jeg blir sint når jeg tenker på hvor egoistisk det er.
Vi vaksinerte oss i går (tirsdag) og skal på showet på fredag, men er ikke tilstrekkelig beskyttet enda. Vi har en baby i risikogruppen her hjemme som ikke er vaksinert. Jeg regner vel egentlig med at vi har smitten i oss når vi kommer hjem.

__________________
Mamma til
Storebror -02, Mellomsøster -05 og Lillesøster mai-09
*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no