Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Tårnfrid Halloween - trenger tips

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-11, 17:42   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tårnfrid Halloween - trenger tips

Jeg er Halloween-novise, og mandag er ikke min beste dag, for å si det slik.

Men man må jo ha tradisjoner, og som så mange andre her så syns jeg det passer ypperlig med en høytid midt på svarteste høsten - og vi har tross alt laaaang tradisjon med The Simpsons Halloween Specials.

Men nå var det mandag ...

Jeg har invitert to stk. store 4-åringer til å feire med 5,5-åringen. Vi har laget ett gresskar, ett gjenstår, og planen er da som følger:

Lørdag: kjøpe snop. Check. Ganske utplukket på Nille, men fikk noe kjærligheter med riktig tema, samt PK individuelt innpakket snop (Dumle og Fox).

Søndag: Lage kake: Toro Brownies kake med glasur, dekorert med edderkoppspinnglasur (det må da selv pølsefingrene mine klare)


Mandag: hjem fra bhg 16:30. Servere Grandiosa med blodketchup (vet at det er skummelt for mange). Kake til dessert. Kidsa kler seg ut. (Spiderman er nevnt. check) Avgang Trick or Treating presis 18:00. Ferdig 18:45. Trene 19:00.

Bra plan? Noen enkle effekter jeg kan skvise inn på tampen?
Og er det egentlig et problem at vi kun har ett "gresskar"-lykt-beholder til snopeinnsamling? Eller kan jeg forvente at de andre kidsa har dette?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 17:52   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tårnfrid Halloween - trenger tips

Den brownieskaka skal jeg kopiere. Jeg er null interessert i å gjøre det så veldig bra, men jeg skal i hvertfall ha noe i og med at det kommer folk hit. Så tenkte jeg at jeg skulle se om det var mulig å få til noen muffinser kanskje? Hm. Brownies og muffins. God plan.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 17:54   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.023
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tårnfrid Halloween - trenger tips

Trening kl 19 høres optimistisk ut, men ellers tror jeg det er en god plan.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 18:02   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tårnfrid Halloween - trenger tips

Sa jeg at det var møte i borettslaget mandag også? Og gode utsikter for overtidsjobbing? Men jeg mååå på trening, har allerede gått glipp av 4:16 ganger ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 13:07   #5
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tårnfrid Halloween - trenger tips

Nå lager vi også den kaka.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 17:40   #6
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tårnfrid Halloween - trenger tips

Damn mine anti-kunsteriske hender! Det burde være enkelt: rette, hvite streker = edderkoppnett. I stedet ble det hvit, gukkete, klumpete alt-annet-enn-rette streker.

(Det verste er jo selvsagt at 5-åringen på død og liv ville gjøre det, han ble da avfeid fordi "dette må voksne gjøre". Han hadde sikkert gjort det bedre ... )

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 17:41   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tårnfrid Halloween - trenger tips

Men gresskarene ble fine, da. Ikke "100.000 treff på blogspot"-fine, men sånn ok hverdagsfine - duganes. Testkjøring med lys var også vellykket.

Jeg har foreløpig hoppet over edderkoppen på kaken. Hvis noen har noen geniale, superenkle triks på denne (annet enn å kjøpe fake edderkopp på lekebutikk - hvilket ville funket aldeles udmerket for min del om jeg hadde hatt tid i morgen. :peker på trådtittel: )

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 19:06   #8
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tårnfrid Halloween - trenger tips

Candyking har smågodtedderkopper.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no