Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vårt husprosjekt

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-12, 13:41   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Utrop

Vårt husprosjekt

Vi skal jo etter planen sette opp et nytt hus i Trondheim.

Det ferdighuset vi har sett på er dette: http://dhh.no/katalog_hus/elvebredden/





Jeg fikk ikke til å legge inn større bilde av plantegningene… Men vår plan er å:

- ha 2.etasje som hovedetasje (denne plantegningen)
- fjerne vaskerommet
- ha tvstue der det nå er soverom (vegg i vegg kjøkken) på ca 15 kvm
- ha bad der det er vaskerom
- ha soverom der det er bad
- walk in closet for mor i deler av boden
- trappoppgang der det er inngang
- inngang i 1.etasje
- ekstra wc i 1.etasje
- gjesterom i 1.etasje
- vaskerom i 1.etasje
- garasje i 1.etasje (ca 90 kvm)


Tanken er altså et hovedplan med kjøkken, stue, tv-stue, 3 soverom og bad. Og kanskje ei lita bod.
Inngangen blir i 1.etasje.

Store vindu. Jeg ønsker også å ha kjøkkeninnredning på hele kjøkkenet, med spisestue utenfor og kun noen barkrakker på kjøkkenet ved det ene vinduet på veggen til venstre.

Så dras sofagruppa litt mer til høyre enn på bildet.
Der blir det også litt bedre plass enn avbildet, pga at vi ikke skal ha gang der, bare ei trapp.

Innspill?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 17:25   #2
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vårt husprosjekt

Så du skal bruke dette huset som utg.punkt, men ha det i to etasjer?

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 17:27   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt husprosjekt

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Så du skal bruke dette huset som utg.punkt, men ha det i to etasjer?

Ja, i grunn.
Jeg har en mann som vil ha stor garasje, så derfor tar vi 2 etasjer, det hoveddelen av etasje 1 blir garasje, og huset (hovedetasjen) i 2.etasje.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 17:31   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt husprosjekt

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 17:32   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt husprosjekt



Takk!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 17:33   #6
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt husprosjekt

Vi skal også ha veranda på hele «stuedelen» (fremsiden).

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 17:34   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt husprosjekt

Jeg tenker at hvis dere skal ha en _hel_ etasje under, eller kanskje en hel etasje minus garasje da, blir det mange små rom oppe, mens dere kanskje kunne hatt barnerom+bad nede og fått større rom oppe, gjesterom/kontor f.eks? Evt separat toalett + bad oppe også.

7.1kvm bad er f.eks ikke et veldig stort bad, og når du sier walk-in-closet på "deler av boden" på 4 kvm... 4kvm er i utgangspunktet ikke enormt det heller.

136kvm grunnflate er ikke _så_ stort når du tenker 3 (4?) soverom. For du skriver soverom der vaskerommet er, du tenker da i tillegg til de 3 andre?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 17:48   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt husprosjekt

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg tenker at hvis dere skal ha en _hel_ etasje under, eller kanskje en hel etasje minus garasje da, blir det mange små rom oppe, mens dere kanskje kunne hatt barnerom+bad nede og fått større rom oppe, gjesterom/kontor f.eks? Evt separat toalett + bad oppe også.

7.1kvm bad er f.eks ikke et veldig stort bad, og når du sier walk-in-closet på "deler av boden" på 4 kvm... 4kvm er i utgangspunktet ikke enormt det heller.

136kvm grunnflate er ikke _så_ stort når du tenker 3 (4?) soverom. For du skriver soverom der vaskerommet er, du tenker da i tillegg til de 3 andre?

Det blir 2 barnesoverom på ca 9 kvm oppe, og vårt på 12-13.
Bad på 8-9 kvm. Vi kutter litt ned på kjøkkenet (og drar spisestua ut i stua).
Tv-stue på ca 15 kvm. Og walk in closet på meg på ca 3kvm tenker jeg.

Jeg vil ha «hverdagsrommene» oppe, derfor vil jeg ha gjesterom nede.
Det vil også være wc i gangen nede, sånn at man slipper løpe opp om man er ute og skal på do. Evt dusj vil kunne settes inn på vaskerommet også.

Bad på rundt 8 klarer vi fint å leve med når vi har eget vaskerom, og teknisk rom nede i 1.etasje. Vi skal ikke ha badekar, kun dusj.

Barnerommene blir ikke superstore, men det skal gå greit.

Vi har også tegnet inn en kontorkrok der det nå er inngang. Vi skal forresten dra «ut» den delen, sånn at det ikke blir innhuk. Så blir det trappehull og evt et lite kontor der (evt en vegg mot stua bare, ikke fullstendig lukket rom).

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 20:01   #9
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.003
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vårt husprosjekt

Jeg syns det er en fordel å ha walk-in-closet i nærheten av vaskerommet. Vi har vaskerom og klesskap i forskjellige etasjer nå, og det er noe dritt. Hvis dere ikke vil ha det i samme etasje, skaff dere i det minste skittentøyssjakt. Klærne vår ikke går ikke mellom etasjene på egenhånd.

Og flatt tak, er det det? :Skeptisk:

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11

Sist redigert av Luftslottet : 13-03-12 kl 20:07.
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 20:14   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt husprosjekt

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg syns det er en fordel å ha walk-in-closet i nærheten av vaskerommet. Vi har vaskerom og klesskap i forskjellige etasjer nå, og det er noe dritt. Hvis dere ikke vil ha det i samme etasje, skaff dere i det minste skittentøyssjakt. Klærne vår ikke går ikke mellom etasjene på egenhånd.

Og flatt tak, er det det? :Skeptisk:

Vi har skittentøysjakt nå, og skal ha det ja

Taket er ikke så flatt som det ser ut til.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 20:33   #11
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.003
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vårt husprosjekt

Så bra.

Sjekk dette med god helling på taket og godt system for drenering på verandaen, hvis den er over deler av huset. Nå er vårt hus gammelt, men det er virkelig ikke mye gøy med aldrende flate tak.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 21:06   #12
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vårt husprosjekt

Ser bra ut! Får dere plass Til ekstra tvstue/kjellerstue til barna som etterhvert blir tennåringer?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 21:18   #13
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vårt husprosjekt

Jeg tror jeg ville hatt tvstue i 1. Etasje og heller gjort bad og soverom litt større. Jeg (vi) har 10 kvm walk-in, og tror ikke jeg hadde klart å kombinere det med bod..

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 21:30   #14
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt husprosjekt

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Ser bra ut! Får dere plass Til ekstra tvstue/kjellerstue til barna som etterhvert blir tennåringer?

Da kan vi evt bruke gjesterommet.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 21:37   #15
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt husprosjekt

Eg hadde forresten hatt større barnerom enn voksenrom.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 21:40   #16
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt husprosjekt

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Jeg tror jeg ville hatt tvstue i 1. Etasje og heller gjort bad og soverom litt større. Jeg (vi) har 10 kvm walk-in, og tror ikke jeg hadde klart å kombinere det med bod..

Det tror jeg er lurt, det hadde nok jeg gått for. En TV-stue trenger man ikke heller mye vinduer.

Jeg tror at jeg også skulle ha vurdert å forlenge huset, det pleier som regel ikke å være noe teknisk problem å gjøre det, og dermed fått mer stue (og ev større kjøkken eller soverom/bad.

Ellers så liker jeg stilen!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-12, 07:49   #17
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt husprosjekt

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det tror jeg er lurt, det hadde nok jeg gått for. En TV-stue trenger man ikke heller mye vinduer.

Jeg tror at jeg også skulle ha vurdert å forlenge huset, det pleier som regel ikke å være noe teknisk problem å gjøre det, og dermed fått mer stue (og ev større kjøkken eller soverom/bad.

Ellers så liker jeg stilen!

Vi har ikke mer å gå på ift tomta.

Pga at stua er såpass lita tenker jeg at det er kjekt at vi har ei tv stue med skyvedør som kan bli en forstørring av stua når vi har gjester/selskap.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-12, 07:51   #18
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt husprosjekt

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg hadde forresten hatt større barnerom enn voksenrom.

Vi har ikke plass til store soverom, og barnerommene har liksom ikke 180 seng som tar plass... Så de er lettere å innrede som små. Men 9 kvm er jo ikke pittelite heller?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-12, 08:28   #19
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt husprosjekt

Men barn har ofte behov for meir ting; tv etterkvart, en liten sofa til vennar osv. Vi voksne klare oss stort sett med ei seng?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-12, 08:34   #20
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt husprosjekt

Jeg tror at dette blir veldig bra, men tenk også fremover og på de behovene barna har da. F.eks. så ønsker man når de er eldre at de kan ha venner hjemme og være en godt stykke vekk fra stuen. Jeg tenker da at barna kanskje kommer å være i TV-stuen da rommene deres er små.

Og dere bør ha dusj i kjelleren også. Når barna blir større så kommer de å ønske å dusje på morgenen og 4 som skal dusje og der man "står i kø" kan skape mye morgengrettenhet. BTDT med min manns to eldste.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no