Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å takke for prikker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-07, 21:02   #41
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å takke for prikker

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Tar du med Hønni?

:er med:

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 21:03   #42
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å takke for prikker

Takker ikke for prikker, men kommenterer med en prikk om jeg får lyst.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 21:04   #43
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å takke for prikker

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Mest i mitt hode vil jeg tro I tilegg var jeg jo litt bekymret for at ikke Hønni skulle få være med og da ble grinete.



Hyggelig at du tenker på meg Heiko!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 21:06   #44
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å takke for prikker

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

:er med:

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 21:06   #45
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å takke for prikker

Jeg pleier sjelden og takke for en grønn prikk men det hender, jeg pleier også sjelden å "takke" for en rød prikk, men det hender det også. Alt etter hvor fortjent/ufortjent jeg synes prikkingen var. Så jeg er helt uberegnelig der

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 21:08   #46
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å takke for prikker

:Takker for alle grønne prikker:

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 21:10   #47
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å takke for prikker

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Mest i mitt hode vil jeg tro I tilegg var jeg jo litt bekymret for at ikke Hønni skulle få være med og da ble grinete.

Deler alt med min vakre kone...

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Når går toget?

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 21:10   #48
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å takke for prikker

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.


Hyggelig at du tenker på meg Heiko!

Klart det Hønni, man skal da ivareta sine med mennesker

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 21:12   #49
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å takke for prikker

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Deler alt med min vakre kone...

Jeg simpelten elsker slike omsorgsfulle og kjærlige menn!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 11:26   #50
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å takke for prikker

Det hender jeg "svarer" på en grønnprikk dersom det har fulgt med en utrolig hyggelig kommentar som jeg ønsker å takke for. Men som oftest involverer det for mange steg å gjøre det (ut av kontrollpanelet, søke opp et innlegg fra personen, osv.), så det går i glemmeboken.

Noen hevnprikker jo røde systematisk, og det må de gjerne gjøre, selv om jeg får UTROLIG barnslige vibber av det. Men det får være deres egen sak. Jeg rødprikker så sjelden at det blir ikke noe stort problem, akkurat.

Stygge kommentarer i rødprikker skjønner jeg at folk blir lei seg for og ønsker å prikke tilbake på.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 11:38   #51
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å takke for prikker

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det å oute grønne prikker kan kanskje virke litt skrytete liksom? Iallefall hvis man har fått en skrytegrønnprikk. Outer man røde er det vel gjerne fordi man har fått en prikk man anser som ufin, og man har lyst til å vise omverdenen hva som har skjedd?

Jeg har ingen fast måte å forholde meg til prikkene på. Har aldri hevnprikket røde med røde, men så har jeg knapt noen sinne fått en rød prikk. Det hender at jeg takker hvis jeg får en grønn koselig prikk, det blir liksom litt sånn....vanlig høflighet.

Der har du meg og

Jeg tror egentlig jeg har alt for kjedelige meninger

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 11:48   #52
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å takke for prikker

Hevnprikking er utrolig barnslig, outing er greit, takkeprikking gjør jeg sjelden. Men det kan godt hende jeg ubevisst blir mer tilbøyelig til å grønnprikke giveren ved en senere anledning.

:Oppsummerer:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 11:52   #53
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å takke for prikker

Jeg har enda ikke opplevd å bli rødprikket, men den dagen det skjer kommer jeg nok ikke til å hevnprikke. Det er bare barnslig.
Grønne prikker sender jeg av og til i retur, men svarer da gjerne på kommentaren jeg har fått. Skriver aldri "tusen takk for prikken, her er en til deg også"...

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 11:55   #54
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å takke for prikker

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det hender jeg "svarer" på en grønnprikk dersom det har fulgt med en utrolig hyggelig kommentar som jeg ønsker å takke for. Men som oftest involverer det for mange steg å gjøre det (ut av kontrollpanelet, søke opp et innlegg fra personen, osv.), så det går i glemmeboken.

Der der er en (PM)-lenke bak brukernavnet, klikk denne så fyrer du av en PM på få strakser.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 12:10   #55
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å takke for prikker

Jeg har ikke fått noen røde prikker her inn enda, men da jeg får det så driter jeg i det og bryr meg ikke med å prikke tilbake.
Men mange sier det er barnslig å hevneprikke, synes ikke det er noe mere barnslig enn at en gir røde prikker for en uenighet i en diskusjon.
Hva er barnsligst av å gi røde prikker for en uenighet i en diskusjon enn å hevneprikke en som har gitt rød prikk med en stygg kommentar ? jeg synes i allefall den som har gitt en rød prikk med en stygg kommentar fortjener den røde prikken mest. selv om det da er en hevneprikk

Grønne prikker kan jeg gi, og jeg bruker det ofte i stedet for å sende en pm. men røde prikker ser jeg ikke vitsen med, har jeg ikke noe posivt å si så lar jeg det heller være, uenigheter i en diskusjon tar jeg heller i diskusjonen,

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 12:41   #56
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å takke for prikker

Jeg er fryktelig dårlig på prikker sånn generelt, dessverre...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 12:52   #57
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å takke for prikker

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Der der er en (PM)-lenke bak brukernavnet, klikk denne så fyrer du av en PM på få strakser.

Ja, men det blir lissom så seriøst, serru...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 13:15   #58
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å takke for prikker

Jeg takker ikke for noen prikker i det åpne forumet. Har ikke gjort det foreløpig i allefall. Jeg har aldri fått noen røde som jeg har følt behov for å kommentere eller hevnprikke. Jeg har sendt grønn prikk i retur, men det er bare der hvor vedkommende har skrevet et innlegg i samme diskusjonen. Tar meg ikke bryet med å lete opp innlegg i en annen diskusjon bare for å grønnprikke tilbake. Da skriver jeg heller en PM hvis det er noe vedkommende spør om i kommentaren. Kjempebra med PM-link ved navnet til den man har fått prikk fra!

Det er en bruker jeg stort sett er så uenig med i (spesielt politiske) diskusjoner, at vi har det med å grønnprikke hverandre for moroskyld når vi for en gangs skyld er enige. Det synes jeg nesten er de koseligste prikkene av alle, og dem kunne jeg godt ha takket for. Jeg måtte bare grønnprikke vedkommende midt i en skikkelig heftig meningsutveksling hvor vi var sterkt uenige, bare fordi vedkommende var så god til å diskutere.

Jeg synes det er en grei måte å vise at man skiller sak og person på. Men som sagt så har jeg ikke takket for disse heller, men det er disse som det har fristet mest å takke for.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 14:02   #59
BeeKey
Sniktitter
 
BeeKey sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ved siden av den JÆVLA naboen.
Innlegg: 12
BeeKey har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Å takke for prikker

Det kommer jo opp automatisk takk i det man slenger avgårde en prik, så da trenger man jo ikke takke. *enkel*

BeeKey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 14:07   #60
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å takke for prikker

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Hva er barnsligst av å gi røde prikker for en uenighet i en diskusjon enn å hevneprikke en som har gitt rød prikk med en stygg kommentar ? jeg synes i allefall den som har gitt en rød prikk med en stygg kommentar fortjener den røde prikken mest. selv om det da er en hevneprikk

Jeg synes det er teit å hevnprikke fordi jeg synes prikkene i utgangspunktet skal gis til spesifikke innlegg, ikke til brukere. Man grønnprikker innlegg man blir blid av og rødprikker innlegg man blir sint av, og det er klart at noen brukere blir man oftere blid (eller sint) av enn andre, men jeg grønnprikker ikke noen fordi de lånte meg hundre kroner forrige helg, og jeg rødprikker heller ikke noen fordi de bulket bilen min i går - prikkene går på det de skriver (her og nå), ikke på hvem de er. Stort sett, i alle fall.

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Grønne prikker kan jeg gi, og jeg bruker det ofte i stedet for å sende en pm. men røde prikker ser jeg ikke vitsen med, har jeg ikke noe posivt å si så lar jeg det heller være, uenigheter i en diskusjon tar jeg heller i diskusjonen,

Jeg ser absolutt vitsen med røde prikker, selv om jeg ikke bruker dem selv.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no