Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruke penger på tv-avstemninger

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-07, 14:11   #41
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes i så fall lisensen skulle blitt innbakt i skatten.

Det er en av mine kampsaker. Lisensen rammer utrolig usosialt. Jeg er for en statskanal som nrk, og jeg syns alle skal betale for den (også de som ikke har tv), men da etter evne -altså over skatteseddelen.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 14:15   #42
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes genrelt avstemninger per telefon hos NRK er bedre enn f.eks TV2 sine ultrahåpløse avstemninger. Lisens er prisen vi må betale for å ha en kanal som ikke er kommersiell og dustete, med værdamer som ansettes etter kroppsfasong og avstemninger a la "Kan vi la muslimer komme til landet og voldta kvinnene våre". Det er verdt pengene.

Sier meg enig i dette.


Jeg synes det er fint med en reklamefri kanal. Jeg hater reklame.
Den lille plakaten som kommer etter noen programmer med "programmet er sponset av..." er ingenting imot alle reklameavbruddene i andre kanaler.


Barneprogrammene som er laget av NRK er som oftest veldig bra. Det er ingen andre kanaler som satser like mye på å lage gode barneprogrammer.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 14:21   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Enn de som ikke har tv? Skal de måtte betale?

Ja, på samme måte som de som ikke er interessert i opera skal måtte betale for et operahus og annet. Jeg syns dette er en meget god ide.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 14:23   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Barneprogrammene som er laget av NRK er som oftest veldig bra. Det er ingen andre kanaler som satser like mye på å lage gode barneprogrammer.

Det har du helt rett i. Nei jeg må vel innrømme at jeg egentlig har lyst å beholde NRK ja. Dessuten har jeg et litt nostalgisk forhold til kanalen, for det var jo NRK det gikk i da jeg var liten, og jeg husker min nå avdøde pappa alltid hadde på skisport i bakgrunnen mens jeg og broren min lekte, og hver gang jeg nå hører og ser skisport på tv så er jeg tilbake i barndommen. :mimre:

Dessuten er NRK obligatorisk på julaften.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 14:32   #45
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes genrelt avstemninger per telefon hos NRK er bedre enn f.eks TV2 sine ultrahåpløse avstemninger. Lisens er prisen vi må betale for å ha en kanal som ikke er kommersiell og dustete.

Er ikke NRK kommersiell synes du?

Hva med at de i tillegg til å kreve lisens også tar inntekter på reklame i forbindelse med sportssendinger? Det er frekt. Enten det ene eller det andre, synes jeg, men det er klart at NRK synes det er fryktelig behagelig med begge deler. Lettjente penger i alle fall! Bare å sende ut en giro og værsågod og betal!
Litt sånn som med bompenger/bompengeringer som blir bygget for å finansiere et eller annet veiprosjekt, og blir værende, i TILLEGG til at man betaler veiavgift. Lett-tjente penger, og vi bare nikker og aksepterer uten å mukke.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 14:39   #46
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, på samme måte som de som ikke er interessert i opera skal måtte betale for et operahus og annet. Jeg syns dette er en meget god ide.

Men de som ikke har bil, betaler ikke veiavgift.....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 14:41   #47
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men de som ikke har bil, betaler ikke veiavgift.....

Nei, men snakket vi ikke om skatt her? Og TV er vel noe 99 % av befolkningen har uansett.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 14:47   #48
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Nei jeg stemmer ikke.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 14:51   #49
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Er ikke NRK kommersiell synes du?

Hva med at de i tillegg til å kreve lisens også tar inntekter på reklame i forbindelse med sportssendinger? Det er frekt. Enten det ene eller det andre, synes jeg, men det er klart at NRK synes det er fryktelig behagelig med begge deler. Lettjente penger i alle fall! Bare å sende ut en giro og værsågod og betal!
Litt sånn som med bompenger/bompengeringer som blir bygget for å finansiere et eller annet veiprosjekt, og blir værende, i TILLEGG til at man betaler veiavgift. Lett-tjente penger, og vi bare nikker og aksepterer uten å mukke.

Nei, sammenlignet med andre kanaler synes jeg ikke NRK er veldig kommersiell. Alternativet til giroene er kanskje det å kun ha kommersielle kanaler. Det synes jeg ikke er et godt alternativ.

Jeg synes det blir et fattig samfunn hvis vi ikke skal bidra til ting vi i ikke vil benytte oss av. Helt ugjennomførbart er det også forsåvidt. Jeg hører ikke på opera, men sponser gjerne operahus så lenge det er politisk flertall for det. På samme måte som jeg gjerne ser at det gis offentlig støtte til politiske partier jeg ikke har mye til overs for, kommunal støtte til idretter jeg aldri har har søkt meg til, eller opprettelse av sykehusavdelinger jeg (forhåpentligvis) aldri vil måtte legges inn på. Vi lever heldigvis i et velferdssamfunn, ikke i et samfunn hvor den sterkestes rett og egosentriske interesser rår. Da må man tåle at skattepengene brukes til andre formål enn de man selv foretrekker. Ved å benytte seg av stemmeseddelen når det er valg, kan man imidlertid påvirke i den retning man ønsker.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 14:53   #50
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men de som ikke har bil, betaler ikke veiavgift.....

Men det syns jeg egentlig at de kunne gjøre. Litt iallfall. Også de som ikke har bil har nytte av at vi har et veinett som fungerer.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 15:01   #51
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Nei, sammenlignet med andre kanaler synes jeg ikke NRK er veldig kommersiell. Alternativet til giroene er kanskje det å kun ha kommersielle kanaler. Det synes jeg ikke er et godt alternativ.

Så du tror det er vil bli bare kommersielle kanaler dersom vi ikke betaler egen avsatt fjernsynslisens? Hvorfor er vi da snart det eneste landet på kloden med lisensavgift, og har andre land bare kommersieller tv-kanaler?

Jeg kan til nød gå med på bevillinger via statsbudsjettets post for kultur, da blir det betal etter evne som en sa tidligere i tråden, men en fjernsynslisens som ALLE må betale er helt latterlig.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 15:03   #52
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg kan til nød gå med på bevillinger via statsbudsjettets post for kultur, da blir det betal etter evne som en sa tidligere i tråden, men en fjernsynslisens som ALLE må betale er helt latterlig.

Hvorfor det?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 15:20   #53
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Aldri. Men det har ikke noe med lisensen å gjøre; jeg ser bare aldri på den typen program der det er avstemminger fordi det er en programsjanger jeg ikke interesserer meg for.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 15:23   #54
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Stemmer aldri

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 15:23   #55
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Hvorfor det?

Fordi det er latterlig at man skal betale egen særskilt lisens for tv, med en fast sum uavhengig av om man ser tv eller ikke, og om man har tv eller ikke, og for mange er 2300 kroner masse penger, og dersom det hadde vært en post for kulturbudsjettet, så hadde folk betalt etter skatteseddelen. Allikevel må det stilles krav til NRK at det skal være nulltoleranse for reklameinntekter i tillegg til lisensen, ellers er de hverken bedre eller dårligere enn andre kommersielle kanaler som klarer seg strålende på reklame og andre inntekter enn en lisens.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 15:25   #56
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Fordi det er latterlig at man skal betale egen særskilt lisens for tv, med en fast sum uavhengig av om man ser tv eller ikke, og om man har tv eller ikke, og for mange er 2300 kroner masse penger, og dersom det hadde vært en post for kulturbudsjettet, så hadde folk betalt etter skatteseddelen. Allikevel må det stilles krav til NRK at det skal være nulltoleranse for reklameinntekter i tillegg til lisensen, ellers er de hverken bedre eller dårligere enn andre kommersielle kanaler som klarer seg strålende på reklame og andre inntekter enn en lisens.

Å. Da ser det jo ut som om vi egentlig er enige da.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 16:33   #57
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Fordi det er latterlig at man skal betale egen særskilt lisens for tv, med en fast sum uavhengig av om man ser tv eller ikke

Har man ikke TV betaler man heller ikke lisens - i motsetning til hvis man skulle betalt over skatteseddelen: da hadde alle (som betaler skatt) måttet betale, enten de har TV eller ikke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 16:55   #58
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hvorfor er vi da snart det eneste landet på kloden med lisensavgift, (…)

Du tuller nå ikke sant?

Ben "suuure" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 17:49   #59
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Du tuller nå ikke sant?

Ben "suuure" Murphy


Ja, jeg tuller.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 19:01   #60
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruke penger på tv-avstemnminger

Jeg har aldri brukt ei krone på slike avstemninger. :gnien:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no