Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-07, 12:13   #41
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg synes ikke sikkerhetslås er et enormt tiltak, men særlig lekkert er det ikke. Nå må man ta med i betraktining av vår er hjemmelaget ... Meget, meget uestetisk greie.

Vel, jeg antar det ikke vil godkjennes å sette opp lenke for å holde en 6-åring innendørs.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 12:15   #42
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Vi har avtaler med de andre foreldrene. Ikke ringe på før etter halv elleve om formiddagen. Vi har satt rammene i forkant, så slipper vi å sette grenser, men det går vel for det samme?

Klart det gjør og jeg er som sagt interessert i om slike avtaler funker. Jeg har nemlig ikke vært med på å måtte avtale slikt før.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 12:16   #43
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Vel, jeg antar det ikke vil godkjennes å sette opp lenke for å holde en 6-åring innendørs.

Hvorfor ikke? Et vennepar av oss har en slik bøyle a la hotelldører som de har montert høyt oppe på døren for at ikke 3-åringen skal stikke ut. 6-åringen vil kunne åpne den, men må hente en stol eller liknende. De har gitt klar beskjed til 6-åringen at hun IKKE har lov å gjøre det - dvs er sikkerhetslåsen på så må hun be om hjelp (les: tillatelse) til å gjøre det. Og det er de superstrenge på, og det vanker straff om hun gjør det. De bor like ved en farlig veg.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 12:17   #44
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Det fungerer godt her hvertfall.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 12:20   #45
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Vi ble nedrent av unger til alle døgnets tider der vi bodde før. Heldigvis var det kun på sommeren, vinterstid var de aldri ute. Jeg kunne si ifra at vi skulle spise middag, og at de kunne komme tilbake senere, og et minutt senere hang de på dørklokka, eller om vi satt på verandaen syklet de frem og tilbake på veien foran oss og glante på oss. Så fort de kom hjem fra skolen løp de bort til oss.

Vi måtte bare sette grenser, til slutt sa vi at de kun fikk leke ute i hagen vår, og de fikk ikke noe å spise. Det var ikke uvanlig at de ringte på i ellevetiden (kveldstid) i helgene, da lå jo vår frøken og sov. Moren deres snakket ikke norsk, så det var lite å hente der. Men jeg orket ikke å ha tre søsken på besøk hele tiden, man føler jo et visst ansvar for de og. Og de ville hele tiden ha med vesla på veien for å leke, det fikk hun ikke lov til siden hun var så mye yngre enn dem. Det var synd at det ble slik, ungene var både veloppdragne og hyggelige de, men det ble bare for mye.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 12:27   #46
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Ungene mine står gjerne opp uten at jeg merker det.
(om de hadde målt hjerneaktiviteten min når jeg sover hadde jeg blitt erklært hjernedød, jeg sover hardt med andre ord)
Men om de hadde vist tendenser til å gå ut før pippen våkner hadde jeg nok fjernet nøkkelen slik at de ikke kom ut (yttedøra vår låses med nøkkel innvendig)

Om naboungen kom før pippen om morran hadde jeg sagt fra til foreldrene.
(om noen av oss hadde merket det, har heldigvis produsert b-mennesker)
Jeg hadde også satt pris på om naboen min hadde fortalt meg det om mine unger kom grytidlig på morgenen til de.

Nå bor vi i enebolig, men jeg mener at det er det samme om man bare må ut i gangen for å komme til naboen. Det er fortsatt snakk om å gå ut av egen bolig og klarer man ikke å få med seg at ungene våkner og de går ut, må man ta de tiltak som må til.
Om ungene er vant til å gå ut uten at foreldre gjør noe med det, så er det ikke like sikkert at de går til naboen neste gang, og heller ikke sikkert de har på seg nok klær.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 12:36   #47
Tilden
Leken
 
Tilden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 524
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Hvis det som plager deg er at femåringen forstyrrer dere for tidlig, ville jeg sagt fra. Vet at jeg som mor til en like gammel gutt ville vite om han sneik seg ut av leiligheten, men det er jo tydeligvis en annen sak...

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 12:44   #48
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Her er det foreldrene som trenger en oppstramming.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 13:42   #49
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så når noe skjer en gang, så skal foreldrene altså sette igang enorme tiltak fordi at? Som jeg spurte over men ingen har svart på; står aldri ungene opp uten at dere merker det?

Nei, mine unger står ikke opp uten at jeg merker det, og vi har helt klare avtaler på at de ikke går til noen uten at de har sagt fra hvor. Det gjelder både ni- og seksåringen.

Jeg syns det er rart om foreldre fortsetter å sove når ungen går ut. Selvom du presiserer at det ikke er ut i sjølvaste ute, men bare utenfor leiligheten. Jeg syns du fint kan si fra.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 14:11   #50
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Her er det foreldrene som trenger en oppstramming.

Om ingen sier i fra så er det jo faktisk ikke sikkert at de er klar over det. Oppstramming var nå å ta litt hardt i.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 14:11   #51
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Nå bor vi enebolig, med bare eneboliger rundt oss. Og dra på besøk til hverandre tidlig og seint gjør man bare ikke - her slår vi på tråden eller ringer på døra når vi ser/hører det er liv i leiren (og det er iallfall ikke før kl 10 i helgene).
Vi har en super dialog med andre foreldre, som faktisk VIL at vi skal si fra dersom ungene deres gjør noe som ikke passer. Det er noemale og oppegående foreldre.Jeg er kanskje litt i tvil om naboene sine, Sitron, men jeg ville uansett ha prata med dem, og fortalt hva som er greit og ikke greit.
Tror du foreldrene til denne jenta liker at hun drar på nabobesøk kl 6?

Har dere hverandres mobilnr, sånn at dere feks kan sende en sms hvis de er i tvil om det er greit å komme?
Det er iallfall ikke frekt av dere å sette ei grense.

Håper dere finner ut av det.

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 14:12   #52
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Det er klart du kan gi beskjed om det. Er det mulig? Ringe på døra hos folk før kl.06.00

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 15:09   #53
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Gi beskjed!! Kl. 06 er jo midt på natta!

Men seriøst, gi beskjed ja, og forklar når dere har leggetid. Så vet de når deres unger legger seg i det minste. De er sikkert med på en avtale også.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 15:19   #54
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Ja, det har jeg gjort mange ganger opp igjennom åra. De fleste unger og foreldre hører og retter seg etter "ringe på døra regelen", andre unger og foreldre har luft mellom øra, så de nytter det ikke å sin noe til. Men man kan jo prøve.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 15:30   #55
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Da har jeg nettopp snakket med moren. Hun er ei bitteliten filipinsk dame, så jeg følte at jeg raget over henne på mine 1.63. Uansett; jeg sa hva som var skjedd, at det ikke burde skje igjen og at hun måtte prate med ungen.

Reaksjon; guri, eg sov. Tror ikke hun tok det så tungt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 15:33   #56
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Hm.. makan.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 16:27   #57
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Da har jeg nettopp snakket med moren. Hun er ei bitteliten filipinsk dame, så jeg følte at jeg raget over henne på mine 1.63. Uansett; jeg sa hva som var skjedd, at det ikke burde skje igjen og at hun måtte prate med ungen.

Reaksjon; guri, eg sov. Tror ikke hun tok det så tungt.

Om det ikke hjelper å snakke med mora, så kanskje det hjelper å ta en prat med ungen?

Hørte jeg kulturforskjeller, eller bare litt blåst mellom øra?

LYKKE TIL!

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 16:29   #58
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Hadde ungen min begynt å gå ut før vi våknet (slik han gjorde ut i hagen en periode om sommeren for to år siden), så hadde jeg (som vi gjorde da) tatt i bruk dobbeltlåsen som nøkkelen kan tas ut av. Og hadde vi ikke hatt det, så hadde jeg investert i en sikkerhetslenke. Dette er absolutt foreldrenes ansvar.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 16:32   #59
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Om det ikke hjelper å snakke med mora, så kanskje det hjelper å ta en prat med ungen?

Hørte jeg kulturforskjeller, eller bare litt blåst mellom øra?

LYKKE TIL!

Er det ikke naturlig å snakke med ungen først? Fortelle ungen at han eller hun ikke må komme så tidlig, for da sover alle? Når det ikke funker, kan man si det til foreldrene og forvente at det fører til morgenfred.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 16:54   #60
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi andre unger tidsramme for når de kan ringe på døren

Jeg sa jo det forsåvidt i dag morges da jeg freste ut i gangen at hun måtte for pokker gå inn og legge seg, det er natt!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no