Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Morsdag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-07, 08:53   #21
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Vi markerer verken morsdag eller farsdag.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 08:54   #22
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morsdag

Vi er ikke feirere av slikt.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 09:36   #23
Zita
Fullverdig medlem
 
Zita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 66
Zita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Morsdag

Eneste markeringen på morsdagen er at gubben lager middag, så jeg kan komme til dekket bord.

Zita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 10:03   #24
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morsdag

Mannen min er fryktelig uromantisk og mener at både morsdag, farsdag og valentinesdag er "tåpelige påfunn fra handelsstanden", så vi feirer ikke hjemme. Er heller ikke oppvokst med feiring av disse dagene. Det hendte vel at vi ga mamma og pappa en fin tegning eller noe sånt.
Nå hender det de får en blomst om jeg husker det.
:avslappet:

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 10:05   #25
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Dagen markeres ikke. Jeg setter pris på min mor uavhengig av en kommersiell dag.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 10:06   #26
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Dagen markeres ikke. Jeg setter pris på min mor uavhengig av en kommersiell dag.

Og jeg er tilsvarende misfornøyd med min mor uavhengig av dagen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 10:32   #27
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 12:07   #28
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Morsdag

I min familie har vi aldri feiret morsdag (vokste ikke opp med mamma)
Mannen min derimot kjøper alltid dyr gave og blomster til mamman sin...

Jeg ønsker meg IKKE ny stekepanne i år også, men håper jeg kan få sove lengre enn 7 på søndag

kunne droppa hele greia for min del !

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 12:10   #29
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

I min familie har vi aldri markert denne type dager, og jeg har ikke noe ønske om å begynne med det heller.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 12:13   #30
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morsdag

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Dagen markeres ikke. Jeg setter pris på min mor uavhengig av en kommersiell dag.



Jeg vet at jeg tar det altfor seriøst, men jeg synes det er et hyklersk preg over det hele, så nesten gjør meg litt kvalm. Jeg pleide å jobbe på morsdag, og alle menn som rushet til blomsterbutikken irriterte meg. Håper de gjør det ellers også, tenkte jeg.

(Ja, ja, irritabel og grinete)

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 12:32   #31
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Nei, som regel ignorerer vi sånne dager og markerer heller den som måtte fortjene det når som helst ellers i året.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 12:35   #32
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Morsdag

Vi pleide å lage kake og komme med kake og kaffe på senga til mamma når vi var små. Tok med kort og mulig også en liten gave.

Her håper jeg i år at jeg får sove litt lenger, få frokost på senga, eller at vi spiser frokost sammen alle 4.. med egg og bacon og div. Og at vi kan lage sjokoladefondanter etter middag. nam-nam.

Ringer alltid mammaen min på morsdagen og evnt. sender bukett, får søstra mi til å ordne en blomst, eller en liten ting.

(vanligvis er jeg eller mannen på jobb på morsdag og farsdager og da er det litt trist)

__________________
98, 01, 08, (♥)

Sist redigert av Huldra : 09-02-07 kl 12:35. Årsak: må jo huske på mammaen min!
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 21:57   #33
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morsdag

Har bare vært mamma på morsdagen én gang tidligere. Fikk en gave da, og er ganske sikret gave i år da jeg har bursdag på samme dag.

Men sørget likevel for å minne om morsdagen.

Pleier å gi blomster til min mor om jeg er hjemme.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 08:37   #34
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morsdag

Da jeg var liten, lagde søsteren og jeg mor/farsdags kort , frokost og kaffe på sengen
Vi kjøpte ikke noe annet

Jeg fikk sove lenge.....8 er lenge for meg som er A menneske
Kaffen var klar, jeg fikk et flax lodd av hver av barna i hver sin konvolutt og en føner jeg ønsket meg

Modern er i Tunisia og spiller golf, så hun får en sms i dag, og det MÅ jeg huske.
Liker heller ikke fornærmede møde i utlandet

Dagen i dag skal tilbringes hos nest eldste datter på landbruksskole
Skal ned med rent tøy og diverse annet
Så skal vi spise ute

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 08:46   #35
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Morsdag

Jeg pleier alltid å kjøpe blomster til mamma og svigermor, så også i år.
Jeg kom på det kl 17:30 i går, raste ned til en blomsterbutikk og sto i kø sammen med haugevis med menn.

Mannen lager middag (noe han gjør uavhengig av morsdag, som oftest) og har kjøpt kake.

Jeg tror ikke jeg får noe fra ungene. Vi har vel egentlig aldri hatt noen markering av denne dagen.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 09:11   #36
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morsdag

Mor og svigermor kommer hit på middag. Mazungen har stemplet på kjøkkenkluter med tekstilmaling og de er strøket så fargen sitter (fra Panduro) Hun har laget kort.

Selv har jeg fått en pakke jeg dåner av. Skikkelig imponert. Mazungen og mannen har kjøpt en Ipod Nano til meg.

Jeg er i sjokk. Valentinesdagen er avlyst for meg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 10:05   #37
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morsdag

Mannen sang "Into my arms" (Nick Cave) til meg ved frokostbordet i dag.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 10:19   #38
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Morsdag

Kjøpte 20 tulipaner til mamma i går også skal vi på middag hos henne i dag.


For min egen del så ble morsdagen feiret slik.
Jeg: Poden, kan du si "god morsdag"?
Poden: God morsdag.
Jeg: Tusen takk. Det var kjempekoselig.

Sånn er det å være alenemor

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 10:57   #39
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Morsdag

Feirer ikke morsdag.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 12:15   #40
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Vi feirer ikke i så måte, men det er jo en gylden anlendning til å spise kake.

Ringer mamma og gratulerer henne med dagen, men ikke noe mer enn det.
Jeg fikk faktisk gave i år, det er første gangen - og flotte tegninger poden har laget i barnehagen.
(Gaven har nok litt mer sammenheng med at vi har jubileum på tirsdag. Nei - ikke på Valentines, men dagen før. )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no