Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Morsdag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-07, 23:02   #1
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsdag

Markeres dagen? Hva er i så fall dine ønsker for dagen?
Og hva gjør du for din mor?

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 23:05   #2
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Morsdag

Her i huset markeres ikke dagen. Har aldri følt et sterkt behov for det.
Når det gjelder min mamma så ringer jeg henne (hun er på Gran Canaria nå) ellers blir hun litt fornærmet gitt.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 23:05   #3
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Jeg synes mors og farsdag er hyggelig å markere, men jeg ønsker ikke å glede handelstanden.

Jeg ringer mamma på morsdagen, da hun er på Gran Canaria. Ellers hadde hun nok fått besøk.
Selv ønsker jeg meg kaffe på sengen, en hyggelig familiefrokost og kanskje en hodefoting eller to.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 23:06   #4
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morsdag

Nja. Vi spiser kaker hos min mor, men ellers så gjør vi ikke noe spesielt.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 23:06   #5
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Morsdag

Kanskje våre mødre er samme sted.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 23:07   #6
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Ja, det er ikke bra med fornærmede mødre på Gran Canaria.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 23:07   #7
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Morsdag

Inviterer mor på middag hjemme hos oss.

Nå har 13-åringen fått influensa så det kommer an på om hun tør komme hit på søndag.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 23:07   #8
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Morsdag

Temmer'n er flink til å diske opp, og har imponert meg mer enn en morsdag, med hjemmebakst servert på senga om morgenen. Veldig koselig.

Vi støtter ikke handelstanden i anledning dagen.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 23:08   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Vi pleier ikke å markere det, eller jeg har kanskje fått en blomst eller sjokolade noen ganger, jeg husker ikke helt. Jeg var vant til å feire både morsdag og farsdag hjemme, da vi var små, med gave og hjemmelaget kort og kake, og synes egentlig det er hyggelig. Nå pleier jeg å i alle fall ringe mamma på morsdagen, og hun pleier å få en liten gave fra faren min, tror jeg, og så pleier de å ha kake til kaffen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 23:08   #10
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Morsdag

Min mamma får blomster og et hjemmestrikket skjerf. Jeg ønsker meg frokost på sengen og å bli gjort litt stas på. Vi passer imidlertid en gutt i helga som ikke har kontakt med sin mamma, og som nok er litt sår på det - så morsdagen forbigås omtrent i stillhet

(Også får guttungen bare tro at det er normalt å ha kringle til søndagsfrokost hos oss )

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 23:12   #11
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morsdag

Vi drar til mor og svigermor en tur, samtidig så håper jeg at jeg blir husket - kanskje med et morsdagskort.
Jeg lurer på om jeg skal legge det inn på MSN slik at de blir nødt for å se det. Kaker er det ingen som spiser lengre, så det er ikke nødvendig.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 23:22   #12
Hempa
Aktiv
 
Hempa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 125
Hempa er litt kul
Standard

Sv: Morsdag

Mor, svigermor og bestemor får tulipaner i lassevis av oss til morsdagen.

Selv ønsker jeg meg å få sove så lenge som mulig + bli servert egg og bacon til frokost. Det pleier å gå i orden.

Hempa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 23:40   #13
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Jeg ringer min mor, dersom jeg har bakt, får jeg kake.
Det vanker som regel en pakke av noe slag.

Denne gangen har seksåringene et opplegg i barnehagen, og mammene er invitert i barnehagen til servering og overraskelser på mandag.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 00:40   #14
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Morsdag

Pleier å ha kake, og ungene pleier å lage gave og kort. får som regel frokost på sengen,

Vi pleier å ta en tur til mine foreldre på ettermiddagen, har med oss en kake og eller en liten gave. de bor bare 500 meter fra oss.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 05:55   #15
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morsdag

Jeg bestilte en stor blomsterbukett til mamma, med en pen vase til, som leveres på døren på søndag. Også kommer jeg til å ringe på søndag.

Selv pleier jeg å få en liten eske med sjokolade på sengen, og er kjempefornøyd med det. Det er nok dager i året med dyre gaver, og jeg er flink til å kjøpe gaver til meg selv stadig vekk, så jeg ser ikke vitsen med å finne på noe flott og dyrt til den dagen også.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 08:06   #16
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Morsdag

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Markeres dagen? Hva er i så fall dine ønsker for dagen
Og hva gjør du for din mor?

Gutta pleier å finne på noe til meg.

Har ingen ønsker men gleder meg til hva gutta mine har funnet på.

Hun får konfekt, drops og blomsterbukett, det samme får min svigermor av oss.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 08:14   #17
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Mamman min får blomster, men enn så lenge gjør vi ingenting på morsdagen, rett og slett fordi prinsen er så liten - Om han med tid og stunder blir mer bevisst, så tar jeg gjerne imot frokost på senga

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 08:21   #18
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Morsdag

Mann + barn lager kake.

Min mor skal i år få den Nordstoga cd-en, "Heim te mor", fordi jeg vet hun ønsker seg den og da passer det liksom litt fint da...

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 08:50   #19
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Jeg blir som oftest vekket på senga (etter at jeg har ligget våken en god stund og ventet ) med barne-smurt mat og pappa-laget kaffe.
Barna lager kort.
Vi kjøper ikke noe til mors- og farsdagene.

Morsdagen er litt sår for meg etter at jeg må feire den med et barn for lite, men jeg forsøker å ha fokus på de fantastiske klemmene jeg får av dem som er her.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 08:53   #20
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsdag

Jeg har vokst opp med at vi lager frokost til mamma og vekker henne når den er ferdig. Og på ettermiddagen var det kaffe, kaker og små presanger.

Nå (hjemme hos oss)ønsker jeg å markere,men det trenger ikke være så mye. Ønsker bare at vi spiser felles frokost, kanskje gjør noe ekstra hyggelig sammen den dagen.
Ikke gaver og slikt.

Jeg kommer til å dra på besøk til mamma, og drikke kaffe, men gave tror jeg jeg kutter ut i år. Mamma er egentlig litt imot slik gavekjøping hun også, så jeg skulle vel ha sluttet for lenge siden...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no