Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg ramla ned trappa i går kveld

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-07, 22:06   #21
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg ramla ned trappa i går kveld

MASSE medlidenhet til deg fra den største trappe-ramleren i omkretsen. Jeg vet ikke hva det er med meg men jeg har det med å ramle ned trapper på de underligste og flaueste steder... (f.eks. i et hus vi var på visning i - ramla ned hele trappa på rumpestumpen - bump-bump! Hva gjør man da? Jo biter sammen tennene og sier: "det gikk SÅ bra" - men kommer seg ut fra huset fortere enn svint. Når jeg kom hjem så jeg at hele bakenden var helt blå..)

Jeg har på forunderlig vis aldri greid å skade meg skikkelig, men så ramler jeg alltid på den stødigste delen av meg også da - rumpa. Ramlet du forover du eller??

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 22:14   #22
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg ramla ned trappa i går kveld

Huff så kjedelig (og særlig når man skulle vært på tur liksom)

Masse god bedring

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 22:49   #23
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ramla ned trappa i går kveld

Uff det høres fryktelig vondt ut, så uheldig du har vært da. Riktig god bedring.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 11:39   #24
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg ramla ned trappa i går kveld

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Ramlet du forover du eller??

Jeg ramla bakover, sånn at de nederste ribbebeina bakpå ryggen (høyresida) fikk bank. Baken berga, men ikke ribbebeina - er vondere nå enn før...


De påstår det kan være ganske så vondt noen dager, og så tar det en del uker før man blir kvitt det

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 12:19   #25
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg ramla ned trappa i går kveld

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Jeg ramla bakover, sånn at de nederste ribbebeina bakpå ryggen (høyresida) fikk bank. Baken berga, men ikke ribbebeina - er vondere nå enn før...


De påstår det kan være ganske så vondt noen dager, og så tar det en del uker før man blir kvitt det

Jeg har svart deg pr. pm.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 12:28   #26
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg ramla ned trappa i går kveld

God bedring!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no