Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Dere som har IKEA kjøkken, søppelsorteringsskap

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-13, 21:30   #1
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Dere som har IKEA kjøkken, søppelsorteringsskap

Vi holder på å montere IKEA kjøkken. Det er selvsagt ikke alt som stemmer. Noen dører er feil, skap mangler osv. Så er det litt vanskelig å vite hvordan hvor alt skal være og hva som hører til hvor. Nå begynner det å se ut som det meste er på rett plass men jeg synes søppelsorteringsskapet ikke er helt rett. Det skal være skuff med hel front men jeg synes ikke skuffen vi har fått ser helt rett ut. Er det noen som har sånn skuff som kan legge inn bilde av hvordan skuffen ser ut. Evt. mål på skuffen.

Sånt skap skal vi ha.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 21:32   #2
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som har IKEA kjøkken, søppelsorteringsskap

Jeg ser av bildet her at vi ikke har fått helt rett skuff for vår er ikke høy i bakkant med de stengene på siden, men om målene er rett så gjør ikke det all verdens kanskje?

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 22:37   #3
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har IKEA kjøkken, søppelsorteringsskap

Vi har denne skuffen i 80 cm.

Kan høres ut som om dere har feil skuff. Kan det være at dere har fått byttet med en annen?

Kan evt ta bilde hvis det hjelper.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 23:17   #4
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som har IKEA kjøkken, søppelsorteringsskap

Har ikke byttet med en annen. Eneste vi har i 60 som kan se slik ut er to kolonialskuffer og de må være sånn de er. Det kan se ut som vi har fått en sånn som den øverste her.



Kunne du ha målt hvor dyp skuffen deres er?

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 00:02   #5
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har IKEA kjøkken, søppelsorteringsskap

Vi har slikt som det øverste, men 80 bredt.
Hvorfor tror du at det ikke går til søppelsorterig?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 00:26   #6
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som har IKEA kjøkken, søppelsorteringsskap

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Vi har slikt som det øverste, men 80 bredt.
Hvorfor tror du at det ikke går til søppelsorterig?

Det var et sånt vi bestilte, men skuffen mangler. Vi har isteden fått den øverste skuffen i skapet på det nederste bilde. Altså en miniskuff. Det er ikke plass til to søppelbøtter i dybden i den skuffen vi har fått og det var det i den vi bestilte.

Blir uansett en tur til IKEA for å levere inn div. ting til overs og hente det som manglet. Og det var mer enn denne ene skuffen for å si det sånn

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 01:01   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har IKEA kjøkken, søppelsorteringsskap

Er du sikker på at du har satt sammen riktige deler? Jeg har en slik skuff, og den kom i flere deler. Er du helt sikker på at du har montert riktig skuff? Min er ikke høy i bakkant og jeg husker ikke om stengene på siden måtte monteres på eller var der i utgangspunktet. Så rart at det er så mye feil. Fikk dere en kjøkkenkonsulent til å gå gjennom plukklisten deres før bestilling? Hvis du tar med listen tilbake til den som hjalp deg er jeg helt sikker på at du få hjelp til å fikse alt, de pleier å være gode på reklamasjoner og kundebehandling.

Vi kjøpte kjøkken derfra i sommer og alt kom akkurat som bestilt, og vi er superfornøyd med kjøkkenet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 01:34   #8
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som har IKEA kjøkken, søppelsorteringsskap

Vi har søppelskap frå Ikea med miniskuff. Kan ta bilde i morgon.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 02:12   #9
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som har IKEA kjøkken, søppelsorteringsskap

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Er du sikker på at du har satt sammen riktige deler? Jeg har en slik skuff, og den kom i flere deler. Er du helt sikker på at du har montert riktig skuff? Min er ikke høy i bakkant og jeg husker ikke om stengene på siden måtte monteres på eller var der i utgangspunktet. Så rart at det er så mye feil. Fikk dere en kjøkkenkonsulent til å gå gjennom plukklisten deres før bestilling? Hvis du tar med listen tilbake til den som hjalp deg er jeg helt sikker på at du få hjelp til å fikse alt, de pleier å være gode på reklamasjoner og kundebehandling.

Vi kjøpte kjøkken derfra i sommer og alt kom akkurat som bestilt, og vi er superfornøyd med kjøkkenet.

Skuffen er feil, jeg tok med konsulenten på IKEA for å vise hvilket skap og skuff jeg skulle ha og det er ikke det vi har fått. De stengene monteres på på bakdelen og den er litt høyere enn sidene. Har montert flere av de skuffene så jeg ser at det ikke stemmer.

Vi hadde en konsulent til å hjelpe til før bestilling ja men det er mye feil. Vi har bl.a. fått fire 30 cm. dører istedenfor en 60 cm (på plukklisten står det en 60 cm). Vi fikk ett 40 cm overskap istedenfor benkeskap for stekeovn, vi har bare fått en av to deler til hjørnekarusell (pakken er merket med 2 men ingen merket med 1) Vi mangler en av platene til døren på innebyggingskjøleskapet, vi har fått mange dekksider vi ikke skulle ha, så denne skuffen som er feil.

De var ikke mye kundevennlige på telefon i allefall. Begynte å skylde på vinteren og at posten tok så mye lengre tid når det er vinter når det tok over en uke å få hit et skap som manglet. Så måtte vi hente den på posten med hentelapp etter at vi har betalt mange tusen for levering av kjøkkenet. De så jo selv at det var deres feil når jeg ringte. Skulle veldig gjerne bare ha stukket innom for å fikse det selv men det er 4 timer å kjøre så det frister ikke så mye før vi er helt ferdige og er sikker på hva som er feil og må returneres.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 07:49   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har IKEA kjøkken, søppelsorteringsskap

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Skuffen er feil, jeg tok med konsulenten på IKEA for å vise hvilket skap og skuff jeg skulle ha og det er ikke det vi har fått. De stengene monteres på på bakdelen og den er litt høyere enn sidene. Har montert flere av de skuffene så jeg ser at det ikke stemmer.

Vi hadde en konsulent til å hjelpe til før bestilling ja men det er mye feil. Vi har bl.a. fått fire 30 cm. dører istedenfor en 60 cm (på plukklisten står det en 60 cm). Vi fikk ett 40 cm overskap istedenfor benkeskap for stekeovn, vi har bare fått en av to deler til hjørnekarusell (pakken er merket med 2 men ingen merket med 1) Vi mangler en av platene til døren på innebyggingskjøleskapet, vi har fått mange dekksider vi ikke skulle ha, så denne skuffen som er feil.

De var ikke mye kundevennlige på telefon i allefall. Begynte å skylde på vinteren og at posten tok så mye lengre tid når det er vinter når det tok over en uke å få hit et skap som manglet. Så måtte vi hente den på posten med hentelapp etter at vi har betalt mange tusen for levering av kjøkkenet. De så jo selv at det var deres feil når jeg ringte. Skulle veldig gjerne bare ha stukket innom for å fikse det selv men det er 4 timer å kjøre så det frister ikke så mye før vi er helt ferdige og er sikker på hva som er feil og må returneres.

Å nei - så kjedelig! Vi fikk som sagt vårt helt riktig levert (vi fikk dobbelt opp av et avløpssett til vasken) - og i tillegg bor jeg ca. 7 minutters kjøring unna et varehus, så det er litt annerledes for meg, ser jeg. Jeg håper det ordner seg!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no