Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Easy Access vs. Yale Doorman

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-21, 21:30   #61
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Easy Access vs. Yale Doorman

Vi kjøpte egentlig easy access, men endte opp med en ytterdør som hadde yale linus inkludert. Den var delvis installert allerede, så aner ikke om installasjon er vanskelig. Strevde litt med å få den på nett og alle i hustanden registrert, men nå funker det. Har den på automatisk låsing etter 5 minutt og at den låses opp når jeg kommer hjem og mobilen registrer lokasjonen. Det siste funker så som så, vil si at den låser seg opp automatisk 80% av tiden.

Vi valgte også å kjøpe kodepanel som ekstrautstyr siden ungene fort kan gå tom for batteri på telefonene sine, vi ikke skal bli utelåst dersom mobilen ligger igjen inne og at gjester/kattepasser kan låse seg inn.

En ting jeg ikke hadde tenkt på som har vært greit er at jeg kan se når døra blir åpnet, lukket, låst og låst opp. Og hvem som låser den opp. Det har vært praktisk for å sjekke om ungene har kommet seg ut av døra i tide om morgenen eller om de har kommet hjem fra skolen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-21, 21:44   #62
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Easy Access vs. Yale Doorman

Prisforskjellene er fra 1880-5700, finner ingen gode tester for å sammenligne. Og usikker på om vi trenger en dings eller flere dingser. Tilogmed produsentenes sider er uklare syns jeg.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no