Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvis dere skal på en romantisk weekendtur ...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-08, 13:19   #41
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.950
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis dere skal på en romantisk weekendtur ...

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Barcelona er vel ikke ut. At stadig flere reiser dit betyr vel ikke at det er noe dårlig sted å være. Barcelona var kanskje den kjekkeste av våre fire turer, hvis man utelukkende legger vekt på selve byen.

Er jo helt enig... fikk bare inntrykk av det gjennom aviser og blader etc! Men jeg driter jo i slikt uansett, da. Syntes det var en fantastisk by!

Tangina: tok meg uansett ikke nær av noe, oppfattet bare dette med masse turister og "uoppdagede" tapasbarer som en smule ironisk. Det var jo mange turister der..

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 14:01   #42
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvis dere skal på en romantisk weekendtur ...

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Tangina: tok meg uansett ikke nær av noe, oppfattet bare dette med masse turister og "uoppdagede" tapasbarer som en smule ironisk. Det var jo mange turister der..

Neida, jeg er skikkelig dårlig på hva som er inne og ute i forhold til europeiske byer. Det var ene og alene forsøk på en spøk om stavefeilen og at mange higer etter såkalte "uoppdagede perler". Og da måtte det jo være fantastisk med en helt ny by som hadde alle disse fordelene. Til mitt forsvar hadde jeg både feber og et par glass rødvin innabords, så jeg var nok ikke verdens beste spøkefugl i går.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 21:21   #43
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.950
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis dere skal på en romantisk weekendtur ...

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Neida, jeg er skikkelig dårlig på hva som er inne og ute i forhold til europeiske byer. Det var ene og alene forsøk på en spøk om stavefeilen og at mange higer etter såkalte "uoppdagede perler". Og da måtte det jo være fantastisk med en helt ny by som hadde alle disse fordelene. Til mitt forsvar hadde jeg både feber og et par glass rødvin innabords, så jeg var nok ikke verdens beste spøkefugl i går.

åh, da så! Da skjønte jeg det endelig
Til mitt forsvar er jeg ny her og sikkert ikke helt vant til humoren her inne!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 20:30   #44
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Hvis dere skal på en romantisk weekendtur ...

Paris er jo i seg selv en romantisk by.
Men jeg kunne nok tenkt meg Roma jeg. Har hørt at det er så utrolig vakkert og romantisk der.

Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 09:23   #45
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis dere skal på en romantisk weekendtur ...

Jeg digger både Stockholm, København og Helsinki, jeg.. Spesielt Helsinki, for meg som er så designinteressert. Italia er jeg litt over. *bodd der i 2 år, og vært der opptil flere ganger i året ever since*

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 16:15   #46
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis dere skal på en romantisk weekendtur ...

Storby, eller i det minste byferie, uten tvil.
Barcelona, Budapest, København, Venezia, Montepellier ...

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 16:38   #47
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.253
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis dere skal på en romantisk weekendtur ...

Ringer hjem ustanselig, antar jeg.

Vi skal på én overnatting på spahotell om en måneds tid. Jeg gleder meg vilt, og gruer meg omtrent like mye.

Men når minstesnupp nærmer seg året, skal vi ta oss en ordentlig tur. Da drar vi et sted vi har lyst å dra som ikke egner seg noe særlig for de minste. Alle europeiske storbyer inngår egentlig, men vi drar nok et sted vi ikke har vært. :mystisk:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 04:46   #48
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis dere skal på en romantisk weekendtur ...

....kunne jeg reist hvor som helst.

Mest sannsynlig blir det en barnefri tur på fjellet i løpet av våren selv om jeg heller ville reist et annet sted. Reykjavik f.eks. Eller Tallin.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 21:08   #49
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis dere skal på en romantisk weekendtur ...

Jeg suger til meg tips. Vi er aldri på noen romantisk tur bare oss to, men i september har vi 10-års bryllupsdag, så da må vi få en forandring på det. Jeg kikket litt på Cannes pga. at jeg fant billig og fint hotell, men aner ingeting om plassen. Roma frister også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 21:53   #50
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.223
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis dere skal på en romantisk weekendtur ...

...kunne jeg ha reist hvor som helst, bare det var langt nok unna jobbene til min kjære. Vi har ikke vært på tur sammen bare vi to - aldri faktisk. Men vi har vært på et par-tre ferier der vi har hatt barnevakter på feriestedet. Det er deilig.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 22:34   #51
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.400
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis dere skal på en romantisk weekendtur ...

Slik det er nå tror jeg jaggu vi skulle dratt til Chamonix. Skikjøring på dagtid og rusle i koselig by om kvelden, spise raclette og drikke drinker på rare skibumsutesteder. Morsomt!

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no