Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Lugarer Kiel-fergene, haster litt!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-16, 19:55   #1
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.447
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lugarer Kiel-fergene, haster litt!

Har fått en slik gratisbillett(nåja, alt er vel relativt ) for 2-dagers cruise Oslo-Kiel. Har vært så treig at det må bestilles idag om det skal være gyldig, det er med andre ord litt for seint å spørre på mail til colorline så jeg forsøker her.

Det følger med innvendig lugar hvor det er plass til 4. Så leser jeg at jeg kan oppgradere til utvendig med plass til 4. Under fasiliteter på den type lugar står det "connection lugar". Det står ikke noe mer der om akkurat det men graver jeg litt finner jeg ett annet sted at to lugarer som henger sammen betaler man for to lugarer pluss så og så mye ekstra hver vei. Men siden det står som under fasiliteter på den oppgraderte er det med to lugarer i oppgraderingen da eller må man isåfall betale for to om man skal ha en slik lugar? Var det noen som skjønte hva jeg spurte om? Det gjelder både praktisk og økonomisk, blir det for dyrt kan jeg ikke bestille, men må jo forsøke å finne ut om der er muligheter for det.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 20:16   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.468
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lugarer kiel-fergene, haster litt!

Det betyr at om dere er fler som reiser sammen, så kan dere booke disse lugarene, det er en innvendig dør i mellom, som kan stå åpen.

Dere må altså betale for to lugarer.

Vi hadde det når søster og jeg reiste med to unger hver, veldig praktisk, for de lugarene er små. Dakunne ungene sitte på en lugar og spille spill og lese, søster og jeg på den andre og skravle.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 20:32   #3
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.447
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lugarer kiel-fergene, haster litt!

Men jeg får valgt denne type lugar under oppgradering selv om jeg alt har sagt vi bare skal ha en lugar, det er det som gjør at jeg stusser.

Havner nok dessverre på at totalpakken blir for dyr uansett, men.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-16, 21:26   #4
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.900
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lugarer kiel-fergene, haster litt!

De utvendige firemannslugarene er helt identiske med de innvendige med unntak av en liten glugge man kan se ut av. Jeg hadde ikke betalt ekstra for det.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no