Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Ang. barnehagebetaling

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-08, 07:18   #21
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. barnehagebetaling

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Vår barnehage er ikke stengt i det hele tatt om sommeren, men det er betalingsfri i juli allikevel

Det spiller jo egentlig ingen rolle. Dere må jo ta ferie alikvel, bare ikke nødvendigvis i juli, så til syvende og sist blir det likt for alle.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 08:29   #22
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. barnehagebetaling

Vår barnehage er aldri stengt, men vi er pålagt å ta ut minst 4 uker ferie. Da er én måned betalingsfri. Juli, tror jeg.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 08:42   #23
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ang. barnehagebetaling

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Barnehagen her er åpen hele året, men med krav til fire ukers ferie for barna. Juli er betalingsfri.

Nå har jeg bare sfo, og der stenger de i hele juli. Ikke kan jeg dele meg selv heller. Så dette blir en interessant sommer.

Her også, men her er kravet to uker, men sfo er stengt, og jeg hr bare fått ferie 3 av 4 uker.. Nå som jeg brått må fikse denne biffen selv er det ikke lett. Vi kan jo ikke enes om ferie

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 09:17   #24
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. barnehagebetaling

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Våre kommunale barnehager har åpent hele juli - og resten av sommeren. Men ungene MÅ ta tre uker sammenhengende ferie da.
Og juli er betalingsfri.

Samme her.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 09:43   #25
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ang. barnehagebetaling

Barnehagen er stengt 2 uker i juli, måneden er betalingsfri.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 09:59   #26
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ang. barnehagebetaling

Vet ikke hva som er vanlig. Vår barnehage er ikke stengt.Tror ingen her er stengt om sommeren.
Faktisk aldri hørt om sommer stengt bhg før gumora til ungene begynnte å jobbe i en i Bærum.

Vi har betalings fri juli

Ungene bør ha 14 dager fri i ett.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 10:22   #27
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.325
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ang. barnehagebetaling

Finnes ingen fasit nei.
Selv i samme kommune gjøres det forskjellig. Minsten går i privat barnehage. Stengt 3 uker i juli, romjula og påskeuken. Juli er betalingsfri her. Men de kommunale (tror alle, men er ikke sikker) har åpent, men med krav om ferie. (sikker betalingsfri juli der og, regner med det)

SFO er stengt 4 uker i juli, så de gangen gubben er til sjøs i juli er jeg nødt til å ta mine 3 uker i juli, så bytte-passer vi klassevenninner de dagene vi jobber/har fri.
Så det er ikke enklet på jobb når 4 av 9 i turnus har barn i SFO....

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 11:00   #28
sologmåne
Aktiv
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 109
sologmåne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ang. barnehagebetaling

I Oslo tror jeg bydelene selv kan bestemme hvordan de ønsker å praktisere sommeråpning. I vår bydel har èn barnehage i hver enhet åpent, slik at det er et tilbud alle ukene for barna. Men dette gjelder kommunale barnehager. De private kan antagelig bestemme selv hvorvidt de skal ha åpent hele ferien, eller stengt noen uker.

sologmåne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 11:09   #29
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ang. barnehagebetaling

Åpent heile tida, men ungane skal ha tre veker sammanhengande ferie mellom 16 juni og 15 august ( trur det var rett datoer ) Juli er betalingsfri.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:43   #30
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. barnehagebetaling

Vi har betalingsfri i juli, men barnehagen er åpen. Dette fordi foreldrene avgjør selv når i løpet av året ferieuker tas ut.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:53   #31
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ang. barnehagebetaling

Her er det også betalingsfri i juli. Jeg mener barnehagen har sommerstengt to uker, men skal ikke være bombastisk. Med "lærerferie" får barnehagegutten uansett fri fem uker i strekk.

SFO her i kommunen har åpent hele sommeren, men skolen vår og to naboskoler, som alle er små, slår sammen sine SFO'er og har frilufts-SFO i marka i fellesferien (da med minst en ansatt fra hver SFO). Betalingsfri i juli for SFO også.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 00:52   #32
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. barnehagebetaling

Storebror gikk i kommunal barnehage og der var bhg stengt to uker i juli men alle fikk tilbud om å ha barna i en annen barnehage de to ukene. HAdde allikevel betalingsfri juli.
Husker neimen ikke hvordan det er i lillebror sin bhg vedr. betaling men den er alltid stengt de to siste ukene i juli.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 07:53   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. barnehagebetaling

Betalingsfri? Det har jeg ikke hørt noe om, mulig mannen min vet det. Så mye vet JEG om regningene vi betaler.
Barnehagen har så og si aldri stengt, verken i julen, påsken eller om sommeren (bare enkelte dager, selvsagt helligdagene og planleggingsdager), men barnet må ta ut tilsammen 3 uker ferie i løpet av sommeren.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no