Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Å selge bruktbiler -hvordan komme best ut av det?

Autofil Bilsnakk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-19, 13:06   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å selge bruktbiler -hvordan komme best ut av det?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg ser at jeg trodde det var en phev dere hadde.

Åja, det vet jeg ikke hva er engang.

Jeg har faktisk lurt på om det vil lønne seg å selge bensinbilen. Den er sykt dyr i drift og vil bli betydelig dyrere i drift hvis vi har det som eneste bil. Da må den kjøres den enormt mye mer i hverdagen i tillegg til masse bompenger, så alt dette må plusses på.

Men det er samtidig dyrt å kjøpe ny og større elbil.

Kjapp hoderegning fra mannen: Bensinbilen koster oss pr i dag 6550 kr/måneden med temmelig lite kjøring (fordi vi bruker elbilen mest) og eksklusiv bompenger.

En Kia Niro til 380000 vil koste oss ca 5300/måneden. Da vil vi i tillegg spare over 1000 kr/måneden på å ikke ha den lille elbilen.

Å bare ha Hyundaien er dermed ikke lønnsomt. Å bare selge elbilen vi har nå vil vi faktisk tape på, selv om vi da sparer utgifter til parkering.


Sist redigert av Hyacinth : 01-06-19 kl 13:17.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no