Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fiberstoler a la AAC og Muuto fiber, ok komfort?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-18, 08:44   #1
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Fiberstoler a la AAC og Muuto fiber, ok komfort?

Da tenker jeg mest på om man blir klam i baken hvis man blir sittende en stund. I tillegg er det viktig at de også føles bra å sitte på for høye mennesker.

Erfaringer?

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-18, 09:54   #2
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fiberstoler a la AAC og Muuto fiber, ok komfort?

Man får kjøpt puter til AAC-stolene. Også kan man også få dem med polstret sete bare inni stolen f.eks.
Stolene våre er knallgode å sitte i - man kan ha fest og bruke stolene fra 19 om kvelden til 04 om natta, har jeg hørt. Vi har dem i konjakkskinn.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-18, 13:16   #3
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fiberstoler a la AAC og Muuto fiber, ok komfort?

Stolene i seg selv ser jo veldig gode ut, og jeg er ikke interessert i å plassere puter i dem. Da mister de mye av uttrykket sitt, synes jeg. Dere har dem i skinn, sier du, altså skinn som i hud? Det blir annet enn fiber, og jeg lurer på hvordan selve fiberen er å sitte på over et lengre tidsrom.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no