Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Droppe 17. mai?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-20, 23:33   #101
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Droppe 17. mai?

Eldstejenta, som egentlig skulle konfirmeres i vår, har akkurat fått seg ny bunad, og hadde gledet seg veldig til å bruke den på 17. mai, i toget med vennene sine. De to yngste går siste året på barneskolen nå, da er det deres klasse som skal gå først, med fane og ha flaggborg. Skolen deres har 250-årsjubileum i år, så de skulle gå helt først i skoletoget og gjøre litt ut av det. Så det ville vært ekstra stas for dem akkurat i år. Så av alle år med alternativ og avdempet 17.mai var det veldig synd at det ble akkurat i år.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-20, 23:34   #102
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Droppe 17. mai?

Jeg synes det er helt ufattelig trist om vi ikke skal feire 17. mai som normalt. Visste faktisk ikke at jeg har så sterke følelser for dagen og feiringen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-20, 23:40   #103
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 907
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Droppe 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Endelig en rolig 17. mai.

Me and you, Karamell.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 00:24   #104
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Droppe 17. mai?

Jeg er vesentlig mer lei meg for at 1. mai blir avlyst. Men håper det kommer tydelige råd i god tid, slik at ingen planlegger reiser hit og dit som må avlyses.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 00:29   #105
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Droppe 17. mai?

Jeg kan godt feire 17. mai hjemme i år. Det går bra. Det er selvsagt trist, men det går fint.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 09:43   #106
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Droppe 17. mai?

17. Mai kan man ha i hjertet sitt og så blir det kanskje enda mer stas til neste år.

Vi pleier å være med en vennefamilie da, håper vi kan det i år. Men det er heller ingen krise.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 16:42   #107
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Droppe 17. mai?

Vi var i Sverige på langhelg den helga i fjor, og jeg som ikke liker 17.mai, blir veldig glad om den ikke blir noe av.
Faktisk så liker jeg den dagen så lite at jeg her om dagen måtte spørre mamma om jeg likte den like lite som liten.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 17:22   #108
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Droppe 17. mai?

Jeg synes det er veldig trist hvis vi ikke kan ha tog, kjenner jeg. Nå har jeg akkurat tatt over som leder for drillen, og noe av det koseligste de siste 17. maifeiringene har vært å følge dem i toget og se hvor entusiastiske de yngste er. Nå er alt av konkurranser og arrrangementer i hele vår avlyst, så det hadde vært fint om de i hvert fall fikk marsjert på 17. mai. Men klart, i det store bildet og alt sånt, så er det ikke viktigst. Men trist.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 17:42   #109
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Droppe 17. mai?

17. mai er definitivt den fineste dagen i året. Jeg elsker 17. mai. Høyt! Men, jeg har innsett at 2020 blir annerledes på mange måter, og forholder meg lett til det. 18-åringen min som er russ tar også dette med fatning, enda så mye dugnader og penger de har lagt ned til årets feiring. Man må rett og slett innrette seg etter dagens realiteter. Jeg kommer uansett til å kjenne den brusende følelsen av nasjonaldagen i hjertet mitt, uansett hvordan vi markerer dagen. Det gleder jeg meg til.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 18:28   #110
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Droppe 17. mai?

Jeg pleier å være hjemme på 17. mai uansett så i år blir dagen som den pleier. Det er ikke slik at jeg misliker dagen, men det at alle lydene slår meg ut for mange timer, så da går jeg heller glipp av live-tog og er oppegående nok til å treffe folk etterpå. Kanskje ikke så mange å treffe i år, vi får se hvordan det går framover.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 14:05   #111
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Droppe 17. mai?

Vi har allerede avtalt at vi skal ha bunad og spise lunsj, og kanskje gå i parken og ta bilder, ene barnet har ny bunad, så det måste fotas.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 14:26   #112
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Droppe 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Endelig en rolig 17. mai.

Samme tenkte jeg. Ikke minst siden jeg er i FAU, og det er trinnet vårt som har ansvaret for opplegget på skolen i år.


Sånn for ordens skyld, så skjønner jeg at mange synes det er leit, altså, og har stor forståelse for det, men rent egoistisk sett synes jeg det er strålende.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no