Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

"Off the record" - hjelp

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-06, 08:47   #21
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Off the record" - hjelp

Jeg vil også ha ordliste!
Fikser ikke å bli holdt utenfor moroa.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 09:15   #22
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Off the record" - hjelp



Jeg er nok for dårlig til å hekle til å kunne ta bestillinger. Jeg fikk mitt hjerneteppe av noen som er mye bedre i håndarbeid enn meg. Men det å ha et hjemmeheklet godt hjerneteppe kan ikke undervurderes.

Hvis jeg også ber om ønskereprise på mann og kjellerstue, får vi det da, Claire? Please!

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 09:24   #23
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Off the record" - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Hvis jeg også ber om ønskereprise på mann og kjellerstue, får vi det da, Claire? Please!

Det har vi jo forsåvidt fått. Var det "Modding av skrivefeil"-tråden? Men jeg tåler å se det enda en gang altså.
Men de andre har jeg ikke sett noen tråder om, så de vil jeg gjerne ha forklaring på.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 09:55   #24
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Off the record" - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Jeg syns egentligen at det er mest logisk å si hjerneteppe Jeg vet at mange her mener at det er jernteppe. Det mener ikke jeg

Du vet hvor jernteppe kommer fra ikke sant? Da tenker jeg ikke på den kalde krigen, men lenge før den tid. Jernteppet finnes eller fantes i hvert fall i teatrene. Ved branner og dem var det mange av i stearinlysenes tid, ble jernteppet senket mellom salen og scenen for å unngå at brannen spredte seg. Jernteppet kuttet effektivt all kontakt. Når man kjenner den forklaringen er faktisk jernteppe et godt uttrykk og et godt bilde på den fullstendige mangelen på kontakt med hukommelsen.

For øvrig ja til ordliste.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 09:58   #25
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Off the record" - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Hvis jeg også ber om ønskereprise på mann og kjellerstue, får vi det da, Claire? Please!

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 10:44   #26
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Off the record" - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Du vet hvor jernteppe kommer fra ikke sant? Da tenker jeg ikke på den kalde krigen, men lenge før den tid. Jernteppet finnes eller fantes i hvert fall i teatrene. Ved branner og dem var det mange av i stearinlysenes tid, ble jernteppet senket mellom salen og scenen for å unngå at brannen spredte seg. Jernteppet kuttet effektivt all kontakt. Når man kjenner den forklaringen er faktisk jernteppe et godt uttrykk og et godt bilde på den fullstendige mangelen på kontakt med hukommelsen.

For øvrig ja til ordliste.

Har aldri hørt den forklaringen Jeg syns likevel at hjerneteppe er mere logisk. Det kan være fordi at jeg er vant til å tenke sånn. Vanens makt er vanskelig å vende. La meg få fordøye denne nye informasjon, så kan det hende at jeg forandrer mening etterhvert.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 18:58   #27
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Off the record" - hjelp

Mellom oss...

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 20:19   #28
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Off the record" - hjelp

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Mellom oss...


Hjerneteppe = lue

Jernteppe = ikke huske

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no