Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nespresso variations, kapsler til overs?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-11, 15:35   #1
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nespresso variations, kapsler til overs?

Jeg er en fersk Nespresso-eier, og ser jo at julens variations-kapsler besto av mandel, vanilje og karamell. De er utsolgte nå, og jeg har selvsagt veldig lyst å smake på vanilje og karamell.

Er det tilfeldigvis noen av dere som har slike liggende, som ikke blir drukket? Det går vel ikke an å få tak i disse på andre måter?

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 16:29   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso variations, kapsler til overs?

Fikk ikkje med meg dette eg, men fikk et rør karamell i julegave. Nydelig. Ingen hjelp herfrå med andre ord.

Korleis finne eg ut at dei får inn sånne spesielle sortar forresten? Eg får ikkje det på nyhetsbrev trur eg?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 16:43   #3
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nespresso variations, kapsler til overs?

Tror man krysser av for å få mail når man registrerer seg.. men jeg har ikke fått medlemsnr ennå, siden vi ennå ikke har bestilt kapsler online. Gubben har vært innom butikken i Oslo istedet.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 17:00   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nespresso variations, kapsler til overs?

Søren at de er utsolgte! Bestile en av hver, og bare smakt mandel og karamell. De var i alle fall nydelige

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 19:09   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso variations, kapsler til overs?

Jeg har igjen, men gir nok ikke bort. De er nydelige, spesielt vanilje.

Ikke mye til hjelp jeg heller. Gned det vel heller litt mer inn..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 20:07   #6
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nespresso variations, kapsler til overs?

Hehe, hadde vel ikke regnet med så voldsom respons, men man må jo prøve, ellers får man iallefall ingenting. Kunne jo vært noen som ikke likte de, og har lagt de bakerst i skuffen...

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 20:07   #7
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nespresso variations, kapsler til overs?

Nydelige????? :skingrestemme:
Jeg har noen liggende som du kan få. Det er ikke så mange igjen altså, for svigermor likte dem utrolig nok, men nå er hun reist og vi fastboende synes de var grusomme. Smaken er vel som baken. Send meg adressa di!

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 20:24   #8
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nespresso variations, kapsler til overs?

Oi, så flott!!
PM kommer..

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no