Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Folie for å hindre innsyn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-10, 13:05   #1
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Folie for å hindre innsyn

Sånn frostet folie som man kleber på vinduer for å hindre innsyn, har det et navn? Og er det noen som vet om IKEA fører det?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 13:06   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Folie for å hindre innsyn

Jeg er litt usikker på om IKEA har det, men byggevarekjedene burde jo ha det?
Jeg har brukt spray med stort hell, men det var på et lite WC-vindu- vet ikke hvor lett det er å få det jevnt på et stort vindu.

  Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 13:07   #3
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Folie for å hindre innsyn

Jeg trenger nok rull, men spray var et godt forslag.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 13:11   #4
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Folie for å hindre innsyn

Jeg har bestilt herfra: http://www.vindusfolie.no/
Funker bra!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 13:31   #5
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Folie for å hindre innsyn

ikea har det men den blir ikke pen på. Vi kjøpte noe dyre greier på nettet til baderom. Vinduet vender ut mot gaten så det er verdt hver krone. For det var pent. Når vi hadde ikea var jeg bare flat.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 13:32   #6
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Folie for å hindre innsyn

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

ikea har det men den blir ikke pen på. Vi kjøpte noe dyre greier på nettet til baderom. Vinduet vender ut mot gaten så det er verdt hver krone. For det var pent. Når vi hadde ikea var jeg bare flat.


Takk! Jeg trenger ikke at det ser pent ut.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 00:35   #7
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Folie for å hindre innsyn

Ikea har, den heter Frostig. Ser helt ok ut om man har tålmodighet når man legger den på.

Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 00:42   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folie for å hindre innsyn

Selges hos IKEA, baderomsbutikker, fargehandler etc.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 00:44   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Folie for å hindre innsyn

Vi har kjøpt herfra: http://www.tapetshop.no/webshop/category/6903

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 00:44   #10
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: Folie for å hindre innsyn

tror nytt og nyttig har nå sånn

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 01:05   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folie for å hindre innsyn

Jeg har ikke klart å finne den hos IKEA men fant hos byggvarekjede. NB - de finnes både en type hvor du bruker vann eller vindusspray for å få dem til å sitte - de rauser litt lettere av. Og de finnes selvklebende med noe slags lim på, da må du bruke eh... neglelakkfjerner (hva heter det igjen) for å få av limrestene, men det er ikke store jobben. Det sitter hvertfall som juling.
Mange forskjellige mønstre og farger fins det og.

På etsy har de kjempefine og dyre folier til vinduer som er som små kunstverk

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 01:56   #12
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Folie for å hindre innsyn

Biltema og Clas Ohlson kan også finne på å ha sånt, tror jeg.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 11:01   #13
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Folie for å hindre innsyn

Jeg fant på IKEA.

Det var noe herk og legge det. Eller så er da bare jeg som ikke tar meg tid til å gjøre det skikkelig.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 11:17   #14
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Folie for å hindre innsyn

Jeg har fra boligfryd.no, den var helt grei å legge. Brukte sprayflaske med zalovann, la på folien og glattet over med nal. Har en fra IKEA liggende til det andre badet, så da får jeg se om den er verre ... Heldigvis er vinduet den skal på bittelite.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no