Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvor var du? - Historiske øyeblikk

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-19, 17:59   #11
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var du? - Historiske øyeblikk

22 juli 2012: Vi bodde i Hippieland (USA). Hadde besøk av ei venninne fra Norge, vi var ute og spiste middag og skulle på konsert, vi hadde for en gangs skyld barnefri, og så begynte det å komme sms'er fra Norge. Vi droppet konserten og dro hjem. Det var veldig rart å være i USA, å ha hodet så fullt av det i omgivelser hvor det var "another shooting". Det verste var Fox News som umiddelbart sa det var Al Qaida, og da det viste seg å være en kristen hviting endret det til at han var inspirert av Al Qaida, som om ingen hvit mann i verdenshistorien har avfyrt et våpen uten muslimsk inspirasjoner. Og Glenn Beck sammenlignet AUF og Hitlerjugend.

31.august 1997: Det var folkeavstemning om begrensa sjølstyre (devolution) i Skottland og Wales 11 september, og Dianas død rota til valgkampen, de tok en ukes pause. Kongehuset er noe av det mest britisk samlende, så flere var redde for at det skulle påvirke resultatet. Det er nok det jeg husker best.

17.januar 1991. Jeg husker at det skjedde og at vi hadde to minutters stillhet i aulaen på skolen, men det gikk ikke inn på meg.

11 september 2001. Det var dagen etter Stortingsvalget, og jeg satt på stua og lekte med Ulvejenta som var baby og prøvde å stå, og sjekket valgresultater fra de forskjellige valgkretsene på tekst-TV. Derfor hadde jeg på TV da sendingen ble avbrutt. Ulvefar hadde kommet hjem fra sykehuset den dagen, noe øyegreier, og lå og hvilte til han ble ropt ut på stua av meg akkurat da det andre flyet kræsjet.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no