Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Lærere, hjelp meg (jeg skal undervise)

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-16, 16:27   #1
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Lærere, hjelp meg (jeg skal undervise)

Jeg skal ha undervising i morgen i en samtalemetode jeg bruker når jeg snakker med barn om problemer de har.
De som har bedt meg om dette er lærere fra 1-7 trinn. Jeg kan metoden godt og er trygg på dette, men jeg er ingen pedagog.
Følgende må jeg ha med:
Litt om hva metoden er, hvem som har laget den, og den fysiske utformingen.
15 min film med introduksjon til metoden, av og med hun som har laget den.
Så tenkte jeg å ha med hvordan jeg bruker den i min praksis, gjerne med en reell problemstilling som tema.

I filmen vises hvordan den brukes, men til et større barn enn de jeg jobber med, derfor er det viktig for meg å si litt om egen praksis også.
I hvilken rekkefølge er det smart å legge dette frem ?

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 17:52   #2
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lærere,hjelp meg (jeg skal undervise)

Jeg synes rekkefølgen du skisserer her er fin. Dersom det er mulig å la lærerne prøve metoden på hverandre også, kan det også være greit.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 17:59   #3
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lærere,hjelp meg (jeg skal undervise)

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg synes rekkefølgen du skisserer her er fin. Dersom det er mulig å la lærerne prøve metoden på hverandre også, kan det også være greit.

Takk

Det gjør jeg når jeg har opplegget for foreldrene. Ser om jeg kan rekke det!

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 18:28   #4
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lærere,hjelp meg (jeg skal undervise)

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg synes rekkefølgen du skisserer her er fin. Dersom det er mulig å la lærerne prøve metoden på hverandre også, kan det også være greit.

Takk

Det gjør jeg når jeg har opplegget for foreldrene. Ser om jeg kan rekke det!

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no