Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-07, 00:00   #21
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Pipetobakk lukter godt. :sær:

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 00:05   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg syns røyk lukter grusomt uansett merke.

Betyr det at du ikke syns marlboro er verre?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 00:12   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Men hva får folk i 2007 til å ikke forstå at røyk er skadelig og svært ubehagelig? Jeg skjønner at enkelte sliter med å ta til seg ny informasjon og ny forskning osv, men tobakksrøyk i 2007? Er man oppegående og intelligent om man ikke skjønner dette? Jeg har svigerforeldre som er temmelig like disse på enkelte områder, men jeg tror til og med DE hadde vært oppegående nok til å skjønne dette.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 00:15   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men hva får folk i 2007 til å ikke forstå at røyk er skadelig og svært ubehagelig? Jeg skjønner at enkelte sliter med å ta til seg ny informasjon og ny forskning osv, men tobakksrøyk i 2007? Er man oppegående og intelligent om man ikke skjønner dette?



Jeg føler meg ganske oppegående og intelligent.

:Opplyser:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 00:20   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg føler meg ganske oppegående og intelligent.

:Opplyser:

Ja, det håper jeg da virkelig.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 08:38   #26
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Betyr det at du ikke syns marlboro er verre?

Nei, jeg syns ikke Marlboro er verre. Jeg har vokst opp med storrøykende foreldre, og de har røykt mange forskjellige merker. Jeg syns sigaretter lukter sterkt og vondt og lager motbydelig lukt i huset uansett merke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 08:45   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men hva får folk i 2007 til å ikke forstå at røyk er skadelig og svært ubehagelig? Jeg skjønner at enkelte sliter med å ta til seg ny informasjon og ny forskning osv, men tobakksrøyk i 2007? Er man oppegående og intelligent om man ikke skjønner dette?


Det jeg mente var at folk gjerne forstår
at røyk er skadelig og ubehagelig selv om de røyker. Man får med seg forskning og rapporter, og man vet hva som foregår.
Man er litt arrogant om man kaller røykere generelt for mindre intelligent.

Nå var det kanskje ikke det du mente, men jeg leste det sånn.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 09:29   #28
alphaMale
The Million Dollar Man
 
alphaMale sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 211
alphaMale er litt kulalphaMale er litt kul
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Om vi har snakket med henne om det? Nå måtte jeg le midt oppi elendigheten. Vi tok det opp ifjor en gang, tror jeg. Sa at ungene ikke kunne komme på overnatting der fordi spesielt toern reagerte med eksem. Jeg hadde printet ut masse dokumentasjon, for jeg visste at de kom til å avfeie meg med hysteri og tull. De hadde jo slukket røyken før vi kom, så da var det jo helt røykfritt. Svigerfar ble sinna som en tyrk, svigermor satte seg til å stortute før hun stormet i bilen. Helten gikk rett i kjelleren og hadde kjempedårlig samvittighet. Det hadde jo tatt meg laaaang tid å få ham til å gå med på å ta det opp i det hele tatt.
Dagen etter kom søsteren hans på besøk og hun tok meg skikkelig fatt. Det var nemlig bare tull av meg, og de hadde nesten ikke sett TV-skjermen for bare røyk da de var små, "men det gikk jo helt fint med oss." :mongostemme:

Helten vegrer seg i det lengste for å konfrontere dem med dette (og forsåvidt andre ting), sier at det er deres hus (helt korrekt) og at de må få bestemme. Men det går kanskje an å si noe likevel, på en eller annen måte?




Er det mulig? Ignoranter.
Synes mektig synd på deg/dere, det virker jo som om de har bestemt seg for å ikke vite hvor skadelig passiv røykning egentlig er for barna. (jeg innser at passiv røyking i ordets forstand muligens ikke er 100% korrekt her, men det finnes ikke andre ord i mitt vokabular for å dekke "ekstra passiv røyking", dvs å være i et rom det har blitt røyket i...)

Vil uansett oppmuntre dere til å ikke gi opp!
En måte å få oppmerksomhet rundt temaet på er å relatere det til noe de interesserer seg for. Eks: SvigerTyrk er opptatt av langrenn, gjerne klassiske, lange løp. Erlig Jevne er en av de virkelig store gutta i sporten, og SvigerTyrk har sannsynligvis stor respekt for ham. Det er ikke veldig vanskelig å finne dokumentasjon på hva Erling Jevne mener om passiv røyking, og eventuelt henvise til dette i riktig sammenheng, dvs under et løp. Gi deretter Tyrken en bok av Jevne som innehar et kapittel om akkurat dette. Skal du gå enda litt hardere til verks sender du ham mail/sms el. med henvisning til artikler, tvprogrammer osv. Og det aller viktigste; gjenta prosedyren OFTE og LENGE. Selv om det ikke ser slik ut, har det effekt! Og du; få med "Helten",
Jeg ser at ideen trenger tilpassing, men jeg har selv gjort dette i flere sammenhenger, og det funker. Det blir ikke du, men en uavhengig tredjepart som forteller SvigerTyrk om skadevirkningene på hans egne barnebarn...
Problemet for de fleste røykere er at de ikke VIL vite hvilke skader de påfører andre, ofte fordi det vil føre til at man må ut av sin egen komfortsone. Altså ikke mindre inteligente, men ignorante (been there, done that). Det kan rettes på, men krever arbeid.

Igjen lykke til videre, og mine dypeste kondolanser med SvigerTyrk og Tuta...

__________________
På knærne forelsket i alfaCharlie...

- Friends help you move, REAL friends help you move bodies.
alphaMale er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 10:13   #29
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Jeg har i det siste røykt "billig-prince" fra Russland. (Jada, jeg vet...)
Den lukter ille!

Når Lillemor skal komme hit, gjør jeg reint hele huset først, og lufter godt. Det skulle bare mangle!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 10:31   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.


Det jeg mente var at folk gjerne forstår
at røyk er skadelig og ubehagelig selv om de røyker. Man får med seg forskning og rapporter, og man vet hva som foregår.
Man er litt arrogant om man kaller røykere generelt for mindre intelligent.

Nå var det kanskje ikke det du mente, men jeg leste det sånn.

Det var ikke det jeg mente nei.

Jeg snakket om disse svigersene, det å komme med argumentene svigerinnen gjorde, det å ikke forstå at barna tar skade av å bli "innrøykt" på den måten. Ikke det at folk røyker generelt. Det finnes jo tusenvis av "snille" røykere som faktisk ikke er til særlig sjenanse for andre. Disse svigersene er ikke blandt dem, tydeligvis.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 10:40   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Nå har moren min sluttet å røyke heldigvis, men da hun røykte så luktet alt fra huset intenst røyk, og vi måtte skifte klær etter å ha vært der. Jeg lånte en pose mel en gang som jeg bare måtte kaste, fordi selve melet stinket røyk. Hun røykte Camel.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 12:37   #32
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Marlboro lukter ekstra ille.

Fascinerende svigerforeldre du har! :min hele og fulle medfølelse:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 12:47   #33
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Velkommen i gjengen desverre.

Vi kan ikke dra på besøk til sigerfar og kjerringa pga. røykingen deres. Mellomste vil ikke dit engang. Man tenner ikke opp en røyk ved siden av en baby og en med astma! Nei, nei, nei!

Vi røyker vi også, men aldri inne. Røykejakke og håndvask er et must! Ja, malboro stinker mer syns jeg også, men røyk lukter vondt okke som.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 19:57   #34
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Innrøkte boliger er fælt, dere har min fulle sympati.

Min svigerfar fikk beskjed om ikke å røyke inne for 12 år siden, når jeg var gravid med 1.mann. Han syns nok vi var dyktig frekke som skulle bestemme at han ikke skulle røyke inne. Min mann ga han også beskjed om at det ikke skulle røykes inne når babyen kom.

Min stae svigerfar nektet å røyke ute i sitt eget hjem, som han så fint kalte det, men han tok den mest positive varianten; han sluttet! Og han har per dags dato ikke begynt på igjen heller.

Vi ble veldig glad for det, og var i ettertid også veldig glad for at vi stod så sterkt på det med røyking inne.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 23:09   #35
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Takker for støtte og gode forslag! Jeg føler meg litt mindre hysterisk etter å ha lest litt her. De er helt steile på at det ikke er farlig så lenge røyken ikke påføres barna mens den er påtent. Lukt er nemlig ikke farlig, og det er bare tull at det er i støvet. Det er forresten ikke noe lukt heller, vi er bare pripne. Helt sant, dette har de sagt rett ut.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 23:20   #36
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Det hadde ikke vært aktuelt for meg å ta mine barn med til et sånt hus, familie eller ikke.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 16:08   #37
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

...


Sist redigert av Filifjonka : 16-03-12 kl 16:10. Årsak: Gammel tråd
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 16:23   #38
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

gammel tråd


Sist redigert av m^2 : 16-03-12 kl 16:23. Årsak: slettet innlegg
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 17:31   #39
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

gammel tråd

Og jeg som trodde sitronen var tilbake.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 23:32   #40
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lukter Marlboro mer og dårligere enn annen røyk?

Jøss Filifjonka, hva tenkte du på i dag da?

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no