Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg en oppvaskmaskin

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-10, 10:15   #21
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en oppvaskmaskin

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Vi har også den dritten fra Ikea og må ha ny før jeg blir gal. Den Askoen må jeg sjekke opp.

Samme her, vi sparer til ny og bedre.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 10:16   #22
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en oppvaskmaskin

Har dette vidunderet bestikkskuff? Har lyst på det nemmelig.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 10:18   #23
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en oppvaskmaskin

Det varierer en del i pris ser jeg - på BestBuy, nettbutikk, koster den 7990,- Dyrt nok det, men ikke avskrekkende?
Høres ut som en ting man burde skaffe seg etterhvert.

  Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 10:28   #24
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en oppvaskmaskin

Både bestikkskuff og -kurv. Vi har tatt ut kurven for å utnytte plassen nede bedre.

  Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 10:38   #25
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en oppvaskmaskin

Ah, perfecto. Mannen er nemmelig ikkje overbevist om skuff, og han er ein vriompeis å overtale. Og så har han sterke oppfatningar om kvitevarer.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 12:25   #26
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en oppvaskmaskin

På min Asko har jeg vanlig bestikkurv nede og en liten skuff øverst,hvor det er plass til ting jeg ikke kan sette i kurven. Kjenner at jeg synes det er helt greit at det ikke er full skuff,for det er jo mye mer lettvint å bare ta ut kurven.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 12:30   #27
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en oppvaskmaskin

Vi måtte hive vår 16 år gamle Bosch oppvaskmaskin før jul. Vi har nå en Bosch med bestikkurv. En utrolig smart innretning. Jeg savner ikke kurven i nederste kurv. Mye bedre plass i oppvaskmaskinen når man har bestikkurv. Vi kan også flytte øverste kurv opp og ned ettersom vi trenger plass. Veldig smart.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 16:08   #28
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en oppvaskmaskin

Hvordan er denne: http://www.expert.no/product/product...ntifier=117174 i forhold til xl'en da?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 16:47   #29
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en oppvaskmaskin

Å, som jeg savner min gode, gamle Asko som takket for seg etter femten års trofast tjeneste! Nå har jeg en ny fra Bosch, den suger sammenlignet med den gamle Askoen. Alle må ha Asko, samme hvilken.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 14:42   #30
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.884
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en oppvaskmaskin

http://www.elkjop.no/product/hviteva...-oppvaskmaskin

Denne, er den veldig forskjellig fra asko xxl?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 14:47   #31
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.884
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en oppvaskmaskin

Og den i xxl-versjon, finnes den i stål-farge?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 14:53   #32
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en oppvaskmaskin

Jeg vet ikke noe om Asko. Vi har Miele med bestikkskuff og den er veldig bra.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 15:24   #33
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en oppvaskmaskin

Vi kjøpte denne fra Siemens da vår Whirlpool sa takk for seg lille julaften. Heldigvis røk den på lillejulaftens morgen, så vi fikk hevet oss rundt og kjøpt den samme dag. Å gå julen i møte uten oppvaskmaskin var ingen god plan.

http://www.elkjop.no/product/hviteva...-oppvaskmaskin

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 15:29   #34
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en oppvaskmaskin

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Og den i xxl-versjon, finnes den i stål-farge?

Ja, så xxl i stål på elkjøp i dag.

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

http://www.elkjop.no/product/hviteva...-oppvaskmaskin

Denne, er den veldig forskjellig fra asko xxl?

Vi kjøpte den bare i integrert utgave og ut fra det jeg kunne se er de veldig like. XXL er litt høyere innvendig.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 18:59   #35
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en oppvaskmaskin

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

http://www.elkjop.no/product/hviteva...-oppvaskmaskin

Denne, er den veldig forskjellig fra asko xxl?

Den er 4 cm lavere innvendig. Maxhøyde på ting man kan sette i nederste kurv er 35 cm, mot 39 på en XXL. For oss var det avgjørende å kunne vaske bakeplater fra IKEA-ovnen vår. De er 37 cm brede, ergo måtte vi opp i XXL.

Den kan bygges inn under en benkeplate som er 82 cm høy (underkant), mot minimum 86 cm for XXL. Siden vi er høye begge to ønsket vi uansett høyere benkeplate enn normalt.

I praksis vil man ikke oppleve noen forskjell mellom disse to variantene dersom man ikke har så sære behov som oss. I forhold til maskiner med bare to kurver er det derimot himmelvid forskjell - begge disse rommer 30 % mer enn andre (16 kuverter mot vanligvis 12). Dessuten vasker de rent, er stille og varer evig.




Til ASKO: Bare sett inn bonusen min på den vanlige kontoen.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.

Sist redigert av Mauser : 06-01-11 kl 21:06.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 21:03   #36
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.884
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en oppvaskmaskin

Ble ikke xxl men den i mindre utgave, uansett takk for råd!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no