Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

[Luftveisproblemer] Varmemaske/kuldemaske CT Mask

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-10, 02:13   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

[Luftveisproblemer] Varmemaske/kuldemaske CT Mask

Er det noen som har prøvd denne?
Den kjøpes på apotekene og jeg tror kanskje er vil prøve denne på Mini. Ser ut til at den sitter godt festet til hodet. Han er ikke komfortabel med jonasmasken og jeg har ikke tvunget den på han heller, men jeg er litt på utkikk etter andre alternativer. Erfaringer mottas med takk.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 02:02   #2
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Luftveisproblemer] Varmemaske/kuldemaske CT Mask

[snakker med meg selv] Masken er innkjøpt og sitter veldig greit på Mini. Den er egentlig bereget for barn fra 10 år og oppover, men vi klarer og stramme den tilstrekklig rundt nesen og munnen så den gjør nytten når han i tillegg har den under en buff. Smarte øreklaffer som også dekker ørene greit som dekkes når lua er på plass, mye mykere og mer behageligere enn Jonas-masken. Så nå kan Mini gå ut med den kule buffen sin og lua si i -10 grader *har "spreng" medisinert han de siste dagene så det ser ut til at vi er over den verste kneika og kan gå tilbake til normaldoser igjen* [veldig fornøyd]

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no