Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Koronavirus og ferieplaner

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-20, 17:20   #201
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.572
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg våknet til stort basseng i dag, diger vannlekkasje. Det fryser på og er snart skøytebane.

Det kan jo også være kjekt å ha....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 17:20   #202
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 910
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Vi hadde tenkt oss på hytta i helga, men slo fra oss det på torsdag. Vi fikk sms fra hyttekommunen (i Valdres) på dagen i går der de ba oss ikke reise på hytta. Har andre kommuner gjort det, som feks Hemsedal?

Fjellregionen, som de kaller seg, (Røros og Tynset) ønsker heller ikke at hytteturister skal komme. Røros har vært veldig tydelige. Kjipt med tanke på påska, om den går fløyten, men forstår det godt.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 17:32   #203
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.793
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Vi tenkte i utgangspunktet å ta fly til Italia i juli, være der en ukes tid sammen med våre sveitsiske venner, også ta tog sammen med dem til Sveits og være der en stund, og fly hjem fra Zurich eller Basel. Nå har vi bestemt oss for at vi heller drar t/r Sveits, og ser ting an. Derfra kan vi ta kortere turer til Italia mer på sparket, hvis det er mulig, det er (i utgangspunktet) lett med tog fra Sveits.

Spørsmålet er jo hvordan det ligger an i Sveits til sommeren. For alt jeg vet kan det være enklere å dra til Italia...

Broren min ble smittet i Sveits.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 19:21   #204
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Jeg synes det er forunderlig hvor mange som tar beskjedene og reiserådene til etterretning, men vurderer allikevel at de har en god grunn til å IKKE følge dem. Jeg synes rett og slett det er litt arrogant å sette seg i bilen og dra på hytta NÅR myndighetene er SÅ tydelige i sine anbefalinger om å ikke gjøre akkurat det. Jeg kjenner sikkert litt ekstra på det siden jeg jobber i en samfunnskritisk jobb og er nødt til å stå ansikt til med potensielle smittebærere hver dag, mens andre oppfatter hjemmekontor og lock down som en anledning til å å slappe av på fjellet

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 19:38   #205
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.199
Blogginnlegg: 262
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Helt enig Billa.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 19:52   #206
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.439
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tror du må vente. Reiserådene nå gjelder frem til 13/4, tror jeg.

Ja.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 19:55   #207
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Vi har et problem. I oktober bestilte vi tur sammen med en annen familie. Gjennom reisebyrå. Så det er en pakkereise. En bestilling. I går sier vårt selskap Europeiske, at de dekker avbestilling av alle feriereiser der det er frarådet fra Fhi eller UD å reise, som er bestilt. Ingen restriksjoner på avreisedato. Aberet er at det må avbestilles innen 16 dager. Så mister vi retten. MEN, familien vi reiser med, de har Gouda! Der dekkes ikke dette pr i dag, de har en vent og se holdning, og er det frarådet å reise på reisedato, så dekkes det av Gouda.

Reisebyrået, Usatours, sier de også dekker avbestilling hvis det er frarådet å reise innen 14 dager før avreise. Riktignok etter danske regler. Pleier danske å være mer liberale eller strengere?
De er også dekket i tilfelle konkurs, da det er en pakkereise. (reisegarantifondet)

Det hadde fristet å bare avlyse reisen nå og planlegge ny om forholdene lå til rette... Men kan jo ikke gjøre det mot familien vi reiser med.

Synspunkt? Noe annet vi burde tenke på?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 20:04   #208
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.942
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Vi har et problem. I oktober bestilte vi tur sammen med en annen familie. Gjennom reisebyrå. Så det er en pakkereise. En bestilling. I går sier vårt selskap Europeiske, at de dekker avbestilling av alle feriereiser der det er frarådet fra Fhi eller UD å reise, som er bestilt. Ingen restriksjoner på avreisedato. Aberet er at det må avbestilles innen 16 dager. Så mister vi retten. MEN, familien vi reiser med, de har Gouda! Der dekkes ikke dette pr i dag, de har en vent og se holdning, og er det frarådet å reise på reisedato, så dekkes det av Gouda.

Reisebyrået, Usatours, sier de også dekker avbestilling hvis det er frarådet å reise innen 14 dager før avreise. Riktignok etter danske regler. Pleier danske å være mer liberale eller strengere?
De er også dekket i tilfelle konkurs, da det er en pakkereise. (reisegarantifondet)

Det hadde fristet å bare avlyse reisen nå og planlegge ny om forholdene lå til rette... Men kan jo ikke gjøre det mot familien vi reiser med.

Synspunkt? Noe annet vi burde tenke på?

Men kan ikke dere avbestille deres del?

Jeg hadde avbestilt nå. Kan ikke tenke meg det blir veldig rift om billetter, reiser etc. på en god stund, så ville heller ha booket noe nytt etterhvert.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 20:07   #209
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.942
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

... du sier dere ikke kan gjøre dette mot familien dere reiser med. Hvis ikke dere avbestiller nå, så vil jo det sette dere i en mulig vanskelig situasjon på et senere tidspunkt? Nei, her synes jeg egentlig ikke man skal ta hensyn til hele følget, men gjøre hva som er riktig for en selv.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 20:07   #210
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.439
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Vi har et problem. I oktober bestilte vi tur sammen med en annen familie. Gjennom reisebyrå. Så det er en pakkereise. En bestilling. I går sier vårt selskap Europeiske, at de dekker avbestilling av alle feriereiser der det er frarådet fra Fhi eller UD å reise, som er bestilt. Ingen restriksjoner på avreisedato. Aberet er at det må avbestilles innen 16 dager. Så mister vi retten. MEN, familien vi reiser med, de har Gouda! Der dekkes ikke dette pr i dag, de har en vent og se holdning, og er det frarådet å reise på reisedato, så dekkes det av Gouda.

Reisebyrået, Usatours, sier de også dekker avbestilling hvis det er frarådet å reise innen 14 dager før avreise. Riktignok etter danske regler. Pleier danske å være mer liberale eller strengere?
De er også dekket i tilfelle konkurs, da det er en pakkereise. (reisegarantifondet)

Det hadde fristet å bare avlyse reisen nå og planlegge ny om forholdene lå til rette... Men kan jo ikke gjøre det mot familien vi reiser med.

Synspunkt? Noe annet vi burde tenke på?

Gjør det som passer best for dere.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 20:09   #211
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Det er en tur vi har planlagt lenge. Og vi har tre barn hver og har derfor tre hotellrom fordelt på to familier. Og så er hele reisen bestilt i mitt navn. Vet ikke hva det betyr.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 20:11   #212
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Vår hyttekommune (Viken) har ikke sendt ut info om at man ikke skal dra. Vi kommer nok til å bruke den, men den er 30 min unna så blir vi syke så drar vi hjem.

Nå er det jo kommet ganske udiskutabel beskjed fra Erna Solberg i dag, som ber alle dra hjem fra hytta. Og at det kan bli aktuelt å sende ut heimevernet for å be folk dra hjem. Så beskjeden er rimelig klar.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 20:12   #213
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.942
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Nå er det jo kommet ganske udiskutabel beskjed fra Erna Solberg i dag, som ber alle dra hjem fra hytta. Og at det kan bli aktuelt å sende ut heimevernet for å be folk dra hjem. Så beskjeden er rimelig klar.

Det har jeg ikke fått med meg, men skal selvsagt sjekkes ut.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 20:12   #214
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.490
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Broren min ble smittet i Sveits.

Ja, jeg vet at det er coronasmitte i Sveits altså, har nærmest daglig kontakt med sveitsere og følger utviklingen der nøye. De har satt inn drastiske tiltak der også. Så planen forutsetter selvsagt at det er mulig å reise til Sveits når sommeren kommer. For min egen del er det trolig ett fett, jeg er etter all sannsynlighet immun og kan verken bil smittet eller spre smitten til andre (selv om det ikke er 100% sikkert, bare veldig, veldig sannsynlig), og kan sånn sett dra hvor jeg vil, så sant jeg vet at jeg kommer meg hjem igjen. Men ungene er jo ikke smittet (eller var det i alle fall ikke på torsdag).

Håper det går bra med broren din!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 20:15   #215
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.942
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Det er en tur vi har planlagt lenge. Og vi har tre barn hver og har derfor tre hotellrom fordelt på to familier. Og så er hele reisen bestilt i mitt navn. Vet ikke hva det betyr.

Jeg vet ikke hvordan reiseforsikring vil funke da, om din gjelder for hele følget? Det må du i så fall sjekke ut. Problemet dere kan stå overfor også, er jo at det ikke er restriksjon, men at dere overhodet ikke har lyst til å reise på det tidspunktet. Da er jo hele beløpet tapt.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 20:16   #216
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Det har jeg ikke fått med meg, men skal selvsagt sjekkes ut.

Du kan lese mer her hos NRK

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 20:16   #217
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.942
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Du kan lese mer her hos NRK

Takk

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-20, 21:52   #218
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.439
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Det er en tur vi har planlagt lenge. Og vi har tre barn hver og har derfor tre hotellrom fordelt på to familier. Og så er hele reisen bestilt i mitt navn. Vet ikke hva det betyr.

Sjekk hva som er mulig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-20, 15:28   #219
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.896
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

For oss som har kjøpt reiser før koronaens tid er det bare å vente på at reisene frarådes slik at vi kan søke erstatning. Jeg vi prøve å få endre eller bytte før jeg tar kostnaden selv.

SAS tilbyr avgiftsfri ombooking for reiser før 30. April. Jeg venter på ny beskjed.

Norwegian tilbyr cash points, men kun for reiser betalt med kreditt, jeg brukte bankkonto sist. Jeg forstår behovet deres for at reiser blir gjennomført.

Booking.com sendte første mail i dag, de gjør oppmerksomme på avbestillingsreglene. Jeg har spurt utleier pent om å få depositum tilbakebetalt, men har ikke fått svar.

AirBnb tilbyr full refusjon for reiser før 14. April. Det synes jeg var raust av de.

Jeg burde handlet hos charterselskap, en bestilling. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-20, 16:10   #220
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koronavirus og ferieplaner

Vi har bestilt reise med MasterCard, og har fått melding av banken om å sende dokumentasjon av avbestilling. Har kansellert flyreisen, skal melde hotellet at vi ikke kommer. Lurer på om vi kanskje går for ekstra avbestillingsgebyr neste gang vi skal noe sted. :svett:

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no