Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Veldig bra gratis nettspill for barn

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-08, 20:38   #1
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Veldig bra gratis nettspill for barn

Anbefaler på det sterkeste de to gratis nettspillene samorost 1 og 2. Passer for barn fra 5 til 90 år. For å spille så må man få ting til å skje i en bestemt rekkefølge. Flott og spesiell grafikk, engasjerende og morsomt. Hvis noen står helt fast så kan jeg alltids hjelpe, men det skal være mulig, om noe tidkrevende, å komme til slutten. En betalingsversjon er tilgjengelig, men har ikke fått prøvd denne enda. Hvis noen prøver så setter jeg pris på tilbakemelding om det er verdt $6,9.

http://amanita-design.net/samorost-1/

http://amanita-design.net/samorost-2/

Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 20:53   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veldig bra gratis nettspill for barn

Var veldig lang intro.. snork.. Ellers så kan jeg ikke se for meg at dette er noe for en femåring.. men kan jo ta feil.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 21:06   #3
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Veldig bra gratis nettspill for barn

he, he, spill for de tålmodige, her er det lite action, men det er jo den lille rolige historien som gjør spillet sjarmerende, men helt klart ikke for alle! Håper på tilbakemeldinger.

Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 22:43   #4
Ying
Kor e alle helter hen?
 
Ying sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Innlegg: 1.147
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Veldig bra gratis nettspill for barn

Tror ikke at dette var det helt store for mine på 5 og 6 år.

Jeg har spilt gjennom nå. Søt historie men jeg hadde inne brukt penger på dette spillet. Det finnes jo så mange andre som jeg personlig synes er bedre......

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
barn, dataspill, gratis, nettspill


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no