Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dødninghode på barneklær?!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-07, 23:40   #141
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Bare vent! Tipper denne tråden har fått hodeskallene til å snike seg inn bakdøren hos både den ene og den andre. Før du vet ordet av det står du i butikken og vurderer en svart og en rosa t-skjorte med dødningskalle opp mot hverandre.

Been there, done that - men det var fordi jeg skulle kjøpe presang til deg. Valget falt som kjent på et harmløst, velment hjerte i stedet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 01:17   #142
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg foretrekker dødningehoder fremfor ekle nussepusse bamser og gakkgakker på babyklær.

Jeg og

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 12:28   #143
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Dødninghode på barneklær?!

Jeg foretrekker klær uten så mye dill på, men snuppa mi er en skikkelig jåle jente, og skal helst ha litt bling-bling på så da får hun det, så lenge jeg slipper det rosa styret.
Hadde hun villet ha en genser med et ok dødninghode på, hadde hun nok fått det. Jeg forbinder det ikke med døden, mer pirater, Johnny Depp og Keira Knightley
Små dillete pusekatter og bamser og masse blonder og rosa og slikt kommer ikke inn i vårt hus nei!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 14:35   #144
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Alle mine har ugly dolls. Jeg elsker dem og det gjør barna og. Bris vil ikke sove uten sin OX.

De har noe klær med dødningehoder på siden de synes pirater er det tøffeste som finnes, men dødningehoder med flammer ala hellraiser er uaktuelt. Veldig på linje med Glitters eksempler tidligere i tråden her.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 14:40   #145
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Dødninghode på barneklær?!

Ugly Dolls er jo bare tøffe!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 14:47   #146
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Jeg kjøpte like til storesøster og lillebror for en stund siden på H&M (gutteavd.) - lyseblå med selvlysende grønt trykk av dødningehode. Tenkte ikke at det skulle være så galt, og storesøster var henrykt over å ha lik genser som lillebror.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 17:08   #147
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Hvor får man tak i disse uglydolls da? De var jo skikkelig søte.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 17:36   #148
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Brio.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 18:01   #149
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Jeg er moden av alder, har kjøpt klær med dødningehoder til 4 åringen og 8 åringen.
Jeg liker det ikke personlig, men gutta elsker det selvsagt.
Det er enkle dødningehoder, ikke som de verste eksemplene tidligere i tråden.

Men jeg hadde ikke kjøpt det til et lite barn eller en baby.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 18:04   #150
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Hvor får man tak i disse uglydolls da? De var jo skikkelig søte.

De har hatt dem på Den Kule Mage og Outland i allefall. Kan også bestilles.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 10:27   #151
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Hvor får man tak i disse uglydolls da? De var jo skikkelig søte.

Også på Riktige Leker, nede ved aker brygge, i hvertfall her i Oslo.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:07   #152
Cilius
På flyttefot
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
Innlegg: 143
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Jeg liker ikke dødninghoder, flammer, Spiderman, Barbie, Disney-prinsesser - liker svært lite med trykk. Men Hello Kitty digger jeg av en eller annen grunn, minner fra barndommen...?

__________________
Lillemor født august 2004 og Rampetrollet født juni 2011
Cilius er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:10   #153
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:11   #154
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:11   #155
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Nå må du roe ned i svingene her, guniss.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:16   #156
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nå må du roe ned i svingene her, guniss.


Får du lyst på kanskje?

Ble bare overrasket over å finne det på Ellos..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:45   #157
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.084
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Jeg er ikke så veldig begeistret for det, men det er nå forskjell på hodeskaller.
Foreløpig har ingen plagg med slikt trykk funnet veien hit, men det hadde ikke vært helt krise med slike hodeskaller som på den bodyen Olympia viste.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 22:02   #158
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.870
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

I går var vi på handletur. Guttene trengte hodeplagg mot sola. Nå var det visst ikke aktuelt med søte og sjarmerende bøttehatter. JC endte opp med en cap (det heter en cap, gjør det ikke) med en diger, ekkel edderkopp på, og HE kom hjem med en enda styggere cap med svært flammemønster i ett eller annet skalg plastikstoff. Ungene syntes de var kule, og så fant jeg ut at jeg ikke kunne være kjipemamma på alle områder. Jeg er streng nok med militærmønstre, usikret trampolinehopping, voldsfilmer og annet som "alle" andre enn våre unger får lov til. I dag har de spradet rundt begge to med verdens styggeste og visstnok kuleste hodeplagg på.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 10:03   #159
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Smaken er jo forskjellig.
Jeg er ikke så begeistret for: hodeskaller, flammer, drager, edderkopper, spiderman osv.
Ungene har ennå ikke ønsket seg klær med slikt på, så da har vi heller ingen (har ikke fått slikt i gave).

Er ikke noe "rosa blonde blomster elsker" heller.
Og tror ikke at det mann liker alltid har med alder å gjøre.
Vi blir vel litt preget av moten alle og enhver, men mye er jo personlig smak og behag også.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no