Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Glitter på juletreet eller ikke?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-06, 21:34   #81
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Kunne egentlig tenkt meg et søtt lite juletre på 50 cm, men det er kanskje ikke så lett å få tak i...

Joda, i Oslo så selger juletreselgerne små "bordjuletrær" i allefall. Eller så kan du fylle en stor, flott vase med granbar og pynte det. I de fleste blomsterbutikker har de vintergrønne planter som ser litt ut som juletrær som man kan ha i potter og pynte med minikuler f. eks.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:38   #82
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Joda, i Oslo så selger juletreselgerne små "bordjuletrær" i allefall. Eller så kan du fylle en stor, flott vase med granbar og pynte det. I de fleste blomsterbutikker har de vintergrønne planter som ser litt ut som juletrær som man kan ha i potter og pynte med minikuler f. eks.

En plante med litt pynt hørtes ut som et overkommelig prosjekt. Tror jeg får julefreden sin skyld får satse på noe slikt i år.

Takk

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:43   #83
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.


Men kva med alle desse mennene som vil ha både Glitter og flagg? Er det lov?


Ja fortell meg det!
Har har du min far i et nøtteskall : etter 20 års ekteskap med min ellers så koselige
jule-gestapo-mor-som-bare-ville-ha-røde-hjerter-og-epler-på-treet, har han så søtt innført BÅDE glitter og flagg hos sin nye familie (som forøvrig ser ut til å tolerere dette greit..) Så i dette tilfelle synes jeg det er lov, her har vi en mann som tydligvis har hatt undertrykkede følelser for dette med glitter og flagg.

Men sånn ellers,-- nei... blir ikke det litt mye da?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 22:35   #84
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Vi skal nok ha bord-juletre. Eventuelt bittelite-i-en-krok-juletre. Det er fordi mannen min er litt Grinchen, han er oppvokst med å jobbe gjennom hele jula og er lite opptatt av julefeiring. Men det lille juletreet skal i hvertfall pyntes etter alle kunstens regler!

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 22:44   #85
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Glitter ja. Flagg nei. Og kun kuler i rødt og gull på treet. Inntil ztjerna begynner å produsere pynt that is. Da blir det barnefamilietre.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 23:02   #86
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Vi har forøvrig kombinasjon av minne- og designertre. Vi har nemlig kjøpt masse morsom og kul (synes vi) juletrepynt i alle verdens hjørner. Og det det er veldig lett å huske hvor man fant akkurat den eller den.

Jeg har også avsmak for amerikansk fargestrigling.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 23:15   #87
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Vi har forøvrig kombinasjon av minne- og designertre. Vi har nemlig kjøpt masse morsom og kul (synes vi) juletrepynt i alle verdens hjørner. Og det det er veldig lett å huske hvor man fant akkurat den eller den.

Jeg har også avsmak for amerikansk fargestrigling.


litt sånt har vi det også!
masser forskjellig fra her og der.-- med masse gode minner

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 00:05   #88
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Glitter skal få slippe å komme til oss i jula, her blir det nemlig det glade vanvidd.

Jeg får nøye meg med noen søvlfargede navnesøstre, som skal henge fra toppen av treet og nedover.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 09:51   #89
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

, her har vi en mann som tydligvis har hatt undertrykkede følelser for dette med glitter

Her kommer det fram.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 10:09   #90
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Massemasse gullglitter. Ellers bruker jeg å ha på hjemmelaget julepynt i rødt og gull (kuler og epler), lys og en stjerne i toppen. Flagg er verken pent eller glorete og egentlig ganske stress. Så det bruker jeg ikke. Jeg gleder meg vilt til jeg om noen år kan lesse ned treet med snupps hjemmelagde pynt. Mannen syns egentlig juletre er noe skikkelig herk. Men i år har han ingen unnskyldning.

Julen er til for de små. Så i år skal det pyntes sånn at snupp syns det er fint og stas, ergo så mye glor som overhodet mulig. Julegardiner står jeg muligens over, med mindre svigermor finner det for godt å sy noen til meg.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 21:20   #91
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Ingen flagg, intet glitter her.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 21:25   #92
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Vi har glitter på treet, ja. Og masse likt og ulikt som barna har laget og ting de liker og husker fra år til år. Et familievennlig tre.

Vi også. Dessuten har vi horelys.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 22:15   #93
Cathrine
Ser meg litt rundt
 
Cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Innlegg: 70
Cathrine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Synes det er flott med glitter på juletreet, men flagg står vi over.

Cathrine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 23:07   #94
Synneva
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 10
Synneva har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Mitt første innlegg må handle om noko så viktig som glitter på juletreet. Det er eg for!

Synneva er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 13:49   #95
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Hos oss finner du verken glitter, flagg eller kuler på treet. Ja, det er mye annet som ikke finnes på treet også.

Vi har røde og rosa filthjerter, hvite og trefargede trehjerter, hjerter i stål og halmfigurer. *sær*

Det hørtes veldig fint ut! Håper at vi får se bilder av treet ditt etterhvert


Tillegg: Når jeg jeg lest hele tråden og da fant jeg selvsagt bilde av Berlijots juletre. Kjempefint!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)

Sist redigert av Selma : 20-11-06 kl 14:00.
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 15:54   #96
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Glitterchick skal få slippe den lange turen, men jeg tar gjerne en slektning. Dog sølvglitter.

Jeg har litt sånn halvmatchende juletre, dvs- det er egentlig rake motsetningen fra min mors røde juletre.

Vi har ikke flagg, men mye annet rart!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 17:14   #97
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Glitter og flagg, gammelt, nytt og ting barna har laget pynter vi treet vårt med.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 17:17   #98
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Ikke glitter, ikke flagg

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 20:52   #99
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Her er det både glitter og flagg. Alt for mange kuler i alle farger og selvfølgelig pynt ungene har laget.
Så juletreet vårt ville aldri bli avbildet i et interiør blad, om det ikke skulle være til skrekk og advarsel da....

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no