Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vegglamper/bordlamper med USB

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-19, 00:10   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Spørsmål

Vegglamper/bordlamper med USB

Vi har endelig fått flyttet ungene på nye rom og holder nå på med oppussing av det største soverommet i huset som endelig skal bli vårt rom. Vi bor for tiden på noe som bortimot er et kott, med så vidt noe gulvplass og har ikke hatt plass til nattbord. Men nå skal det kjøpes inn og jeg har lyst på enten vegglamper eller bordlamper på hver side av sengen. Enkelte ganger når jeg har bodd på hotell har jeg hatt vegglampe med USB. Er det noen som har noen anbefalinger eller erfaringer?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-19, 23:48   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vegglamper/bordlamper med USB

Kan dette funke?


De heter ball og er fra Bohus.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-19, 00:31   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vegglamper/bordlamper med USB

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Kan dette funke?


De heter ball og er fra Bohus.

Ja, de kan helt sikkert funke. Litt usikker på om jeg vil ha sånn hylle under siden vi vil ha nattbord. Har litt tid på meg siden det skal pusses opp først, så tenkte jeg skulle se litt hva som er på markedet.

Fant disse som jeg syns så ok ut og var fine i pris, men har ikke erfaring med butikken de selges i https://www.lampeguru.no/nielsen-lig...vaeglampe.html

Og ikea har visst også en, men er litt usikker på om jeg liker stilen på den https://www.ikea.com/no/no/p/nymane-...hvit-40336760/ Fordelen med den er at den tar GU10 og da kan vi bruke trådfri pærer i den.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-19, 12:33   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vegglamper/bordlamper med USB

Endte opp med disse https://www.lampeguru.no/nielsen-lig...vaeglampe.html

Var redd for at de skulle være i skrøpelig plastikk eller noe, men virker som ok kvalitet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no