Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hot farge til soverom nå?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-18, 11:47   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hot farge til soverom nå?

Hva er det? Vil ikke ha det så veldig lyst, men ikke for mørkt heller. Så en deco blue hos ei her, men litt mørk, men veldig fin farge. Hadde håpet på noen smashing forslag og tips fra FP før jeg skal kjøpe maling i ettermiddag. Ikke rosatoner i alle fall.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 11:50   #2
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hot farge til soverom nå?

Niesa mi malte nettopp soverommet sitt i herregårdsgrønn, den var kjempefin og jeg vurderer å male vårt lysegråe soverom likens. Ellers har vi st. pauls blue, den er jeg veldig glad i, og passer nok godt på et soverom. Søstra mi har linblå, den er litt lysere, men veldig fin.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 11:57   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hot farge til soverom nå?

Jeg liker ikke grønt i det hele tatt dessverre. Og vil ikke ha for kald farme. Varmtone i fargen. st. pauls blue ser litt mørk ut når jeg så på jotun, men den er kanskje ikke så veldig mørk når du får den på hele veggen?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 12:33   #4
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hot farge til soverom nå?

Den er litt mørk, men ikke for mørk. Vi har både stue, kjøkken og gang i den og sorte detaljer kommer veldig fint fram sammen med den. Søk på instagram, tror det er mange som har lagt ut bilder der.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 14:49   #5
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hot farge til soverom nå?

Jeg har Dusky Blue i Lady Pure Color. Men mange andre fine. Barnet har en vegg med St Pauls Blue. Nordic Breeze er en litt lysere som også er veldig fin.

Veldig glad i blått til soverom, da.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 15:32   #6
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hot farge til soverom nå?

St Pauls blue fra jotun har jeg, veldig happy med den.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 15:42   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hot farge til soverom nå?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

St Pauls blue fra jotun har jeg, veldig happy med den.

Jeg også.

Ellers malte vi yngste sitt soverom i valmuefrø, og den fargen er utrolig fin.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 15:58   #8
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hot farge til soverom nå?

Det blir nok en blåfarge. Får bort nå etter jobb å se på fargekartet deres, men veldig greit å vite hva en ser etter og litt navn på den og sjekket ut litt på forhånd, for de har jo så sinnsykt mye farger på fargeprøver. Vil ikke at den skal over i toner gult, grønt, brunt eller rosa, men mange gode forslag til blåfarger her nå. Fant også en annen som het Byge og en som helt kveldshimmel som også skal sjekket ut sammen med de andre. Spennende.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 17:04   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hot farge til soverom nå?

Jeg syns Byge og Kveldshimmel er to praktfulle litt mørke blåfarger. Ikke så mørke som noen av de mer nevnte. De går veldig fint mot helhvite lister og dører.

Malt i supermatt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-18, 17:08   #10
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hot farge til soverom nå?

Vi har nettopp malt vårt soverom i fargen kveldshimmel. Det ble nokså mørk ja men liker den bedre og bedre Fargen er nydelig både mot det sorte og det hvite.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.


Sist redigert av Michelle : 28-09-18 kl 17:13.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-18, 11:40   #11
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hot farge til soverom nå?

Hague Blue fra Farrow & Ball er en fantastisk farge i helmatt

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-18, 11:57   #12
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hot farge til soverom nå?

Blåis synes jeg ser fin ut. Den er ikke så mørk, men ser fortsatt veldig flott ut.
https://www.jotun.com/no/no/b2c/colo...-interior.aspx

__________________
Min signatur

Sist redigert av Che : 29-09-18 kl 16:17.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-18, 12:14   #13
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hot farge til soverom nå?

Jeg skal male vårt soverom, og ender trolig opp med denne.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no