Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hytte: Spisestuebord til besvær

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-18, 00:46   #21
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytte: Spisestuebord til besvær

Da var det mysteriet løst! Men da skal jeg være på utkikk etter det brukt for å se om det kan være aktuelt. Ser at bena kan være et problem, ja, men kanskje mindre på det største som Elise nevner?

Ajaj, det var kjipt å høre at Norden får lett hakk... Norden er liksom back up planen min.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 00:54   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytte: Spisestuebord til besvær

Jeg synes ikke beina er noe problem. Men jeg foretrekker beina slik de er når platene ikke er i.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 07:34   #23
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytte: Spisestuebord til besvær

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvorfor er Ekedalen mer praktisk?

Pga. beina. Jeg syns det er plagsomt at beina ikke er i hjørnene på Bjursta når man har plater i.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 09:49   #24
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytte: Spisestuebord til besvær

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Pga. beina. Jeg syns det er plagsomt at beina ikke er i hjørnene på Bjursta når man har plater i.

Ekedalen er en mulighet, ja. Men skulle gjerne hatt muligheten til to plasser til fullt utslått. Kunne også tenke meg et litt annet design, men det er ikke det primære kravet. Funksjon må være det viktigste.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 10:08   #25
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytte: Spisestuebord til besvær

Er det noen som har sett dette bordet IRL? Det er fra Jysk. Er redd det ser plastic fantastic ut, så må sjekkes evt. Litt voldsomt med de store bena, men blir jo deilig stort når det dras ut - nesten 3 meter!



__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 10:12   #26
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hytte: Spisestuebord til besvær

Det bordet fra Jysk tenker jeg blir et problem med beina, kjenner det krøller seg innimeg bare av å se på bildet.

Hjemme har vi et vanlig kjøkkenbord som vi kan legge i to plater, når vi skal være ekstra mange så har vi et sammenleggbart bord som de har solgt på Europris og Jula. Det er i plast men funkter fint som ekstrabord. Skal se om jeg finner link.

https://www.jula.no/catalog/hage/ute...d/bord-790226/


Sist redigert av Isprinsessen : 13-09-18 kl 10:13. Årsak: lagt til link
Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 13:15   #27
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hytte: Spisestuebord til besvær

https://jysk.no/spisestue/spisebord/...by-90x180-hvit

Vi har dette på vår hytte. Har vært utleiehytte. Det blir vel fjerde eller femte sesongen nå.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 16:21   #28
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hytte: Spisestuebord til besvær

Det finnes en Skovby lookalike med noe lavere priser

http://livin.dk/512-dublin-langbord?...E#ig_lightbox2[gal]/4/

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 22:54   #29
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytte: Spisestuebord til besvær

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Det finnes en Skovby lookalike med noe lavere priser

http://livin.dk/512-dublin-langbord?...E#ig_lightbox2[gal]/4/

Oj, dette var skikkelig fint! Det kunne jeg veldig gjerne tenke meg i hvitoljet eik. Kjenner du til firmaet selv?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 23:30   #30
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hytte: Spisestuebord til besvær

Nei, jeg skulle inn og foreslå at du fikk laget et bord på mål for kantine og restaurant markedet, da blir prisen ofte mye lavere. Men så kom denne butikken opp, og det bordet var jo mye finere.

Jeg ville googlet og ringt og spurt etter showroom.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-18, 23:50   #31
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytte: Spisestuebord til besvær

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Nei, jeg skulle inn og foreslå at du fikk laget et bord på mål for kantine og restaurant markedet, da blir prisen ofte mye lavere. Men så kom denne butikken opp, og det bordet var jo mye finere.

Jeg ville googlet og ringt og spurt etter showroom.

Googlet og de fikk gode reviews på Trustpilot, dog få anmeldelser. På en annen side så får gjerne dårlige selskaper mye dårlig omtale på slike steder. Jeg har sendt dem en mail vedrørende kvalitet i forhold til vannsøl, merker etc. De har kun showroom i Danmark. Dette bordet er midt i blinken for oss, så takk for tips!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no