Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken komfyr vil jeg ha?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-15, 23:31   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken komfyr vil jeg ha?

Komfyren min oppfører seg dust, og jeg vurderer en ny. Vi har en frittstående 60 cm, og må nok fortsette å ha det.

Jeg vil ha:
Induksjon
Stort ovnsvolum
Helst ikke brytere

Om den ser litt grei ut er det selvsagt også fint. Den kan godt værei rustfritt stål, det er kjøleskapet vårt.

Er det noe annet jeg vil ha? Jeg drømmer egentlig om sånn stekeplate jeg kan steke rett på, og sømløse kokesoner.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 11:39   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HVilken komfyr vil jeg ha?

Jeg vet ikke, jeg har bare innebyggingsovner, men jeg TROR alle nye induksjonsovner har touchpanel og ikke brytere. Men du får kanskje ikke uten på selve komfyren.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 11:40   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HVilken komfyr vil jeg ha?

Du er jo glad i Siemens, er du ikke? Jeg tror denne er helt ok:

http://www.elkjop.no/product/hviteva...mfyr-hc858543u

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 11:41   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HVilken komfyr vil jeg ha?

Ja, jeg tittet så vidt på den. Vi har både kjøleskap pg oppvaskmaskin fra Siemens, så vi kan jo i grunn bare fortsette med pipehelvetet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 11:44   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HVilken komfyr vil jeg ha?

22 66 06 00, de er veldig hyggelige.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 11:45   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HVilken komfyr vil jeg ha?

Men jeg ser at noen spør om stekeovn med mikrofunksjon, finnes det altså?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-15, 20:03   #7
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: HVilken komfyr vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men jeg ser at noen spør om stekeovn med mikrofunksjon, finnes det altså?

Ja, det har vi. Eller snarere micro med ovnsfunksjon. Men ikke som selvstendig stekeovn, til det er den for liten og har for lite funksjoner. Men den er gull når man trenger to stekeovner samtidig. Som nå, når komfyrtoppen vår streiker og vi må ovnssteke absolutt alt. Det var forøvrig derfor jeg havnet i denne tråden..

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-15, 20:07   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HVilken komfyr vil jeg ha?

Jeg tror ikke utvalget i frittstående komfyrer med induksjon er så stort at man kan velge i funksjoner.

Jeg hadde en frittstående Beha og merket at den var det mye svakere boost i enn innbyggingsvarianten som jeg kom fra og som jeg fikk installert her senere.

Men jeg hadde definitivt valgt induksjon uansett om jeg skulle ha frittstående eller innbygging.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-15, 20:15   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HVilken komfyr vil jeg ha?

Om vi skal bygge ut kjøkkenet er det mulig vi kan ha en innebygd komfyr, alt er lagt litt på vent til vi finner ut av det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-15, 15:06   #10
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: HVilken komfyr vil jeg ha?

Ett tips er å sjekke at du kan regulere hver plate enkelt uten å måtte klikke deg fram via platevelgeren. Det er nemlig litt slitsomt når noe holder på å koke over, har jeg hørt.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-15, 17:33   #11
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: HVilken komfyr vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Du er jo glad i Siemens, er du ikke? Jeg tror denne er helt ok:

http://www.elkjop.no/product/hviteva...mfyr-hc858543u

Jeg har akkurat kjøpt denne (i stål). Er godt fornøyd så langt, men har bare hatt den en liten uke og har ikke laget så mange middager på den ennå. I tillegg har jeg ikke hatt induksjon før, så jeg famler litt med innstilling på platene; vanskelig å vite hvor mye jeg må skru ned når det har kokt opp. Det går seg nok til.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-15, 19:43   #12
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken komfyr vil jeg ha?

Jeg elsker min Siemens induksjonkomfyr. Jeg har hatt den i ni år, og den er fortsatt like god. Vi skal sannsynligvis ha innebygd ovn og komfyrtopp i det nye kjøkkenet, og da kommer jeg til å gå for Siemens koketopp.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-15, 21:01   #13
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HVilken komfyr vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Ett tips er å sjekke at du kan regulere hver plate enkelt uten å måtte klikke deg fram via platevelgeren. Det er nemlig litt slitsomt når noe holder på å koke over, har jeg hørt.

Godt poeng, og derfor skal jeg ikke ha Siemens. To heimer i familien har det, og jeg bommer hele tida når jeg lager mat hos dem.
Beha har "knapper" til hver plate.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-15, 22:14   #14
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: HVilken komfyr vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Godt poeng, og derfor skal jeg ikke ha Siemens. To heimer i familien har det, og jeg bommer hele tida når jeg lager mat hos dem.
Beha har "knapper" til hver plate.

Det har Siemens-komfyren som er avbildet lenger opp her også.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no