Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

IKEA - kjøkkenhjelp

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-12, 18:37   #1
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

IKEA - kjøkkenhjelp

Jeg skal utvide kjøkkenet med en kjøkkenøy og driver og lager handleliste for i morgen. Om jeg er dyktig, kanskje jeg kan outsource handlingen.

Frontene jeg har er Lidingö og de er i følge IKEA sine sider offwhite. Er dekksidene jeg skal ha da Årstad? Jeg håper inderlig at noen her har bygget kjøkken i det siste og kan hjelpe meg.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 18:41   #2
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA - kjøkkenhjelp

Egentlig håper jeg at dere forteller meg at jeg skal ha de hvite dekksidene, de som heter Applåd, for de andre er ikke å få tak i, ser det ut som.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 21:18   #3
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA - kjøkkenhjelp

Du skal vel ha Perfekt om du har offwhite fronter. Var nettopp på IKEA og bestilte kjøkken. Da fikk vi hjelp av en konsulent og han satte inn Perfekt dekksider til offwhite innredning. Den skulle gå til de tre offwhite frontene de hadde sa han. Men anbefaler å spørre i kjøkkenavdelingen om du har mulighet til det.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 22:13   #4
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: IKEA - kjøkkenhjelp

Du skal ikke ha Applåd i hvertfall, den er helt hvit. Det vises godt om du har Lidingö ellers, og f.eks en skuffeseksjon i Applåd. *erfart*

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no