Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[Kjøkkenbelysning] Lys over vasken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-15, 01:39   #21
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: [Kjøkkenbelysning] Lys over vasken

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-15, 23:46   #22
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Kjøkkenbelysning] Lys over vasken

Geitrams: Jeg har litt lyst på to av de du viser, men jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å like dem som arbeidslys.

Dette betyr vel egentlig bare at jeg må ta meg en tur på en velassortert belysningsbutikk og faktisk se på ting ordentlig, ikke bare bestille på nett.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-15, 00:39   #23
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Kjøkkenbelysning] Lys over vasken

De var kule, Geitrams. Hvor er de fra?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-15, 00:40   #24
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Kjøkkenbelysning] Lys over vasken

Jeg svarer for Geitrams: E27 fra Muuto.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-15, 08:46   #25
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Kjøkkenbelysning] Lys over vasken

Hva med Herstal?


__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-15, 14:00   #26
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Kjøkkenbelysning] Lys over vasken

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Hva med Herstal?

Denne har vi som vinduslampe i to spisestuevinduer, veldig fornøyde. Våre er gule

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-15, 16:10   #27
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Kjøkkenbelysning] Lys over vasken

Jeg har nettopp kjøpt to røde Flowerpot til vårt kjøkken som pusses opp i disse dager, og synes selvsagt at nevnte lampe er stilig og fin. Jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte grønne, men det får så være.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-15, 21:08   #28
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: [Kjøkkenbelysning] Lys over vasken

Angående de Muutopendlene: Man kan jo velge andre pærer slik at lyset blir mindre direkte.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-15, 21:40   #29
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Kjøkkenbelysning] Lys over vasken

Jeg tror jeg må ta en nærmere titt på Herstal 1949, den likte jeg virkelig godt. Men jeg må se den i en butikk slik at jeg får bedre inntrykk av fargene; jeg fikk virkelig sansen for den grønne men er usikker på hvor godt den stemmer fargemessig med det knæsje overskapet. Den er veldig fin i gul også, men jeg er redd det blir for mye gult med gule lamper sammen med gulvet samt en gul stringhylle som skal opp som oppbevaringshylle ved komfyren.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-15, 22:03   #30
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Kjøkkenbelysning] Lys over vasken

Den gule er ikke knall på noe vis, mer Dijonsennep (evt snørr - men det hørtes så fælt ut, og den ER fin )

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no