Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvite stoler til eikebord?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-15, 20:41   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Hvite stoler til eikebord?

Jeg har spisebord i oljet eik. Jeg kjøpte ikke stolene som hører til fordi jeg ikke likte stoffet setet er trukket med, og vi har klart oss med ymse billige - og slarkete - stoler. Nå er jeg lei, og vil ha noe a la stolene som hører til. Dessverre har alle eikestolene jeg finner til akseptabel pris PU-trekk, og det er utelukket. Derimot har jeg funnet hvite stoler til fin pris og med stofftrekk i perfekt farge. Noen som har noen tanker om hvite stoler til eikebord?

Det hører med til bildet at vi har åpen løsning der bordet på en måte binder sammen stue- og kjøkkendelen. Vi har eikegulv, kjøkkenbenk i heltre oljet eik, salongbord i oljet eik og skjenk i hvitt med eikekanter. Vil det kanskje uansett bli for mye med eikestoler i tillegg, kanskje hvite stoler vil skape mer balanse?

Jeg føler meg helt beslutningslammet ...

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-15, 21:02   #2
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvite stoler til eikebord?

Hvite eller en annen sprek farge.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 21:38   #3
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 41
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvite stoler til eikebord?

Hvite funker vel bra, om du liker det? Den sjenken du nevner binder det jo litt sammen. Vi har hvit kjøkkeninnredning med benkeplate i eik og spisebord i eik, det kunne jeg fint hatt hvite stoler til. Har åpne, hvite hyller over bordet.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 21:45   #4
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvite stoler til eikebord?

Hvite med eikebein. http://hayshop.no/products/22-dining...ut-a-chair-12/

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 22:16   #5
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvite stoler til eikebord?

Vi lurer på slike:

http://fagmobler.no/spiseplassen/stoler/abby-stol

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 00:52   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvite stoler til eikebord?

Vi har hatt stoler i spreke farger i flere år, så det er det jeg vil bort fra, og den typen Teflona lenker til blir også litt feil i forhold til det jeg ser for meg. De fra Fagmøbler var forsåvidt fine, men for dyre for meg.

De jeg har sett på er disse:


De er litt "trauste", men akkurat nå føles de mer riktige.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 07:41   #7
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 41
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvite stoler til eikebord?

De likte jeg, veldig godt også, men jeg vil heller være uten stoler enn å ha de Teflona lenker til, så jeg bruker ikke være så veldig enig med FP-opinionen når det gjelder interiør.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no