Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Passe partout og innramming av bilder

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 12:44   #1
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.390
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Passe partout og innramming av bilder

Jeg har akkurat bestilt en drøss med fine barnehagebilder av snuppa, og tenkte å ramme dem inn før vi gir dem bort til jul til slektninger.

Jeg vil gjerne skaffe passe partout som passer til 9x12cm bilder og så ramme inn disse. Finnes det nettbutikker som har slikt? Tenkte også at jeg ville gjøre det hele litt rimelig, kanskje jeg skal sjekke på Nille eller IKEA? Jeg kan godt gi bort enkle gullrammer siden gavene er til fortrinnsvis eldre generasjoner der gullrammer glir pent inn i interiøret.

Syrefritt papir i passe partout har jeg fått med meg er smart. Noen som vet om IKEA har passende størrelser på slikt eller om de har mye ukurante, morsomme str. slik som før?

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no