Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vinterferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-20, 22:58   #41
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterferie

Fjellet første halvdel hvor eldste har med seg to venninner. Utrolig deilig å få litt vinter og snø selv om jeg kun kan sitte i solveggen eller inne for å se på snøstorm Snarvisitt hjemom for en konsert før vi drar på hytta som er nærmere hjemme. Da pendler mannen på jobb.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-02-20, 23:09   #42
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vinterferie

Jeg jobber som en gal. Barna er på hytte på fjellet med foreldrene mine og min søster med familie. Jeg liker ikke å gå på ski, så det er en perfekt ordning for meg.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-20, 23:37   #43
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterferie

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

I mitt kollegie er de fleste på ferie, veldig mange på fjellet og noen i varmere strøk.

I mitt kollegie er det kun et fåtall som skal bort. De fleste er hjemme med rettebunker og noen dager slaraffenliv.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 00:08   #44
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterferie

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

I mitt kollegie er det kun et fåtall som skal bort. De fleste er hjemme med rettebunker og noen dager slaraffenliv.

Jeg aner ikke hva mine kollegaer driver med, bortsett fra noen av de. Mange er garantert hjemme og graver seg ned i rettebunken.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 09:19   #45
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterferie

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

I mitt kollegie er det kun et fåtall som skal bort. De fleste er hjemme med rettebunker og noen dager slaraffenliv.

Samme hos oss. Tror et par av idrettsfagfriskusene er på fjellhytte og står på ski, totalt fire lærere er på utenlandstur med elever deler av ferien, de fleste har hjemmeferie, ledelsen jobber.

Jeg har febergutt i dag og gir opp rettinga, det får bli etter ferien. Plan for uka: Rydde, se filmer med barna, så frø, fyre i peisen, spise kake.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 09:23   #46
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vinterferie

Fri mandag men ellers jobb. Får prøve å finne på noe med jentene mine. Storebror drar på avlastning mandag og kommer hjem fredagen.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 09:53   #47
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Vinterferie

Vi har vinterferie neste uke. Eldstemann skal tre dager på tur og to dager på SFO, yngstemann skal i barnehagen som vanlig. Vi voksne jobber som vanlig, men for meg blir det nok mulighet for litt kortere dager. Det er ikke mange vi kjenner som tar fri eller skal reise vekk i vinterferien.

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 09:55   #48
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterferie

Vi er kanskje litt færre på jobb enn vanlig, men merker ingen stor forskjell, de fleste er her. Mulig flere tar fri mot slutten av uka, regner med det blir litt tynnere i rekkene på fredag.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 10:07   #49
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterferie

Ferie i neste veke. Ei heil veke aleine heime. Ungane skal til faren.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 10:13   #50
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterferie

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Vi er kanskje litt færre på jobb enn vanlig, men merker ingen stor forskjell, de fleste er her. Mulig flere tar fri mot slutten av uka, regner med det blir litt tynnere i rekkene på fredag.

Samme her, eneste forskjell er færre møter. I går hadde jeg møte som varte det meste av dagen, men i dag og i morgen er det roligere. Jeg har nesten aldri dager uten møter, så det er jo ganske behagelig. Mange som tar fri mot slutten av uken her, men også mange som ikke har ferie i det hele tatt. Det er ganske mange som ikke har barn i grunnskolen lenger heller, da.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 10:15   #51
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vinterferie

Vi har vinterferie neste uke. Jeg pleier å jobbe og kanskje ta fri en dag, men denne gangen skal jeg kun jobbe mandag og tirsdag. Mannen reiser offshore, og resten av familien skal være hjemme og slappe av.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 10:48   #52
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterferie

Minstemann og jeg har noen dager på hytta til foreldrene mine. Vi er ofte noen dager her i forbindelse med høst/vinterferie. Mellomste er på Finse, usikkert når han kommer seg ned igjen.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 14:40   #53
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.108
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Vinterferie

Vi har tatt vinterferie i varmere strøk. Deilig med sol og strand. De fleste på jobb med barn i rett alder skulle ha noen dager fri og mange snakket om hytteturer.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 14:47   #54
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterferie

Her er det vinterferie neste uke.

Mannen, som er lærer har fri hele uken og skal sannsynligvis bruke de første dagene til å ta seg inn etter en veldig stresset periode etter jul.

Lillesøster skal være med en venninne på hyttetur de første dagene

Storesøster og jeg skal jobbe de første dagene.

De siste dagene tar vi alle fri og reiser på langhelg til England.

Vi har veldig sjelden hatt fri hele vinterferien. Men jeg har ofte tatt noen dager.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 10:29   #55
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterferie

Jobbe. Og ha treningsopplegg for 07-kullet nokre timar tre dagar. Ungane kosar seg med å gjere tilnærma ingenting.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-20, 17:12   #56
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vinterferie

Berlin og Oslo

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no