Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-23, 18:14   #141
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Om man har for mye tro på menneskeheten, og trenger å få den nedjustert, så kan man ta en kikk i Facebookgruppa «Gjert Ingebrigtsen – krav om rettferd for en av verdens beste trenere.»

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-23, 18:58   #142
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.786
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Om man har for mye tro på menneskeheten, og trenger å få den nedjustert, så kan man ta en kikk i Facebookgruppa «Gjert Ingebrigtsen – krav om rettferd for en av verdens beste trenere.»

Oi, der hadde jeg to venner.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-23, 19:37   #143
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Det er flere grunner til at vi stoppet se TI etter noen episoder. For det første fikk vi dårlig magefølelse for noens oppførsel og det vi oppfattet som en svært aggresiv og styrende personlighet. For det andre undret det meg, som det også gjør med andre som byr ukritisk på sine barn i media, at dette i det hele er lovlig i et slikt omfang. Barnet har ingen rettigheter og vet ikke bedre, og ser ikke hva dette kan medføre.


Jeg blir så sint av noe av det jeg leser nå, også på et helt generelt grunnlag uavhengig av denne saken. Nei, man skylder faktisk ikke foreldrene sine noe som helst, det er som oftest en svært gyldig grunn dersom barn tar avstand. Psykisk vold som sinne, kontrollerende atferd, og nedlatende ord, er minst like skadelig for et barn/ungdom/voksen. Det får meg til å undre på hvem disse menneskene er, og hvilke forhold de har levd under, for å kunne forsvare noe slikt.


Her forsvarer man den som i mange år har hatt all makt, det er ikke enkelt å bryte fri fra det, verken som barn, ungdom, eller voksen. For eget vedkommende tror jeg det sitter veldig langt inne før man klarer ta det skrittet fordi konsekvensene er så enorme, og ofte ikke bare for en selv.


Jeg liker ikke nødvendigvis alle'guttas' oppførsel, men den som ikke ser hvem det er som forsøker manipulere bildet her? Fremstille seg som en stakkar skjøvet ut i kulden med diverse 'subtile' hint?



Og så at de blir fremstilt som griske? De har betalt ut faren sin, og jeg vil tro mor og far har fått mange kroner inn på konto med utgangspunkt i sine barn.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-23, 20:17   #144
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.911
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Om man har for mye tro på menneskeheten, og trenger å få den nedjustert, så kan man ta en kikk i Facebookgruppa «Gjert Ingebrigtsen – krav om rettferd for en av verdens beste trenere.»

Fysj

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-23, 20:42   #145
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.532
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Om man har for mye tro på menneskeheten, og trenger å få den nedjustert, så kan man ta en kikk i Facebookgruppa «Gjert Ingebrigtsen – krav om rettferd for en av verdens beste trenere.»

Så lenge du er en skikkelig dyktig trener kan du denge både kjerring og unger….

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-23, 20:45   #146
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.806
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Nå har en bror som ikke løper kommet med en kronikk om sin opplevelse av oppveksten. Jeg opplever den som en ullen sak som skal please begge leire, men som ikke klarer det. Sympatien ligger nok mest hos far, ser det ut til. Litt ugreit å lese, synes jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 20-10-23 kl 20:50.
Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-23, 20:45   #147
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.862
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Hvor, Karamell?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-23, 20:47   #148
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.806
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hvor, Karamell?

Førstesiden av VG akkurat nå.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-23, 20:51   #149
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Å lese det er for meg mer bekreftende enn avkreftende.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-23, 20:57   #150
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.806
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Førstesiden av VG akkurat nå.

TV2 har originalen ser jeg nå.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 09:21   #151
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.834
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Jeg skulle ønske ikke media dekket denne saken noe mer.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 10:23   #152
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Han mistet det vel en del også foran kamera da han var på tur med Lars Monsen.

Jeg synes sønnenes kronikk langt på vei bekrefter at noe skjedde med et annet familiemedlem for snart to år siden, og at de da innså at dette ikke går lenger. Et familiemedlem sluttet samtidig med sporten.

Ja, eg såg den episoden, og tenkte at dette var jo ikkje hyggelig og god tv i det heile, og sat med ein uggen følelse etterpå. Ikkje at det beviser noe som helst, men eg tenkte berre «hjelpe meg».

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 18:09   #153
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.211
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Han mistet det vel en del også foran kamera da han var på tur med Lars Monsen.

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Ja, eg såg den episoden, og tenkte at dette var jo ikkje hyggelig og god tv i det heile, og sat med ein uggen følelse etterpå. Ikkje at det beviser noe som helst, men eg tenkte berre «hjelpe meg».

Jeg så litt kjapt gjennom den episoden. Nøyaktig hva var det dere reagerte på, som dere setter i sammenheng med de siste dagenes påstander om at Gjert har utøvd vold mot ungene sine?

Det jeg så i den episoden, var en mann som slet med angst og redsel, både på isbreen og ned en bratt fjellside. Man kan sannsynligvis ta Gjert for ganske mye, men at han mister litt kontroll og kanskje er litt ekstra skarp i språket i situasjoner hvor han er sliten, har vondt i beina etter en lang tur og i tillegg blir utfordret på ting han er redd for, det syns jeg man kan vise forståelse for er både vanskelig og utfordrende.

Med de siste dagers hendelser blir det derimot litt verre å svelge Gjerts påstand om at alt han gjør, gjør han for guttene. Påstanden om at guttene selv gjerne ville trene selv om de hadde vondt/skade og at han som far ville de skulle la være, det framstår i hvert fall for meg som vanskelig å tro på. Men jeg tror at Gjert selv tror det er sant.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 18:18   #154
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.806
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Jeg sier ikke at det beviser vold, men at han mistet det litt. Jeg har ikke sett episoden siden den gikk på TV, men husker han var meget bestemt (og veldig engstelig).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 18:26   #155
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.211
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg sier ikke at det beviser vold, men at han mistet det litt.

Jeg vil mene at det å "miste det litt" er noe de fleste av oss kan gjøre i en situasjon hvor vi er utmattet, har vondt og i tillegg blir utfordret på situasjoner vi har angst for. Jeg så heller ikke at han var voldelig i situasjonen.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 18:40   #156
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Enig, Lille meg. Jeg kan nok synse og mene mye om Gjert, men episoden med Lars Monsen reagerte jeg ikke på. Syntes litt synd på ham. Men det er riktignok lenge siden jeg så den. Men som sagt reagerte jeg ikke på noe.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 19:23   #157
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg så litt kjapt gjennom den episoden. Nøyaktig hva var det dere reagerte på, som dere setter i sammenheng med de siste dagenes påstander om at Gjert har utøvd vold mot ungene sine?.

Jeg så også den episoden, og reagerte litt. Ikke på noe som beviser at han en voldelig, men det fortalte litt om han som person. Det jeg så var en mann som takler dårlig å ikke ha kontroll. Å ha kontroll er forbundet med å føle seg trygg. Det gjelder både fysisk og psykisk. Han følte seg åpenbart ikke trygg under den turen, med manglende mestringsfølelse og kontroll.

Hos en del mennesker som har stort kontrollbehov vil det i varierende grad kunne slå ut som aggresjon, psykisk og eventuelt fysisk vold.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-23, 01:22   #158
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.497
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Fullstendig enig med ElinM. Akkurat det samme tenkte jeg da jeg så det programmet med Gjert og Monsen, la merke til alt dette fordi jeg kjenner veldig godt en annen mannsperson som det like gjerne kunne vært.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-23, 20:09   #159
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.265
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Nå har noen i familien levert inn anmeldelse. Saken roer seg ikke desverre. Jeg har stor medfølelse med hele gjengen, håper de kan lappe sammen familien senere

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-23, 20:15   #160
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.772
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Så sønnens talsperson har skrevet ett innlegg i en avis idag. Husker ikke hvor, og har ikke lest det selv. Så det kjapt på jobb idag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no