Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er forskjellen på disse Electrolux-vaskemaskinene?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-16, 22:39   #1
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.396
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hva er forskjellen på disse Electrolux-vaskemaskinene?

Vi må ha ny vaskemaskin, og ble vist noen i butikken i dag, og likte denne godt.

På nettsiden ser jeg de også har denne til halve prisen. Såvidt jeg ser er det damp-funksjon som er forskjell og at den dyreste tar 9 kg, den billige 8, i tillegg til noe småtteri som 1 dB, litt vekt på selve maskinen, men mange av feltene på sammenlikne-siden er bare fylt ut på den ene, så jeg vet ikke.

Er det noe som tilsier at en som aldri vil bruke damp-funksjonen bør kjøpe den dyre og ikke den billige? Kommer den til holde bare halve tiden eller noe, liksom? Vi har en maskin nå som tar 6 kg og føler egentlig ikke behov for større, så 8 kg vil jo føles som "et hakk opp" selv om 9 kg er enda mer. (Vi går ofte tom for rene klær før vi har fulle maskiner, men det kan jo hende sorteringen er for detaljert.)

Er det noe annet her, som vi ikke ser?

(Ja, vi kan selvsagt reise til butikken og spørre, men vil som vanlig ha svaret NÅ og ikke i morgen eller en annen dag. )

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no