Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvorfor leser dere prikker?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-07, 21:48   #81
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.495
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Fordi jeg ikke er tøff i kjeften.

Vel, etter disse tråden håper jeg du blir det.

Opprinnelig lagt inn av Karamell

Fordi jeg vet Sitron er det.

Så du regnet med at hun kom til å ta oppvasken? Ja ... Jeg kan forstå det. Jeg kan virkelig gjøre det. Jeg har gjort det samme i en jobbsituasjon. Jeg orket ikke selv å gå inn i en diskusjon og ga bare informasjon til en jeg visste ville gjøre det. Problemet er selvfølgelig bare at man blir innvolvert. Det fikk jeg virkelig erfare og det samme får vel du nå.

Opprinnelig lagt inn av Karamell

Fordi det var kommet et spørsmål fra en annen bruker. Jeg sendte samme prikk til de andre som lurte i den tråden også. Jeg ser ikke noe galt i det. Det er dere som har holdt rommet hemmelig. Før sto det vel i profilene deres, det gjør det ikke nå, tror jeg (ikke sjekket i det siste).

Kanskje det oppleves som om det har blitt holdt hemmelig. Hva mener du burde gjøres for at det ikke skal oppleves slik?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:48   #82
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.479
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det inntrykket ble gitt av dere selv, etter at ingen svarte på hva Zol mente med "det andre rommet". Det ble nevnt, HP svarte henne og forsvant som dugg for solen. Det ble altså først tatt offentlig ETTER at karamell sendte meg en prikk med hva det var. Hvorfor ikke før, hvorfor var den prikken avgjørende og ikke zols og HPs mystiske kommentarer i tråden?

For det første: HP forsvant ikke som dugg for solen, han gikk vel og la seg som andre normale mennesker, all den tid klokken hadde blitt godt over midnatt da han postet svaret sitt på Zol sitt innlegg. Og når han så svarte igjen gjorde han det lenge før prikkene som ble gitt i den diskusjonen ble sjekket. Så om det skjedde etter at Karamell hadde sendt deg prikk er fullstendig irrelevant, for den var ikke med i bildet da HP skrev innlegget sitt.

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du driver og prøver å få ting til å se mye styggere ut enn det egentlig er? Det er ingenting mystisk med denne saken, og ei heller noe hemmelighetsfullt, samme hvor mye du vil ha det til at det er det.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:49   #83
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes ikke nødvendigvis klare retningslinjer er en fordel i en slik sammenheng. Det skal ganske mye til for at forhåndsdefinerte retningslinjer skal være godt egnet i forhold til alle situasjoner som oppstår. Det meste av den jobben vi gjør som moderatorer, går ut på å avverge konflikter før de oppstår (eller blir verre), det er uhyre sjelden snakk om faktiske regelbrudd, og temmelig sjelden klager fra andre brukere.

Men hvilken type retningslinjer synes du det burde være? (Bortsett fra det konkrete du nevner, om at man kan lese prikker hvis mottageren innrapporterer?)

Jeg mener selvsagt ikke at det burde innføres en hel rekke detaljerte regler og retningslinjer. Men jeg synes det burde være en eller annen slags terskel for å kunne gå inn og lese prikkekommentarer. Ikke fordi jeg har tenkt å slenge så masse dritt gjennom prikker, og ikke fordi jeg mottar så masse spennende den veien heller. Mer fordi den funksjonen rykteknappen fyller, er å kunne skrive noe litt mer privat enn man ville gjort i tråden. Jeg sender tross alt en melding til en bestemt person, min egen reaksjon på ett bestemt innlegg. Uavhengig av hva teknologien måtte muliggjøre eller hva som alltid har vært sånn, så gir rykteknappen inntrykk av å være en slags personlig hurtigsvarknapp.

Så lenge det gis inntrykk av at meldingen er til denne personen og ikke til hele moddelaget, burde så være tilfellet.

Hvis det ikke er på denne måten, burde det være tydeligere kommunisert. Det viktigste med retningslinjer er ikke hvor detaljerte de er, men at de er forholdsvis likt oppfattet av alle parter.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:49   #84
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.150
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Fordi jeg ikke er tøff i kjeften. Fordi jeg vet Sitron er det.

Jeg kan skjønne at du ikke ville skrive noe du oppfattet som kontroversielt eller hemmelig fordi du ikke er "tøff i kjeften" selv, men jeg ser ikke helt hvorfor det at Sitron er tøff i kjeften er en grunn til å fortelle henne ting man oppfatter som kontroversielt eller hemmelig? Men det er nå så.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er dere som har holdt rommet hemmelig. Før sto det vel i profilene deres, det gjør det ikke nå, tror jeg (ikke sjekket i det siste).

Jeg visste hverken at det stod i profilene våre før, eller at det ikke gjorde det nå.

Det lukkede forumet har vært der hele tiden, det har blitt spurt om det før, og det har aldri vært "hemmelig". Grunnen til at vi ikke snakker om det ute på FP, er faktisk bare at vi ikke har lyst til at resten av brukerne skal spekulere på eller bekymre seg om hva som skrives der (noe erfaring tilsier at det har lett for at skal skje). Det er egentlig nærmere et separat forum enn en ordentlig del av FP, og det er jo mange andre brukere her som også omgås på andre fora, også lukkede.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

Sist redigert av Skilpadda : 11-03-07 kl 22:05. Årsak: hadde visst blandet sammen "før" og "nå" ...
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:50   #85
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

For det første: HP forsvant ikke som dugg for solen, han gikk vel og la seg som andre normale mennesker, all den tid klokken hadde blitt godt over midnatt da han postet svaret sitt på Zol sitt innlegg. Og når han så svarte igjen gjorde han det lenge før prikkene som ble gitt i den diskusjonen ble sjekket. Så om det skjedde etter at Karamell hadde sendt deg prikk er fullstendig irrelevant, for den var ikke med i bildet da HP skrev innlegget sitt.

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du driver og prøver å få ting til å se mye styggere ut enn det egentlig er? Det er ingenting mystisk med denne saken, og ei heller noe hemmelighetsfullt, samme hvor mye du vil ha det til at det er det.

Nå er du VIRKELIG på bærtur. Herlighet.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:51   #86
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.495
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Jeg sender tross alt en melding til en bestemt person, min egen reaksjon på ett bestemt innlegg.

Og hva mener du om "outing" da? Da er jo ikke meldingen bare til denne ene personen,, men til hele FP.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:51   #87
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Him: Ja, jeg øver meg

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:52   #88
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er jo det jeg sier. Prikken ble lest før du la ut innlegget. Hvorfor ikke bare skrive et innlegg i utgangspunktet?

Ja? Men HP hadde jo skrevet to innlegg før det? Jeg skjønner ikke helt hva du mener. :usikker:

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Er det virkelig ingen av dere som ser at det kunne vært håndtert annerledes?

Joda, alt kan alltid ha blitt håndtert annerledes. Jeg skjønner godt skepsisen deres. Men som sagt det har kun skjedd noen få ganger at det har blitt sjekket prikker.


Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det inntrykket ble gitt av dere selv, etter at ingen svarte på hva Zol mente med "det andre rommet". Det ble nevnt, HP svarte henne og forsvant som dugg for solen. Det ble altså først tatt offentlig ETTER at karamell sendte meg en prikk med hva det var. Hvorfor ikke før, hvorfor var den prikken avgjørende og ikke zols og HPs mystiske kommentarer i tråden?

Men han gjorde jo det? Han svarte på spørsmålet som ble stilt klokken halv ett i natt, så gikk han å la seg. Så sto vi opp og sendte gjestene våre avgårde, og så såg vi hva som var skrevet og HP svarte mer utdypende. SÅ skrev jeg innlegget mitt etter jeg hadde sett hva som skjedde på bakrommet, av redsel for at "ingen hadde forstått" innlegget til HP (jeg mener; han skriver liksom aldri noe utfyllende og mener folk "forstår da det").

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:54   #89
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Skilpadda: som du ser at jeg srev over, så sendte jeg samme prikk til to-tre andre også. Sitron nevnte jeg her fordi det er hun som har engasjert seg i denne tråden.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:55   #90
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Jeg sendte prikken før HP hadde skrevet noe i tråden, mener jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:55   #91
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.


Men han gjorde jo det? Han svarte på spørsmålet som ble stilt klokken halv ett i natt, så gikk han å la seg. Så sto vi opp og sendte gjestene våre avgårde, og så såg vi hva som var skrevet og HP svarte mer utdypende. SÅ skrev jeg innlegget mitt etter jeg hadde sett hva som skjedde på bakrommet, av redsel for at "ingen hadde forstått" innlegget til HP (jeg mener; han skriver liksom aldri noe utfyllende og mener folk "forstår da det").

Svarte utdypende ETTER at prikken var sjekket.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:55   #92
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.150
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Jeg mener selvsagt ikke at det burde innføres en hel rekke detaljerte regler og retningslinjer. Men jeg synes det burde være en eller annen slags terskel for å kunne gå inn og lese prikkekommentarer.

Det er det, altså. Altså ikke en teknisk sperre, men en "mental", om du vil. Det er sjelden noen av oss leser prikkekommentarer, og det er aldri uten grunn, og grunnen er alltid at det er, eller vi tror det ser ut til å kunne bli, en konfliktsituasjon som det er verdt å kunne se tydelig for å kunne gjøre noe med.

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Det viktigste med retningslinjer er ikke hvor detaljerte de er, men at de er forholdsvis likt oppfattet av alle parter.

Det er sant.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:58   #93
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.150
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Skilpadda: som du ser at jeg srev over, så sendte jeg samme prikk til to-tre andre også. Sitron nevnte jeg her fordi det er hun som har engasjert seg i denne tråden.

Jada, jeg bare lurte på det at "Sitron er tøff i kjeften" ble nevnt som et argument for å skrive prikken til henne. Men det er greit, det - jeg skjønner også den motivasjonen som him nevner, hvis det er det som ligger bak.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:58   #94
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Da FP er et forum hvor outing av prikker er lovlig, må jeg innrømme at jeg ikke helt ser problemet med at admin/modder leser prikker når de føler behov for det. Uansett veldig greit at det kommer fram hvordan ting håndteres av admin/modder. Etter å ha vært på NM en stund kjenner jeg også at jeg synes det er deilig å kunne få med seg hva diskusjonen dreier seg om, og at ting ikke hysjes ned eller fjernes.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:59   #95
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Ja, Him tolket ganske riktig.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:59   #96
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.150
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

SÅ skrev jeg innlegget mitt etter jeg hadde sett hva som skjedde på bakrommet, av redsel for at "ingen hadde forstått" innlegget til HP (jeg mener; han skriver liksom aldri noe utfyllende og mener folk "forstår da det").

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Svarte utdypende ETTER at prikken var sjekket.

Ja, det er jo det hun sier?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:01   #97
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Og hva mener du om "outing" da? Da er jo ikke meldingen bare til denne ene personen,, men til hele FP.

Outing er nå annerledes allikevel, fordi da er det noe ved denne kommentaren vedkommende har fått som gjør at den personen selv velger å offentliggjøre den. Hvis jeg mottar et postkort, er det mitt postkort og jeg kan selv velge hva jeg vil gjøre med det. Men hvis noen overordnede spionerte på posten min, ville jeg følt det som et overtramp selv om det bare står pjatt der.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:01   #98
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Nå skulle jeg ønske at jeg hadde mulighet til å låse tråden.
Nå har DM og moddene gjentatt seg selv såpass mange ganger at ALLE burde ha fått med seg poenget.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:02   #99
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

HIM skrev: Kanskje det oppleves som om det har blitt holdt hemmelig. Hva mener du burde gjøres for at det ikke skal oppleves slik?

Kanskje VM kunne ligget som link ute hovedmenyen, så kunne vi vanlige dødelig få opp noe sånt som "Sårry, du ække moden nok" når vi klikket på linken

:P

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:02   #100
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Svarte utdypende ETTER at prikken var sjekket.

HP skrev:

Sitat:

Jeg mener det ikke har relenvans fordi de fra denne lukkede, statiske gruppen også er blant de mest aktive ute i forumet. Det vi diskuterer i denne tråden er en priviligert tilgang til et område for brukere som har mer enn 1000 innlegg / 1000 ryktepoeng. Dette området ville komt uavhengig av denne tråden, da det er noe jeg har vurdert en stund.




Dette med denne lukkede gruppen har ikke vært noen hemmelighet, og den har også vært nevnt tidligere her på forumet. Vi har ikke sett noen grunn til å annonsere denne lukkede gruppen, som ble opprettet før resten av forumet.

Det har hele tiden vært vår intensjon å åpne for flere lukkede grupper (som ikke har tilgangskrav basert på aktivitet alene), men vi har ikke gjort det enda fordi vi har vurdert at det vil kunne gå utover aktiviteten i det åpne forumet. Vi har jobbet en stund med utarbeiding av rettningslinjer for oppretelse av nye grupper, og vi vil lansere denne muligheten når disse er klare.

Det skjer ingenting i den lukkede gruppen som vedkommer andre enn de som er der. Dette er vi veldig strenge på.

Jeg synes hverken det eller hans første svar er et forsøk på hemmelighold. Og jeg skjønner ikke hvor du vil henne. At jeg svarte en gang til hadde med å gjøre at jeg ønsket å poengtere hvordan vi jobbet for at dere skulle skjønne hva som foregår, for å få sagt at det ER ikke slik som det sladres om på prikker at vi har hemmelige grupper osv. For å unngå en ny konflikt. I utgangspunktet, så har jeg ikke sett noen grunn til å fortelle brukerne så mye om hvilke ting jeg ser for meg å gjøre med forumet fremover, - for alt til sin tid. Men nå følte jeg det ble nødvendig.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
forumdriften, klassiker, krangling


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no