Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Gulp. Tør jeg klippe av meg håret da?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-11, 08:49   #101
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.965
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gulp. Tør jeg klippe av meg håret da?

Den frisyren kledde du kjempegodt!

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 09:04   #102
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gulp. Tør jeg klippe av meg håret da?

Det kledde du virkelig kjempegodt

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 09:08   #103
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Gulp. Tør jeg klippe av meg håret da?

Så fin du ble!

Jeg ble så inspirert av å se på denne tråden som poppa opp hele tiden at nå har jeg nettopp gått fra skulderlangt blondt hår til knallkort mørkt hår.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 10:32   #104
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gulp. Tør jeg klippe av meg håret da?

Oi, så gøy mammaugla, uvant tenker jeg? Jeg går fortsatt og tar i håret hele tiden, men det er deilig med kortere manke.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 10:41   #105
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gulp. Tør jeg klippe av meg håret da?

Så fin du ble med ny klipp! Passet deg veldig godt.

Jeg lar alltid frisøren bestemme hva som skal skje jeg da.....men ikke hvilken som helst frisør. Er veldig trofast hos min kjære frisør.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-11, 23:22   #106
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Gulp. Tør jeg klippe av meg håret da?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Oi, så gøy mammaugla, uvant tenker jeg? Jeg går fortsatt og tar i håret hele tiden, men det er deilig med kortere manke.

Ja, det er noe som mangler.
Men godt da, og så mye skryt som jeg har fått. Bortsett fra lillesøster som synes jeg er rar på håret.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 18:40   #107
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.250
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gulp. Tør jeg klippe av meg håret da?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jepp, det var nettopp det som tok en hel evighet.

Og fjas gjerne i tråden min, gamliser. 'Vet ikke hva er lob er, liksom. OMG'

Jejeje. Jeg HAR i det minste en.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 22:27   #108
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gulp. Tør jeg klippe av meg håret da?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jejeje. Jeg HAR i det minste en.

Ja, for det fikk visst ikke jeg. Så mye for å prøve å få seg ung og hipp frisyre. (Men siden 2009 er nevnt er den neppe hipp lengre heller, kanskje?)

Krøllet forresten boben min med rettetanga og det ble utrolig kult. Og så enkelt, en snurr på hver side og ready-to-go.

Har fått masse skryt og føler meg mye mer fjong. Så får det heller være at det står rett opp om morgenen.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 12:15   #109
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gulp. Tør jeg klippe av meg håret da?

Ny tur hos frisøren, og tok enda litt mer. Fikk en litt mer definert bob og er i grunnen mer fornøyd med det.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi

Sist redigert av Robyn : 16-01-12 kl 22:00.
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 12:22   #110
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gulp. Tør jeg klippe av meg håret da?

Du ble kjempe fin!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 12:38   #111
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gulp. Tør jeg klippe av meg håret da?

Så fin du er! Du kler frisyren kjempegodt.

Eg gjekk frå hår til midt på skulderblada til kortkort med liten hanekam. Herligt med forandring. Eg gir egentleg frisøren frie tøyler, men så går eg til den same kvar gong og då. Eg seier egentleg, for eg må heile tida overbevisa ho om at eg faktisk vil ha så kort/ styla hår.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 12:52   #112
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gulp. Tør jeg klippe av meg håret da?

Jeg fikk ikke med meg utgangspunkt eller forrige runde hos frisøren, men du er flott nå i alle fall!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 13:00   #113
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gulp. Tør jeg klippe av meg håret da?

Bildene forsvinner fort igjen, altså.

Men her er først med langt hår før forrige frisørbesøk, og så etter forrige.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi

Sist redigert av Robyn : 16-01-12 kl 22:00.
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 13:02   #114
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gulp. Tør jeg klippe av meg håret da?

Wow, Robyn!! Langt hår er fint altså, men her fikk du virkelig liv i håret igjen. Veldig kledelig til deg!!

Jeg har nylig klippet bob selv jeg, en stund før jul. Men den er forholdsvis lang og ikke så definert. Leker med tanken om å definere den enda mer selv, må helt klart vurderes sterkt.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-12, 21:25   #115
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gulp. Tør jeg klippe av meg håret da?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Nytt navn? :skingrestemme: Det har da vært i bruk siden 2009, minst!

I 2009 hadde jeg et trendy øyeblikk og ba frisøren om en lob. Hun hadde aldri hørt ordet før, og jeg følte meg like dust som jeg pleier hos frisøren.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no